Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Mâzi bir kuştur uçar görünmez:Ebedî hâtıra Kalb den silinmez !
yön

yön

@yon Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Temmuz 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 16:38:11
Çok güzel dizelerin herzamanki gibi kalemin daim olsun selam ve saygılarımla....
Bulutlara selam, @Ümid Harun
14.3.2010 13:43:54
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 16:37:04
Çok güzel dizelerin herzamanki gibi aşık komani selam ve saygılarımla....
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 16:32:14
Yüreginizi ve şiirinizi kutlarım kalemin daim olsun sevgiyle selamlar...
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 16:27:17
Yüregine saglık güzel şiirinizi kutlarım kalemin daim olsun sevgiyle selamlar gurbet diyarindan..
Sensin ya resulallah, @kader44
14.3.2010 14:32:35
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 16:24:46
Yüregine saglık güzel şiirinizi kutlarım kalemin daim olsun sevgiyle selamlar
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 16:19:12
Yüregine saglık kalemin daim olsun sevgiyle selamlar
......., @Mehmet ZATERİ
14.3.2010 00:00:21
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:49:55
Ellerine,yüreğine sağlık.yazan ve yorumliyan sag olsun Çok güzel,severek okudum.sevgi ve saygimla
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:48:25
Ellerine,yüreğine sağlık.Çok güzel,severek okudum.sevgi ve saygimla
Dün gece, @ayşe ışık
14.3.2010 00:51:08
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:45:01
yüreğine sağlık,severek okudum.sevgi ve saygimla
Sarışın yosma, @necirvan-1
14.3.2010 09:16:37
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:43:38
yüreğine sağlık.çok güzeldi,severek okudum.kalemin kavi olsun sevgi ve saygimla
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:42:15
yüreğine sağlık.çok güzeldi,severek okudum.sevgi ve saygimla
Kızcağızım______, @Ceyda GÖRK
14.3.2010 08:02:36
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:40:12
Yüreğinize sağlık kalemin daim olsun sevgi ve saygimla
Haberin yok..., @guler birsozu
14.3.2010 03:37:04
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:35:01
Yüreğinize sağlık hocam kutluyorum.Saygı ve selamlarımla.
Şanlı ordum., @türkmendağlı
6.3.2010 20:28:31
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:29:58
Anlamlı ve çok güzel bir şiirdi yüreğin var olsun kutluyorum.Saygı ve selamlarımla.
Aslanım...., @hazan444
6.3.2010 23:47:24
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:26:57
Anlamlı ve çok güzel bir şiirdi yüreğin var olsun değerli şairi kutluyorum.Saygı ve selamlarımla.
Işık, @AhmetÇelik
9.3.2010 21:33:48
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:10:05
yüreği kutluyorum güzeldi Yüreğinize sağlık.kalemin kavi olsun Sevgilerimle
Adı kadın dı..., @ecedemet
8.3.2010 16:59:37
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 13:08:25
yazan yüreği kutluyorum güzeldi kalemin daim olsun Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 12:59:48
çok güzel ya..))


nice paylaşımlar sevgi ve selam il
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 12:57:18
Yüreğinizes sağlık Çok güzeldi,kalemin daim olsun sevgi ve saygılarımla...
yön
@yon
14 Mart 2010 Pazar 12:56:15
Yüreğinize sağlık sevgi ve saygılarımla.gurbet diyarindan..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
91.594
Şiir Okunma
522.041
Yazı Okunma
50.939
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL