Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Ruhunda ateş olan, şeytani izler taşır, Kalbi toprak olanlar, Adem'de sonsuzlaşır.
andelip

andelip

@andelip Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 27 Ekim 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

andelip
@andelip
15 Şubat 2025 Cumartesi 20:37:13
Güzel bir hece şiiriydi kıymetli dost..
akıcı berrak ve duru
ancak bir yerde sanki ifade klavye hatasına takılmış

Sanmayın bu alem, neşeli dolu
dizesinde ''neşeyle dolu'' mu olamalıydı.
tebrik ediyorum bu duygu dolu şiiriniizi
selam ve saygı...

andelip
@andelip
13 Şubat 2025 Perşembe 07:16:04
Sokaklar ancak bu kadar güzel ifade edilebilirdi,
tebrik ediyorum Osman hocam..
çok güzel bir şiir okuduk kaleminizden..
saygılar..
Sokaklar, @Osman Akçay
12.2.2025 13:59:18
Etkili Yorum
andelip
@andelip
13 Şubat 2025 Perşembe 07:10:47
Açılmamış gözdür, aşkın hanesi
Belki de gözlerin, en şahanesi,
Emsalsiz kusursuz, inci tanesi,
Aşkın gözlerine, bakar gözlerin.

Ne çok şiir yazılmıştır gözlere dair
sırrından mıdır?
renginden midir?
aşkından mıdır?
yoksa hiç yalan söylemed...

Gözlerin, @1elif.miktari.siir
13.2.2025 00:06:02
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 23:55:57
Şiriniz mana ve muhteva olarak çok derin ve güzel duygularla bezenmiş ve revnaktar ifadelerle süslenmiş bir kaneviçe gibi..lakin..
nesir gibi değilde manzum olarak kaleme alsanız daha güzel olacaktı diye düşünüyorum kıymetli dost..
selam ve saygıla...

Diriliş, @rozerko
11.2.2025 23:01:47
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:57:52
Ne güzel ifade etmişsiniz kıymetli dost..
geçmişe bakınca o günleri özler olduk sahiden..
zaman ilerledikçe teknoloji ilerledikçe sıkıntılar ve problemler daha da artıyor maalesef..
sitem dolu duygularınıza katılıyorum..
saygılar..
Dünümü arıyorum, @ASIKLUZUMSUZ
11.2.2025 00:01:31
Etkili Yorum
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:53:16
Elhak haklısın kıymetli dost..
kalp ve ruhun acısı ve yarası nasıl giderilir onu bulmak lazım bence..
Ruhum acıyor, @Çağdaş Durmaz
11.2.2025 12:29:43
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:50:28
İfadeler revnaktar, tasvirler ve betimlemeler çok güzel.
birinciliği hak etmiş şiiriniz tebrik ediyorum..
saygılar..
Güzergâhım, @Dilek pınarı
11.2.2025 10:58:34
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:42:01
ördüğün duvarlar boyunu aşar kalırsın zindan kokulu odalarda
ve küflü koridorlarda telâşsız heyecansız bir ömrün
ayak izlerinin resmini çizerken aynalar.

ne güzel bir ifade sırf bu ifadeye bile bir şiir yazılabilir kıymetli dost..
okuduğum en g...

Okul yolu, @flycan57
11.2.2025 10:16:01
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:38:26
''Sıralandı okların hep on ikiden vurur''

harika bir ifade olmuş kıymetli dost..
tebrik ediyorum..
Unutama, @Ahmet Coşkun 1
11.2.2025 10:14:38
Etkili Yorum
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:35:08
Yıllardır ardından beyhude yürürken
ömrün son anına dek ağlamak..
güzel bir betimleme
tebrik ediyorum..
Ağlarım, @Ayhan Sağır
11.2.2025 13:31:07
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:30:50
Güzel bir hece şiiri okuduk kaleminizden kıymetli dost..
tebrik ediyorum..
Bilesin, @Mustafa Yılmaz BOZ
11.2.2025 15:51:45
andelip
@andelip
11 Şubat 2025 Salı 20:27:52
Güzel bir ders-i ibretti şiiriniz kıymetli dost..
tebrik ediyorum..
andelip
@andelip
9 Ocak 2025 Perşembe 00:37:29
Maalesef kimseye güven kalmadı.. kıymetli dost..
Manası ve muhtevası oldukça derin güzel bir şiir okuduk kaleminizden...
tebrik ediyorum..
selam ve saygılar..
Son halimiz, @ishakaras
9.1.2025 00:03:12
andelip
@andelip
9 Ocak 2025 Perşembe 00:33:47
Maalesef kimseye güven kalmadı.. kıymetli dost..
Manası ve muhtevası oldukça derin güzel bir şiir okuduk kaleminizden...
tebrik ediyorum..
selam ve saygılar..
Son halimiz, @ishakaras
9.1.2025 00:03:12
andelip
@andelip
9 Ocak 2025 Perşembe 00:18:10
tebrik ediyorum güzel dizelerdi..
saygılar..
andelip
@andelip
7 Ocak 2025 Salı 20:52:53
Özün elbisesidir taşıdığımız beden
Egoyu öldürelim bedenimiz ölmeden
Boşa geçmesin ömür gerçekleri bilmeden
Vakit tamam olunca huzurla can verelim

Çok güzel duygu dolu, mana dolu bir şiirdi
tebrik ediyorum..
Arayış, @damla
7.1.2025 06:55:30
andelip
@andelip
7 Ocak 2025 Salı 00:23:48
Tebrikler hocam güzel bir şiirdi..
saygılar..
Kınalı keklik, @Osman Akçay
7.1.2025 00:15:34
Etkili Yorum
andelip
@andelip
7 Ocak 2025 Salı 00:19:38
Milli duygularla yazılmış çok güzel bir şiir okuduk kaleminizden kıymetli dost..
bu duygular sönmesin kimsenin içinden..
ebedlere kadar kaim ve daim olsun inşallah..
tebrik ediyorum
selam ve saygılarla..
And olsun, @1elif.miktari.siir
7.1.2025 00:12:59
andelip
@andelip
6 Ocak 2025 Pazartesi 19:33:11
Sevmeye mesafeler mani değildir elbet..
hem uzaktan sevmek daha güzel gösterişsiz ve riyasız..
andelip
@andelip
6 Ocak 2025 Pazartesi 19:23:03
kısa ama öz olmuş şiiriniz
abid bir kul olmak için nefsi tezkiyesi lazımdır elbet..
tebrik ediyorum..
saygılar..
Talip galip, @Hüseyin çelebi
6.1.2025 04:52:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.325
Şiir Okunma
309.717
Yazı Okunma
17.753
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL