0
Yorum
3
Beğeni
0,0
Puan
46
Okunma
İsterdim..
Yağmurdan sonra
Gönlünde açan bir çiçek olmak
Yapraklarda umudu doğurmak
Tekrar tekrar açmak
Her damlada
Yeniden filizlenmek
İsterdim...
Her başlangıçta..
Bal tadı bırakmak ağızlarda
Telaşsız yaşamak
Huzur için vukuu bulmak
Deniz gibi soğumak yeni gelen
Zamanla ısınmak
Güzel gelene
İsterdim
Sensiz bir yarın olmadan yaşamak
Her gün güzel sözlerinle uyanmak
Güne seninle başlamak
Kaygısız bitirmek
Sevdiklerimle beraber
çok isterdim
İsterdim
Güzel hayalleri seninle inşaa etmek
Özlemin yerini kavuşma
Hasretin yerini sıcak sevgin alsın
Bahçelerde çiçekler bizim için açsın
Güzellikler çığlıklarımızla yükselsin
Gülelim beraber yarınlara
Çok isterdim...
Uğur TÜRKEKÖLE
18.06.2026
23.34
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.