0
Yorum
0
Beğeni
0,0
Puan
11
Okunma
Unutmak ne zor bir şeymiş seni unutursam deliririm
gözlerimden yaşlar bitmeyecek
sesim titreyecek
kalbim acıyacak
Duygularımı ifade edecek kelime bulamayacağım
gözyaşlarım her şeyi yıktıysak ne kadarsın sen de sesim ne kadar titresede seni unutmayacağım Bugün günlerden Bilmem hangi gün altın gün altın zaman Çünkü hayatında olduğun zaman bu zaman değer verdiğim zaman dilimlerini kaybetmek istemiyorum ama ellerimden kayıp giden Kadere de hiçbir şeye Hiçbir şey yapacak gücüm yok bağırmalarım çağırmalarım öfkelenmelerim İçime atmalarım insanlara karşı rol yapmaları artık bitti her şey geçti altın zaman sonsuza kadar işimde yaşayacak belki hafızam unutursa da seni kalbim de daima yaşayacaksın keşke demeyeceğim Keşke siz yaşayacağım artık sen gittin diye güzel şeyler de gitmedi ya ölüp ölüp yeniden dirileceğim artık artık yaşıma baktı Gülme vakti hayatı öğrenme vakti belki de bunları yazarken sen yoksun aradan çokça zaman geçmiş şu an düşünüyorum da 8 Seneye de vereceğim neredeyse 8 sene de ancak böyle bir mektup çıkar ne yapabilirdim ki yandım yandım yandım kül oldum küllerimden yerinden dokunmak çok Zaman Aldı bazı şeyleri kabul etmemek o kadar güzeldi ki unuttum deyip bir şeyler atmak o kadar tatlı geliyordu ki her şeyi boşladım kendimi de unuttum kendimi de kaybettim amaçlarım hedeflerim yapacaklarım yapabildiklerim hepsi boşuna gitti ama tekrar ayağa kalkacağım beraber olmasak da tekrar sevineceğim yeni bir yüzyıla Tekrar merhaba diyeceğim kaybettiğim yerden tekrar başlayacağım elimden geleni yapacağım diyorum ya hafızam seni hissetse de kalbim Unutmayacağım seni bu aralar sadece ufak ufak Hatıralar Var kavgamda sana senden kalan şeyler değil bir siliniyor bazen adama unutuyorum bazen imanı veriyorum ki kalbim seni sadece bir anı olarak Saklayacak belki de ve bu yazıları bir daha yazmayacağım biliyorum gözlerinden hala yatağa kalkıyor dindiremiyorum ne yapacağımı bilmiyorum uyusam artık diyorum uyusam sabah 12’ye geliyor artık Gece vardiyasında çıkmıştım Ama hala gözüme uyku girmiyor Yani güzel şeyler söyleyebilirim Son Defa Son şeyler ama gerek yok artık sevindim
artık tek başıma öyle gelebileceğim mutluluk diyarından göç edeceğim artık yalancı mutluluklar da öldü
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.