Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
dost46

dost46

@dost46 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Mayıs 2010'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 14:13:56
do geçiyor gözlerimin önünden
tebessüm eder gibi bulut
sanki bakışları umut

re denildiğinde
ressam çiziyor kapısı olmayan düş bahçemi
senin hayallerin doluyor içerisine
çocukluğun oyunları bir de
nasıl da masum baksana bir kere

mi’ler ...

dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 14:01:50
Sıcak bir yaz günüydü vakit sabahın beşi
Ufukta bir kızıllık toza benzer bir duman
Yepyeni bir şan ile doğdu Türk’ün güneşi
Bir el hedef gösterip ileri dediği an


Türk gücünü unutan kapımıza dayandı
İçin için kaynarken o hasta adam sandı
Kur...

Zafere doğru, @Nilüfer Sarp
29.8.2012 12:50:57
dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 13:38:01
NE OLDU GÜLDÜREMEDİ SİZİ
O ÇÜRÜK CEHALET KILICININ UCUNDAKİ CESARET..
AFALLADINIZ MAVİ GÖZLERİN ÇAKMAĞINDA,
YANDI ATEŞ ERİDİ O DÖNEM HEVESİNİZ
HORTLAMAYA ÇALIŞTIRSADA YİNE
SİZ TOHUMLU ÇÜRÜK BEYNİNİZ
GELECEK NESİL DE YOK OLACAK SESİNİZ!!!!!!!!!...

dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 11:40:45
Koca bir hiç !
Korkuyla yüzleşmekten korkanlara,
Koca bir Hiç tir herşey.


Yalnız yürür ayaklar izleri kayıp,
Takip eden de olmaz,
Korkudan silinen izlerini.


Kemirgen ruhlar olur bedenlerinde,
Şüphe yer bitirir ruhunu.
Koca bi Hiç kalı...

.............ne, @eray uraz
30.8.2012 09:44:09
dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 10:37:39
Zafer bayramını kutlarım.Bu gün emperyalizme karşı varlığıyla canını ortaya koyup kahramanca savaşarak özgürlük mücadelesini vererek , bayrağımızın asıldığı gündür.Duyarlı yüreğinizi kutlarım...sevgi ve saygılarımla...
dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 09:49:46
Siyahın sakinliği yön verirken kanımın akışına
Umduklarımla besleniyor ışığım
Başlangıcım bitişimdir
Döngüm kendimedir
Etrafımı saran benim gerçeğim
Mürekkep misali çizdiklerim

Kalemin ucu gül yazıyor
Düşüncelerin yaşatır başarını
Her başl...

'morgan', @Ruken Bilici
28.8.2012 11:15:45
dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 09:32:44
İncelik ruhunda hicran yaşatır,
Kopmayı beceremez de yürek.
Zaman tutuklu kalır hasrette,
Ne yana dönülse gece ,
Ne yana bakılsa eksiklik ondan yana.

İnce düşünürsen elbete ruhuna hicran çöker
O yürekte artık kopmaz,
Ne yapacaksın gecede...

dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 09:03:31
Sen gidince,
Unutulmuş Yusuf gibi mahzun kaldım kuyumda,
Kurşuna dizdim sevgi kokan duygularımı,
Pir Sultan misali tuzladım yaramı,
Sonra kahve telvesinde aradım izini…
Aradım seni,
Aradım hayaletini utanmayarak,
Tanıdığım tüm erkeklerin yüzün...

dost46
@dost46
30 Ağustos 2012 Perşembe 08:27:43
Ne zaman bu şehre yağmur yağsa,
Bir çift göz takılır hayallerimin arasına,
Dalarım taa uzaklara,
“Seni seviyorum” amentüsüyle,
Başlarım seni yazmaya,
Sen,”keşke alemi”nden hayaldin,
Anlatmaya çabalarken seni,
Bol virgüllü bir cümle oluyorsun… ...

dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 21:38:58
Çok anlamlı bir şiir yazılmış,harika yüreğinize sağlık...
Gölgeli yüreğim, @@melya
29.8.2012 20:49:12
dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:13:12
Ey ışık
Bulutların üstündeydi bende varlığın
Sana bir şiir yazdım
elimden almıyacakmısın?
Gözümde yaş kalmadı ağlamak tan
Dönüp bakmıyacakmısın?
Ne bu kin,
öfke duydum ki darılmışsın

Sevdadır kimi ağlatır,kimi güldürür ,
Unutma ki,seven s...

Darılma, @Vesile Başar
25.8.2012 12:37:26
dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:25:50
Tut tutabildiğin kadar ucundan hayatı.
Sarıp sarmala pamuktan yüreğinle.
Kıskanç Sevda gecelerine inat,
Işık olup doğ haset yüzlere.
Kahır olup yağacak kelimelere inat,
Siper et kalan sabırlarını da.
Tutuklu mucizelerinde yaşa ve yaşat.
Umutla...

dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:28:40
Gönlümün hanesini açtım sana.
Gir içeri usulca.
Hiç değilse ,sen
kimselerden habersiz gel
Nazarı değmesin bu kez bize ,ellerin elleri.

Sende bu yürek olduktan sonra
Koşa koşa gelecek sevdalın
Elleri ellerinde olacak
Sıcaklığını tüm hisler...

G e l, @katre izm
29.8.2012 00:27:09
dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:24:46
Bir ütüpya adasında kendinizi hissetmişsiniz,alabildiğine özgürce yaşamasını,adeletin en güzel anlamıyla bulunduğu bir anlayış ve düşünceyle,insanların insanca,kötülüklerin olmadığı,sevenin istediğiyle istediği gibi sevmesini,ne ezen ne de ezilen bir...

Etkili Yorum
dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 07:51:45
Aşkla yanan bir yüreğin var
İçinde bir aşk ve sevda var
Dünyanın içine sığmayacak kadar harika olan o gözlerine
Bakıp kendini görüp ,yüreğine hükmedip
Senin sevebileceğin o olsa
Seni yüreğinde hissetmesini bilen olsa
Seni anlayan olsa
Güzelli...

dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 07:36:36
Gönlünüzde hissetiklerinizi en anlamlı mısralarla ifade etmişsiniz...Herkes o acıları hissetmiştir,Birlik ve beraberlik sağlanmadıkça bu kara bulutlar kalkmayacak.Hele siyasetin kirliliği ile emperyalizme rest çekilmedikçe..
Kaleminizi kutlarım...
...

Değermi?, @-canan-
28.8.2012 20:48:29
dost46
@dost46
29 Ağustos 2012 Çarşamba 07:28:46
Gün yeni
Saat erken
Sevgi hissedilmiş
Aranmış her şey
Her yerde
Sonuçta gelmiş sevdan kapına
İstesen de istemesen de o yürekler bir kez birbirleriyle kilitlemiş!!!!!!!!!!!!

Güzel bir şiir,beğeniyle okudum...Sevgi ve saygılarımla...
dost46
@dost46
28 Ağustos 2012 Salı 20:13:42

Bir güvercin daha uçurdum senden habersiz
Özgürlük ülkesine doğru
En beyazından



Kocaman bir umut açtı ipek sancılarım
Uçup giden zamana inat

Umut dolu,sevgi ve huzur dolu bir yaşam
Yayılsın tüm güzellikler her tarafa

--------------...

Geceye yolculuk, @Sepkin Coşkun
28.8.2012 19:16:05
Etkili Yorum
dost46
@dost46
28 Ağustos 2012 Salı 16:33:19
Kimbilir kaçıncı hasretine uyanıyorum yine.
Kaçıncı kez sana yol alıyorum yine, sayamıyorum.
Bulut bulut oluyorum aklıma gelişlerinde ,
Yağdı yağacak hasretlerim dokunulsa.
Özlüyorum..
Rüzğar değiyor tenime usul usul ,
Sonra ellerin geliyor akl...

Aşkın lisanı, @leb-i şima
28.8.2012 15:48:48
dost46
@dost46
28 Ağustos 2012 Salı 15:49:18
Niye suratın asık kara bulutlara saklanmış ıslaksın be ruhum,
Uçuk kaçık hallerini seviyordum be yavrucum senin oysa ,
Güneşe bile asılmazdında şu gecenin ayı yeterdi be sana,
Neler oluyor sana kaybolacağım diye tutturdun doğrumu yoksa?

Bekledi...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
48.141
Şiir Okunma
415.346
Yazı Okunma
73.327
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL