Senmiydin o yoksa acımasız zamanmı Şimdi bilmem hangi dağ çiçeğiyim Böyle hicranları, solarken baharın Meçhule uçan hangi turnanın Ürkek yüreğindeyim şu gökyüzü diyarın da Hangi güvercinin kanadında Uçuyorum yerine ulaşmayan Mektupların bilinmeyen Sırlarına
Senmiydin o yoksa acımasız zamanmı Hangi acıdır gözyaşımın kimsesizliği Yürekten burkulup yanaklarıma dokunur Vuslatın baharın da hangi çığ tanesiyim Yağmurların damlaların da Hangi şarkının mısralarındayım acaba Yalnızlığı dinleyen sessiz yürekleri Böyle usulca alır Giderim….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENMİYDİN.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENMİYDİN.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nedense şiirlerinde hep derin bir hüzün hakim Şiir dostu..Bende de genelde öyle oluyor.Hemen her şiirde ölümü anmak geliyor içimden.İnşallah yüreğinde umutlar eksik olmaz.Saygı ve Selam ile.
Aslında Hüzün şiire bir kaynak oluyor.Belki insan hüzünlüyken daha güzel şiir yazabiliyor.Çünkü yaşadığını yazdığın zaman daha samimi ve daha kendini bulduğun bir eser çıkıyor ortaya.Elbette aşırı dozda hüzünde iyi değil.Bende kendimi bu konuda sürekli eleştirirdim.Sizde de bunu gördüğüm için bunları yazdım.Mesela hiç şen şakrak bir şiir yazamıycakmıyım diye söylenirdim kendime.Ama içinde bulunduğun ruh halinle yazıyorsun bir şekilde.Hani derler ya dertten zevk almak , bizimkide o misali sanki...
İnşallah hüzünler daim olmaz Şiir dostu.Yüreğinde umutlar eksik olmasın.Saygılarımla.
Genelde öyle yazıyorum nedense hüznü seviyorum..iki uç noktada yazılarım ortada bir şir veya yazı yazamıyorum yıllardır öyle bu yazıları düzenleyip inceltiyorum bile))))ortada yaşam derlerya orda duramıyorum pek ya çok hüzün ya çok duygusal .. sağ-ol var ol.. saygılar..