Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
11 Ağustos 2022 Perşembe 13:05:44
En koyu karanlık sabaha ulaşılmaya en yakın andadır. Güzel ve anlamını yüklenmiş dizeler. İlgi ve beğeniyle okudum
Dosteli_
@dosteli
8 Ağustos 2022 Pazartesi 13:40:50
Yüreğin isyan simgesidir kardelen. Direniştir. Asi ruhlu olmaktır velhasıl. Ne çok çağlak duygu seli. Yerini fazlasıyla doldurmuş. Kutlarım ESKİMEYEN dost
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 18:16:30
Varlığıyla yokluğu arasındaki fark büyük olan insanlar iyi insanlardır derler.İç dökmüş şair
Sen yoksun, @gül hatun
7.8.2022 17:52:01
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 17:43:11
Ne varsa yaşamı cirkinlestiren uzak dursun siir türklerden.Guzeldi dizeler
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 17:31:33
Bazı şeyleri hesapsızca yaşayabilmeli insan oğlu.guzeldi keyif aldım okurken
Hesaba katmadan, @Ahmet Çiftci
7.8.2022 16:55:31
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 17:26:10
Doğruyu yanlışı bilmediğinde
Uzanıp gözyasin silmediginde
Onunla ağlayıp gülmediğinde
Yasamak illaki zordur be dost....


Insan omuzuna yaslanabilecegi bir dost arar.Bu güzel haslet siir olup yağmış sayfaya.Guzeldi dost
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 16:17:03
Her sey insan icin.Kiymet bilenlere selam olsun Ayşe hanım
Bizim için, @Bulem hatun
7.8.2022 16:04:51
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 15:07:06
İnsan böyle düşüncelere dalınca bir kuş havalanır yüreğinden. Yakalayabilene aşkolsun. Hoş dizelerdi Vildan hanım
Etkili Yorum
Dosteli_
@dosteli
7 Ağustos 2022 Pazar 12:12:03
Aslında parmak basıldığı halde pekte dikkate almadığımız noktalar o kadar Cok ki yaşamda.Tali olanlar öncelik almaya baslayinca toplumsal düzenin insan yaşamının bundan hep olumsuz etkilendiğini cok gördük.Ama dileyelim de hep huzurla sevgiyle ...

Miheng, @Dilek pınarı
7.8.2022 09:37:48
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 13:13:35
Boşuna dememiş Aşık Veysel Benim sadık.yarim kara topraktır" diye.Kivaminda bir çalışma.Ilgiyle okudum
Toprak-2, @Ziya ACAR
5.8.2022 12:53:53
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 11:54:44
Oldukça etkili etkileyici. Susmak insanın içiyle konuşmasıymış derler.Güne taşınan güzelliğe alkışlar
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 11:30:07
Seranat gibi. Anlayan anlasın gari :) Güzel dizelerdi gerçekten.Yeniden okumak güzeldi

Dosteli_ tarafından 8/5/2022 11:31:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Andım sevdiğim, @Muzaffer Yavuz
27.3.2015 12:24:04
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 11:25:25
Yüzümün gülmemesinin nedeni yokluğun demiş özetle şair dost. Türkü tadındaydı
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 11:08:51
Bir bakış bir bakışa neler neler anlatır
Bir bakış bir aşığı, senelerce ağlatır demişti şair.Çünkü o da biliyormuş ki aşkın gözden göze olduğunu.Bu eksende güzel bir şiir okudum.Şiir ola
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 10:49:38
Güzel dosta selam olsun. Geçelim sahtelikleri. Hep deri mi gerçek dost verdiğimiz adres gibidir.Adres yanlışsa yanlışa, doğruysa doğru kapıya götürür.Hep doğru doğru dostlara çıksın yolunuz
Dosteli_
@dosteli
5 Ağustos 2022 Cuma 10:25:21
El üşür ayak üşür gelip geçer.Ama yurek üşürse üşümeye başlarsa sikinti da buyur.Hos beyitlerdi
Dosteli_
@dosteli
4 Ağustos 2022 Perşembe 12:14:59
Sözleşme iki insan iki grup vs arasında yapılan yürek ikrarıdır. Aradaki sorunların çözümü için ortak bir yol bulunduğunun kanıtıdır. Şiir şairiyle yorumcusuyla sözleme detaylarını veren başarılı bir emek ürünü olmuş. Güne gel...

Sözleşme, @Leyla İnan
4.8.2022 10:12:03
Etkili Yorum
Dosteli_
@dosteli
4 Ağustos 2022 Perşembe 11:59:21
Yare selam salmak bu olsa gerek. Şaka bir yana bu yol çetindir zordur. Yürümek cesaret, başarı vuslattır.O da yürek ister. Güzeldi şiir.























Dosteli_
@dosteli
4 Ağustos 2022 Perşembe 11:42:21
Bir çok güzelliğini ben de gördüm. Gerçekten gittikçe güzelleşen bir yöre. Bir çok akrabamız var Keçiörende.İlgiyle okudum
Güzel keçiören, @Osman Akçay
4.8.2022 10:47:45
Etkili Yorum
Dosteli_
@dosteli
4 Ağustos 2022 Perşembe 11:38:41
Şiir duygularla resim çizebilme sanatıdır derim bazen. Bu şiirde onu bir kezdaha gördüm.Çocuklara kıymayın efendiler kıymayın .(( Güzeldi şiir
Sokak çocukları, @TAMEL GÜLLE
4.8.2022 09:10:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.174
Şiir Okunma
3.970.539
Yazı Okunma
22.862
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL