Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
andelip
@andelip
22 Ocak 2008 Salı 10:13:12

yitip giden yıllara ağıt yakıyor gönlüm,
sessiz akıyor gözyaşlarım,

Şiirleriniz duygu yüklü,his yüklü,
adeta yağmur yüklü bulutlar gibi boşalmaya hazır..
bir dokunsan hüzme hüzme, billurlaşacak gözyaşların..
Duyguların kristalize edilişi ş...

andelip
@andelip
22 Ocak 2008 Salı 09:49:00

Şiirinizde, bir özlemin,bir sevdanın ve bir yalnızlığın serencamını dile getirmişiniz.

Hayal kaneviçenizde ördüğünüz rengarenk dantelaları, çok güzel bir ibrişimle kaleme almışınız..

Kısa ama gayet muhtevalı olmuş..aynı zamanda çok farklı bir...

Ve sonra..., @mina
21.1.2008 19:47:43
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 21:05:03

Şiirinizi bir aşk ve hasret ibrişimiyle örmüşünüz,

duygulu ve his dünyamıza hitap ediyor..

Boşa geçmiş dünlere esef ederken,
yeniden diriliş hamlesine soyunmuşsunuz.
Geçmişi buruşturup bir kâğıt gibi çöpe atarken,
belki ömrünüzün yokluğ...

Bir avuç sevgi !, @Guldane Dal
21.1.2008 18:46:13
Etkili Yorum
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 18:11:06
Şiiriniz kafiye örgüsü yönüyle gayet güzel. Akıcı ve duru bir üslubunuz var.Şiir estetiği bakımından da dilde çok hoş bir tat bırakıyor.
Şiirinizdeki duygu yüklü mısralar bizlere bir tatlı su berraklığında güç verdi.
Bazı mısralar bizi aldı götürd...

O bana yeter, @H.İbrahim SAKARYA
21.1.2008 09:37:29
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 17:07:44
Sanal alem gerçekten yalan alem olmuş...
Şiiriniz ders verir mahiyette, ince ve nazenin tellerden örülmüş bir kaneviçe gibi..
Şiiriniz içten söyleyişin bir örneği. Berrak ve duru bir diliniz var. Halkın kullandığı dil bizim bahsettiğimiz. Süse kaçm...

andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 16:57:18
Şiiriniz, Vefayla bağlandığınız bir kutluya işlenmiş rengarenk dantelalardan örülmüş
ince ve zarif bir kaneziçeye benziyor..
Bir gergef gibi işlemişiniz adeta..

Şiiriniz içten söyleyişin bir örneği.
Berrak ve duru bir diliniz var. Halkın kul...

Etkili Yorum
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 16:43:21
Bak bu gün bahar
Kasvetler huzura dönüşür

Sevgiyi bilmeyenlerin üşümesi..
agaçlara suyun yürümesi..
suratlara tebessümlerin oturması..
Herkes bahara merhaba derken..
Sende bir gül,
Gül benim için...

"Sev Beni Beni" diyen Zeki Müren'in ...

andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 16:28:59
Beklenen neşe mi, zevk mi, sefa mı
Ümitsiz bir düşten gelen cefa mı
Çoktan ölüp gitmiş, bir son vefa mı
Bir hayal beklersin, bir düş ölmeden
Zaman çağlayanı akar bilmeden…
Şiiriniz tek kelimeyle harika olmuş dostum..
Duygu dolu mana dolu, his d...

Beklemek, @Bayram Ali Bülbül
20.1.2008 00:04:21
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 08:52:39

Şiirinizde ölüm temasını işlemişiniz, duygulu ve etkileyici olduğu kadarda ders verici güzel bir şiir..
Farklı ve içten bir söyleyiş...
Uzun zaman beklemesine rağmen solmamış bir gül gibi: ter ü taze..
Hele hele
'' Hep, ‘’şu gün, şu an gels...

Etkili Yorum
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 08:46:46
Kuru idik yaş olduk
ayak idik baş olduk
Kanatlandık kuş olduk
uçtuk elhamdülillah

diyen yunus gibi...
Yunus vari söyleyişiniz ne güzel..Duygular alabildiğine coşmuş adeta..
sildik elhamdülillah…
piştik elhamdülillah…
bildik elhamdülillah…...

Elhamdülillah, @cinitas
20.1.2008 21:11:58
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 08:39:58

İnsanlık yitirilmiş haberiniz var mı?
Haberini var mı? diyerek yazdığınız şiirinizde toplumsal bir yaraya parmak basmışınız..
şiiriniz bana şu dörtlüğü hatırlattı...

Haberi yok çoklarının bu yaşanan dünyadan
Dalgınlıkla geçiyor sabahlar ve ak...

Haberiniz var/mı?, @Canan Onuş
21.1.2008 00:41:42
andelip
@andelip
21 Ocak 2008 Pazartesi 08:23:24

Deşme tabip derdim vazgeç
Sızlar yaram derindedir
Çare olmaz başka ilaç
Derman yarin terindedir

Şiiriniz oldukça seviyeli. Duygu yüklü,mana ve muhteva açısından zengin.
Ölçülü ve kafiyeli olması ayrı bir güzellik katmış şiirinize..
Tekrar e...

Derman, @yorgun-kalem
17.1.2008 13:48:20
andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 15:39:33
Şiirinizi okuyunca aklıma şü dörtlükler geldi..

Can isteyen endişe-i canana düşer mi?
Canan isteyen dağdağa-i cana düşer mi?
Girdik reh-i sevdaya bize gurur lazım değil.
Ey dil ki; bu iş şana düşer mi?

Şiirinizde güzel bir turunç tadı var. ...

Ey dil-i rânâ, @s.yuruk
20.1.2008 00:06:36
andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 15:30:50
Şiiriniz teknik açıdan biraz zayıf olmasına rağmen mânâ ve muhteva yüklü.
Şiiriniz bir metafizik çırpınışın izlerini taşıyor. Sanki hamle üstüne hamle yapmış mısralarınız.
İçinizdeki billur hisleri terennüm edebilmek için kanat açmış bir âleme uç...

andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 15:15:20
Serbest tarza güzel bir örnek olan şiiriniz bazı mısralarda muğlâklaşmış.
Her ne kadar “şiirin manası şairin karnındadır” sözü meşhur olsa da,
yine su gibi akan bir mana yine ona uygun bir havza boşalmalıdır.
Bir nefis muhasebesi tasviri çizilm...

Ahh ahhh !.., @Oz-An
20.1.2008 01:04:30
andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 15:01:42
Öyle çok ucuz ki aşkın değeri
Boşa gider oldu insan emeği
Gördüm ki yıkılmış sevda direği
Haydi gülün dostlar ağlamak boşa
Her akan damla yaş götürür başa

Şiirinizde güzel bir düşünce örülmek istenmiş. Buna kısmen muvaffak olmuşsunuz.
Dörtlü...

andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 14:40:02
Şiiriniz içli bir terennüm, yürekten gelen lâhûtî bir ses gibi.
Milletin bitmeyen sorunlarını kendinize has bir uslûpla tablolaştırmışsınız.
Şiirinizde tekrar ettiğiniz nakaratlar çok güzel bir imaj oluşturmuş
''Saysanda bu saymasan da'' derken ...

andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 14:27:46
Şiiriniz kafiye örgüsü yönüyle gayet güzel. Akıcı ve duru bir üslubunuz var.
Şiirde daha fazla derinliğe ve muhtevaya önem vermişiniz. Bu çok güzel,
Zira şiir duygu ve hisleri özlenen hedefe kamçılayan bir ışık" bir nur gibi olmalı.
Bu hedef ço...

Alabora hisler, @Hilmi YAZGI
18.1.2008 18:10:30
andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 14:22:25
Gece gündüz yanmış
kor olmuşum
Güneşten evvel
uyanmış
anbean kahrolmuşum

Şiiriniz teknik açıdan zayıf olmasına rağmen içli ve duygu yüklü bir intizar ve terennüm.
Bazen böyle safiya-ne söylenmiş, dupduru bir söyleyişle kaleme alınmış şiirl...

Sensizken, @sadabad
20.1.2008 00:13:53
andelip
@andelip
20 Ocak 2008 Pazar 13:47:21
Şiiriniz destan türündeki şiirlere benziyor. Epik şiirlerin kasırgası, tufanı,
şiirinizin mısralarında kendini gösteriyor. şiirin ruhunu yakalamışsınız.
Sizin şiirinizi halktan şiir yazmak isteyip de cesaret edemeyenlere ithaf ediyoruz.
Şiirin...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.232
Şiir Okunma
309.406
Yazı Okunma
17.637
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL