Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
26 Mayıs 2008 Pazartesi 08:54:52
pembe çiçekler açmış,
bahçemde nar.
yüreğim cıvıl cıvıl,
çarşı pazar.
gel gitme bu akşam sevgilim!
kollarını boynuma sar ...
güzel çalışma tebrik ederim.
Kal bu akşam, @Guldane Dal
26.5.2008 04:12:17
cinitas
@cinitas
26 Mayıs 2008 Pazartesi 08:54:03
Her adım atışımda sen
Nefesim sen kokarsın.
Olmuşsun gölgem
Arkamda,
Önümde,
Yanımda gezersin
Yürüyüşümü sana göre ayarlamışım.
Haydi gir koluma
Serbestsin
Gözümü ele karşı kapatmışım.

güzeldi üstat saygı ve tebrikler.
Uyandı gönlüm, @RABATLI
26.5.2008 08:45:11
cinitas
@cinitas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 11:24:52
Biten uygarlıkta insan ölmesin diye
Öldüm
Geceler sustu ateş köz gibi açıldı
Ateşmi ıssızlaştı senmi ateş oldun
Kimsesiz bir bulut sağıyor bizi şimdi
Kimsesiz yağmurlar giriyor düşlerimize
Bundanmıdır kaybolan sevdalar
Bundanmıdır yakılan umut...

cinitas
@cinitas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 11:21:55
Arzuya ortakmış sevda çölleri
Bana umut verir tatlı dilleri
Seni çağırırken aşk diyarları
Uyusam, uyansam yar kollarında.

Görünce gönlümde baharlar olur
Coşkun sular durur, dalga durulur
Sevdanın gülüşü yüzüme vurur
Uyusam, uyansam yar kolla...

Yar kollarında, @RABATLI
21.5.2008 08:56:31
cinitas
@cinitas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 11:18:28
Aşkım,şiirimi sevdin diye,
Kendimi şairden saydım,
Yeminimiz yemin olsun
Vuslata ermişken
Bu son olsun.
çok samimi ve güzel dizelerdi.tebrikler saygıyla
Aşk (ım) !, @Teacher_
20.5.2008 00:45:03
cinitas
@cinitas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 11:15:08
Düşenin kurtulması mümkün değil
Dört bir yana haber saldım
Dedim geçmişten ders alın
Bakmayın bunun parlaklığına
Zehirlidir bu bataklık
Bataklık yayılmadan yurdumuza
Zarar vermeden gençlerimize
Kurtulalım bu bataklıktan.
haklısın dost bir an...

Kurtulalım, @galatasaray
21.5.2008 10:43:03
cinitas
@cinitas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 11:09:44
Sorarım özüme bu terler kime
Gömerim sevgimi en sığ berkime
Artık almam seni ben de terkime
Bir garip yolcuydu eldi de gitsin

beğenerek okudum.tebrikler ve saygılar
De gitsin..., @Fatma Aras
20.5.2008 18:18:02
cinitas
@cinitas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 11:07:32
çok güzeldi yağmur hocam.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
20 Mayıs 2008 Salı 23:55:30
Bilmem kaçıncı göbekten torunum;
Bir gün dönüp araştırdığında uzayı,
Belki bu sözlerimin izine rastlarsın.

Bil ki, bugün benim tesellim;
Ulaştığın doruğun temeline katkımdır.
Bitek bir tohumun nesline katkısı kadar.

Adımın önemi yok.
İnsan...

Adımın önemi yok, @hacı ali
20.5.2008 18:48:57
cinitas
@cinitas
20 Mayıs 2008 Salı 23:53:47
tan kızıllığında
ateşler aldı pervaneleri
nura gark oldu hücreler
gece kandı uykusuna

kum fırtınasında
çöl susuzluğuna yangın
güneşe soyundu şafakta
AŞKINIZ DAİM OLSUN USTAM.TEBRİKLER SAYGIYLA
Kutsal aşk, @_ZERRE_
20.5.2008 23:16:19
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:48:08
allahım cümlesinin evlatlarını korusun ve bağışlasın bizlerin evlatları da içinde.tebrikler çok güzel bir vefa örneği şiirdi.saygıyla
Canım oğlum, @berşah
19.5.2008 04:16:34
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:46:17
inşallah beklediğin gelecektir.bu kadar güzel dizelerden sonra da gelmezse at gitsin.tebrikler saygıyla
Yavuklu/m, @kardelen26
19.5.2008 22:31:48
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:43:50
ucundan yakaladım bir ilmek
çeksem de
ne ağın sonu geliyor
ne çilem bitiyor

kıyılarıma
her başlangıç
kendi sonuyla birlikte vurdu
bu hayat beni yordu...

hepimiz hayatın acımasız çarklarında öğütüldüğümüz için yorgunuz geçen her yıl yorgun...

Acimasiz yillar, @Sürmeli Peri
11.5.2008 23:40:55
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:25:17
şimdi
yaşamın vitrininde
çırılçıplak geçmişi
küfür beyazı
kirli sakalıyla
tarihini sorguluyor
anıtlar gibi yalnız
darmadağın
bir dağın eteğinde

büyük bir yüreğin olduğu yzdığın dizelerinden belli dost.çok güzeldi yine.tebrikler saygılar
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:21:32
Zamanın acımasız dilimlerine yüklü hayat,
galip olacaktı birgün aşka kör ihanet,
Dönecekti devran belki de ansızın,
Canımı doğradığım yürek,
sırtımdan hançerleyecekti pervasızca...
severek okudum.çok hoş bir şiir.tebrikler
Sen de bittin, @ararat04
19.5.2008 21:20:41
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:19:49
çok güzeldi yağmur.yeürğine eline sağlık.tebrikler saygıyla
Gideceksen gelme, @maviyağmur
15.5.2008 23:47:41
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 22:18:24
tebrikler dost.inşallah aşkınızı bulursunuz.saygılar
İçimdeki aşk, @Guldane Dal
16.5.2008 11:47:59
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:49:47
Ey gönül,
bak işte hala unutulmamışsın,
yıllar geçmesine rağmen aranıyorsun,soruluyorsun,
bak o da seni özlemiş,o da söndürememiş,
yüreğindeki o dostluk ateşini,
duydun işte ;
duydun,
unutulduğunu sanma,demek ki hala varmış dostlar,
geçmişten...

cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:18:04
Elbet gelecektir bahar
Mutlulukla beraber azar azar
Yağmur damlalarında fısıltılar
Deniz yakamozlarından bekle
Gelecek elbet sonsuz bahar.
SELAM OLSUN CANDOSTA.ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.ŞİİRİNİ ÖZLETTİN.TEBRİKLER SEVGİYLE SAYGI
Bir deniz limanında bekle, @DemAN
19.5.2008 20:20:16
cinitas
@cinitas
19 Mayıs 2008 Pazartesi 20:34:21
Aşk nedir deseler;
Daldan dala konmaktır diyorsun.
Doğru ya ince tanem
Sen aşktan habersiz bir zavallı,
Bende aşkı bilmeyen birini seven
Bir yarım akıllı.
kutlarım güzel dizelerdi.saygıyla tebrik
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.225
Şiir Okunma
896.915
Yazı Okunma
67.020
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL