Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
7 Şubat 2013 Perşembe 18:26:11
Alptekin Hocam ne güzel bir seslenişti sevilene şiir...Hecenin güzelliğinde yazan kaleminiz yorulmasın yazsın her daim efendim saygı ve selamlar hocam...
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Şubat 2013 Perşembe 13:42:47
İlahi aşk ne güzel dile gelmiş kaleminizde üstadem.Yüreğinize sağlık saygı ve sevgilerimle efendim..
Ey sevgili, @babidim
6.2.2013 08:47:21
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 22:04:29
Seviyorum bu kalemi,en axzından gerçekleri yazıyor:) Hesapsız kitapsızdır yaşam..Teşekkürler saygılar...
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 22:01:58
Taktiği herkes uyguluyabilir mi:) SAYGILARIMLA..
T a k t i k, @karbon
5.2.2013 17:22:30
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 21:11:23
Şekerini almazsanız verir bir öpücük dedesi..:)Allah herkese nasip etsin elma şekerlerini..Yüreğinize sağlık saygılarımla efendim..
Elma şekeri-2, @superbaba
1.2.2013 17:16:54
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 21:00:41
Hocam hicivlerin gülümsettiği güzel bir hece şiiri okudum.Yüreğinize kaleminize sağlık saygılarımla efendim..
Ayyüzlüm, @İhsan POLAT
17.1.2013 02:01:48
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 20:10:52
Şairem şiire,güzel yoruma tebriklerimi bırakıyor zevkle dinlediğimi söylemek istiyorum.Kalemin var olsun ...
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 20:01:51
Merhabalar efendim.İlahi gibi ne güzel bir şiirdi ...saygılarımla...Kaleminiz var olsun..
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 19:13:36
Seçkiye değer usta kalem sesinizi,yüreğinizi kutluyor saygılar sunuyorum efendim.Beğeni ile okudum teşekkürler..

Ferda,ca tarafından 2/5/2013 7:14:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 19:04:29
Aşk ile kalsın kaleminiz...Farklı ve size özgü tarzınızı beğeni ile okudum.Tebrik ederim saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 19:00:36
Sevgili ozanım hecenin güzelliğinde, hicivleriyle başarılı ve seçkiye değerdi şiiriniz.Kutluyor,saygılar sunuyorum efendim..Kaleminiz yorulmasın..
Münafık, @OZANMERDAN
4.2.2013 14:30:53
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 18:22:28
Sonbahar yaprak dökümü...Ekim ayı üzüntüsünü ben de yaşamıştım babacığımın vafatı ile...Yine de en sevdiğimdir sonbahar mevsimi...Güzellikler,sevgiler getiren tüm mevsimlerde mutlu olmanız dileği ile efendim.Saygılarımla..
D i n l e ..., @ALPEREN OZAN
5.2.2013 15:57:36
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 18:16:07
Peri kızınıza ve dizelere teşekkürler hocam saygılar kaleminize ve yüreğinize...
Çiçek perisi, @superbaba
4.2.2013 18:35:55
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 18:12:42
Kendimi gördüm şiirde... Bütün günahlar böyle olsa hocam.Serbest tarzınızı da beğenerek okudum.Saygılar selamlar üstadem..
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 18:08:45
Necla Hocam kızlar annelerinin karnında ağlarmış...Ağlamak temizler yürekleri.Ama yine de babam görmesin ağladığımı derdim duyduğum sevgi ve saygıdan...Şiire,kaleminize tebrikler efendim .Sevgilerimle üstadem..
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 18:04:15
- Gözlerdir gönüllere sevda tohumu eker
-- Sevdadır yürekleri kâh kavurur, kâh yakar.

Gözler,sözler ve yürekler...her zaman olduğu gibi tadında ve lezzetinde, hecenin güzelliğinde bir şiirdi Rabatlı.Kalemin yüreğin var olsun hocam saygılarımla....

Gözlerin sırrı, @RABATLI
5.2.2013 00:11:57
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 17:59:15
Sevmek ve sevilmek ne güzel duygudur.Sev de nasıl seversen sev tatlım....sevgilerimle..
Takibimdesin..., @Vertigo
5.2.2013 13:42:17
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Şubat 2013 Salı 17:53:49
Hocam kısa ve öz kalbimdesin demişsiniz...Saygılarımla efendim .Kaleminiz,yüreğiniz var olsun saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Şubat 2013 Pazartesi 22:19:41
Hecenin ve yetkin kaleminizin sesinde güzel bir şiir okudunm üstadem.Sevgiler saygılar efendim.Kaleminiz yorulmasın.
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Şubat 2013 Pazartesi 22:15:59
İki güzel değerli yüreği kutluyorum.Kaleminize,yüreklerinize yorumunuza sağlık efendim.Beğeni ile dinledim saygılar sevgiler..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.324
Şiir Okunma
1.280.847
Yazı Okunma
103.351
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL