Deniz ötesi gözlerinden uzakta, Çocukların gülüştüğü rüya adasındayım. Burada ceylanlara pusu kuran, Çakal gölgelerinin esamesi yok. Ar çivisi sökülmemiş hayatların, Hırs yok, ihanet yok.
Mütevazı adaya, sevgi bayrağını çektim, Rüzgâr alnını öpüyor yılkı atların. Her yana sarmaşık tohumları ektim, Sürgün yüreğime gelip tutunasın diye. Gülümseyen yediveren güller diktim, Kaktüs yok, devedikeni yok.
Burada olmasa da katların, yatların, Bir tahta kulübe var ki, huzur sarayı; Ruhsuz yığınlar yok, husumet yok. Her mevsim cümbüş, bahar halayı, Alınlar ak, sineler çak, şükür alayı; Kir-pas yok, nankörlük yok.
‘Meleğim’ desem de yok kanatların, Bir kuğunun kanadını tut da gel! Epik şiirler dizelim incir yapraklarına, Koca İstanbul’u uyut da gel! Göm kaygılarını, Haliç’in ayaklarına; Yapmacık sevdalara bağlama bel! Böğürtlen izli buseler konsun yanaklarına, Burada yas yok, vefasızlık yok.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüya Adası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüya Adası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kuğunun kanadını tut da gel!
Epik şiirler dizelim incir yapraklarına,
Koca İstanbul’u uyut da gel!
Göm kaygılarını, Haliç’in ayaklarına;
Yapmacık sevdalara bağlama bel!
Böğürtlen izli buseler konsun yanaklarına,
Burada yas yok, vefasızlık yok.
Son bölüme kadar adeta kırgınlık sevgiliye dedim.Ama son bölümde gördüm ki davet var çağrı var güzelliklere sadeliklere.Kutluyorum sizi.