Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 11:19:44

Çoban Çeşmesi de şaşırıp kaldı
Uzayan gecede kaygıya daldı
Şiirini yazdı sözünü saldı
Farkına mı vardık biz ailenin.

AYNEN DOĞRU...AİLE KAVRAMI DEĞİŞTİ...HER ŞEY SANAL OLDU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aile, @Çoban Çeşmesi
27.12.2009 11:08:32
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 11:17:11

Bozgunum kabul şimdi dökülmüş yansımaları aldım
Sezgisizim

Hüzün olsa da dizeler...hoştu...En güzel sevilere...Yazan yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 01:25:50

Sevda yüklü gemide garip bir yolcu olsak
Muhabbet tufanından bir damla nefes alsak
Vuslat dolu nağmeyle kalplerde sevgi bulsak
Sizlerde bülbül gibi güllere hayran olun.

EVRENİ SEVEBİLMEK...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Hayran olun, @Ali ÖZKANLI
27.12.2009 00:02:35
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 01:24:49
SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...BU ŞEHRİ ANLATMAK ZOR....RABATLI
Nerdesin, @gülvediken
26.12.2009 23:06:34
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 01:15:08
değişik ve hoş dizelerdi....yüreğe sağlık...Rabatlı
El-an, @Le_Sage
27.12.2009 00:10:36
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 01:13:27
okurken haz aldığım dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Kış mektupları ı, @hsnozcan
21.12.2009 18:41:06
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 01:12:06
bir öz eleştiri idi...yazan yüreğe sağlık...rabatlı
Aşktan acıyla çıktık, @mahzun
27.12.2009 00:56:51
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 01:00:21
hayatı dolu dolu yaşayabilmek...gereğince...yazan yüreğinize sağlık...Rabatlı
Biten ne?, @haytar
27.12.2009 00:37:55
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:58:48
yürek dizelerinizi kutlarım...rabatlı
Daima sen, @İhsan POLAT
27.12.2009 00:24:31
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:57:34
Ses gelsin
Yıldırım Işığı’m


hoş dizelerdi...okurken haz aldığım...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:56:05
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:29:08
BİZ SADECE SEVMEYİ BİLDİK....


Çok hoş gönül dizeleri idi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Biz neydik, @sedam_58
27.12.2009 00:10:56
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:27:57
bir türkü söyle sevgili
içinde
yağlı urganlar kadar acı
anaların yüreği kadar yanık
yokluğun nefesi kadar ağır
ve
yüzündeki çizgiler gibi derin
hasret olsun
yalnızlığıma yoldaş yapayım

bir söz söyle sevgili


OKURKEN HAZ ALDIM...YAZAN Y...

RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:26:01
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
27 Aralık 2009 Pazar 00:22:22
ANLAMIŞTIR...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Korkuyorum, @semanur yıLmaz
27.12.2009 00:04:33
RABATLI
@rabatli
24 Aralık 2009 Perşembe 22:49:15
SİZ ÖYLE SANMIŞSINIZDIR...SEVİLMEYECEK BİR CAN YOKTUR...SEVDİRMESİNİ VE SEVMESİN BİLENEDİR SÖZÜM...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Yalnızım, @M@WI$IM
24.12.2009 21:50:58
RABATLI
@rabatli
24 Aralık 2009 Perşembe 22:47:25
SİYAHTA YAŞAMAK...BEYAZI YAKALAMAK...HOŞ DİZELERDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
24 Aralık 2009 Perşembe 22:45:25
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREKLERE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
24 Aralık 2009 Perşembe 22:42:51
SON.......

HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yol bitti, @barış şentürk
24.12.2009 22:24:17
RABATLI
@rabatli
24 Aralık 2009 Perşembe 22:41:27
ÇOK HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.414
Şiir Okunma
2.413.667
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL