0
Yorum
4
Beğeni
5,0
Puan
29
Okunma
Ben seni öyle garip sevdim ki
Ulaşmam imkânsız sen gibi güzele.
Bırak sana pembe gelecek vadetmeyi,
Nuh’un çay ocağında çay ısmarlayamam!
Güzel gözlerini, tatlı sözlerini bırak,
Kahredip kızmana paha biçemem.
Güzel elinden bir aşk şarabı versen,
Elim titrer, utanır, çekinir, içemem.
Ey ulaşılmaz yokluk, ey hayali varlık,
Ey düşlerime giren güzel düşlerim...
Rüyalarıma girersin cennet sanarım,
Nazar olur diye korkarım, anlatamam.
Selam sana ey umutsuz güzellik,
Her yer ve zamanda sen varsın.
Ağaçta, suda, bulutta, güneşte;
Duyarım, hissederim; ama bakamam.
Sermayesi kıttır bu gariban gönlün;
Gönül evet dese de, akıl hayır der.
Gönlümde sevgiden ırmaklar coşar ama,
Kuruturum pınarımı, akamam, akamam...
5.0
100% (3)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.