Sevmek birbirine değil, birlikte aynı noktaya bakmaktır. exupery
ö.ç.m
ö.ç.m

Kürt Sorunu mu? Arz-ı Mev'ud mu?

Yorum

Kürt Sorunu mu? Arz-ı Mev'ud mu?

10

Yorum

0

Beğeni

0,0

Puan

2054

Okunma

Kürt Sorunu mu? Arz-ı Mev'ud mu?

Bakın Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu konuyla ilgili ne demişti:

" PKK"yı sadece PKK olarak görmemek lazım. O ASALA"nın bir dönüşümüdür. Onun arkasında da uluslar arası güçler var. Yine Irak"ın Kuzeyinde kurulacak olan yapıyı da bir Kürt devleti olarak görmüyorum. O da aslında MUSEVİ BİR KÜRT DEVLETİNİ gerçekleştirmek üzere hazırlanmış bir Koçbaşıdır. Dağlıca baskını da dahil olmak üzere meydana gelen olayları sadece PKK"nın yaptığı kanaatinde değilim. Onun arkasında yine Amerika ve İsrail olduğunu açıkça ifade ediyorum. Bunu ispat edecek birçok emare ve delili ortaya koyabiliriz.

Annapoliste yapılan toplantılar ise İsrail"i rahatlatmak ve İsrail"in etrafında bir güvenlik halkası oluşturmak ve İsrail"in Arz-ı Mev-ud hayallerini gerçekleştirmek üzere hazırlanmış olan Büyük Ortadoğu projesine ulaşmaktır. Bu bölgede sorunları çözeceksek biz kendi kültür kodlarında buluştuğumuz halklarla oturup kendimiz çözelim çünkü biz birbirimizin derdinden anlayacağız. Hedeflerimiz, gayelerimiz sadece yeraltı zenginliklerini, petrolü, enerjiyi paylaşmak olmayacak. Birbirimizin haklarına hukuklarına saygı göstererek burada aynı kıbleye dönen, aynı secdeye başını koyan, aynı kitaba aynı peygambere inanmış olan insanlarız. Ayrıca; Yıllarca Ortadoğu’ya haçlı seferleri düzenlemiş olan zihniyet tapınak şövalyeleridir."

Rahmetli Yazıcıoğlu’da bu açıklamalarında ‘Yahudi Kürt Devleti’ kurdurulmak istendiğine dikkat çekiyor.
Meselenin özü anlaşılmıştır umarım. Muhsin Yazıcıoğlu’nun niçin sinsi bir tuzakla ortadan kaldırıldığının cevabı da bu açıklamalarından anlaşılıyor. Amaç Yahudi Arz-ı Mev’ud devletidir. Uyanın Müslüma Türkler ve Kürtler, uyanın! Demokrasiymiş, cartmış curtmuş...Hepsi alavere dalevere.

Paylaş:
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Yazının izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıyı Değerlendirin
 
Kürt sorunu mu? arz-ı mev'ud mu? Yazısına Yorum Yap
Okuduğunuz Kürt sorunu mu? arz-ı mev'ud mu? yazı ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kürt Sorunu mu? Arz-ı Mev'ud mu? yazısına yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Halit macit
Halit macit, @halitmacit
15.11.2012 11:43:21
Teşit doğrudur kutluyorum.
selamlar araştırmalarınızın devamını dilerim.
HÜSNÜ ÖNDER
HÜSNÜ ÖNDER, @husnuonder
11.11.2012 12:32:01
Dün Kuzey Irak'ta herhangi bir oluşuma karşıyız diyen başbakan, bugün oranın imarında malesef başrol oynuyor. Vatana mideden bağlı olanların (kastım bilinçsiz halk değil) destekleriyle iktidar olanlar, altımızı oydukça oyuyorlar. Allah ıslah etsin bunları.

Çok takdire şayan bir yazı kaleme almışsınız. Yüreğinize sağlık.

Selam, dua ve saygılarımla...
lazuşağı
lazuşağı, @lazusagi61
20.8.2009 10:02:16



Muhteşemdi......................
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz, @aynurengindeniz
17.8.2009 23:49:30
Ben de yazınıza aynen katılıyorum. Ama benim bir düşüncem var. Apo derhal serbest bırakılmalı. Özel uçakla İmralıdan alınıp, Faroza bıraksınlar. Bilmeyenler için söylüyorum, Faroz Trabzonun bir semtidir. Onu oraya bıraksınlar. Gerisine karışmasınlar. Kişisel benliğimiz bunu istiyor. Kimse inkar etmesin Apo geberip gitse ne borç düşünürüz ne enflasyon...Ama bunu dört gözle bekleyenler de biliyoruz.Böyle bir şey yapsalar da ayaklanma çıkartsak.

Havin bayrağa saygılıyız derken, bir diğer cümlesinde bayrağımız yok, belli renklerimiz var diyor. Bayrağımız yok demek ayrıdır, ayrı bir bayrağımız yok demek çok farklıdır. Bence de oyun bu. Bizler de keklik gibi avlanmaya ne kadar susamışız.

Apo kim ki konuşacak ya! Biz demiyoruz Ahmet TÜRK diyor kürtlerin siyasi lideriymiş. EE biz hal böyle iken, Kürtlerle PKKyı bağdaştırmayalım da ne yapalım.

Rabbim kimseye bu vatanı bölme gücünü vermesin. hepimize de akıl, mantık anlayış ve sabır versin. Biz Kürdüz böyle biline diyerek ayrımcılığı onlar yapıyorlar. Biz hiç TÜRKÜZ siz hiçsiniz demiyoruz.Dememeliyiz de. Çok Kürt arkadaşım büyüğüm var. hepsini de çok seviyorum.

Bu sabah Muşlu bir kadın geldi.Temizlik işçisi.Asgari ücretli. Konuştuklarını zar zor anlayabiliyorum. Kızı üniversiteyi kazanmış.Ama okutacak gücüm yok dedi.Eşi de çok istemesine rağmen kızını okutamayacakmış. Köyde okuyan tek kız onların kızıymış.Kıza bakıyorum. Başörtülü sessiz saygılı hanımcık bir kız.Başı açık olsa da aynı şeyi söylerdim kimse pay çıkartmasın. Kıza bir dilekçe yazmasını söyledim.Durumunu anlat. Senin gibi kızlara yardım etmeyi çok seven bir büyük tanıyorum, ondan yardım isteyeceğiz dedim. Kız uzunca bir mektup yazdı. Sonunda da ne dedi biliyormusunuz; " Evlenmek değil, vatanıma milletime devletime ve ülkemin çocuklarına hayırlı bir öğretmen olmak istiyorum." Gözlerim doldu. Çalmadığımız kapı kalmadı.Hepsinden de Allah razı olsun, eğitim hayatı boyunca destek olmaya söz verdiler. Onlar bir Kürt ailesi, ben Türküm. Ama hiç bir kuvvet aramıza giremedi. Onları sevmeme, onlarından benim için Allaha dua etmelerine mani olamadı. Onlar gerçekti.Kanlı canlı insanlar. Bir şiveleri farklı.Egenin ki farklı değil mi, Karadenizinki, İç Anadolunun ki...O yüzden içim çok rahat. Kandıramayacaklar bizi. Yıkamayacaklar.Bu binanın temeli çok sağlam çünkü.

Ayrıca memur oraya gitmek istemiyorsa keyfinden değil. Can korkusundan.Ne öğretmenleri ne doktorları öldürdü PKK.
Açılım yapıyorlar diye, kimse de durumdan vazife çıkartıp, "ver Allahım ver" demesin. Bütün özgürlüklerin sınırı vardır.

Yazınız kısa ama, keskindi. Şimdiye kadar okuduğum aynı konulu yazıların içinde en iyiydi diyebilirim.Saygılarımla.
salih durmuş
salih durmuş, @salihdurmus
17.8.2009 20:03:41
SİZE ARTIK DİYECEK BİŞEYİM YOK ARTIK

SADECE SAVAŞ SEMPATİSİZİSİ OLAN BİR YAZI
se
serdal şahiner, @serdalsahiner
17.8.2009 19:16:56
düşüncelerinizde dogruluk payı çok fazla ...ama yıllarca doguda feodal yapıyı kıramadık ..memurlarımız orayı sürgün yeri gördü...bir çok yanlış sürdü gitti.. dış güçlerde bunu kullandı kullanıyor.....sonuç ......şimdi bekliyoruz apo ne diyecek...peki ya şehitler..ya onların aileleri...zor iş...
simray
simray, @simray
17.8.2009 19:03:06
Bende katılıyorum ....
keynin
keynin, @keynin
17.8.2009 18:55:56
evet kesinlikle dış güçler kurmak istiyor bu sözde kürt devletini. daha bugün gazetelerde gördüğüm kadarıyla teröristbaşı apo bile, devlet kurmak çözüm değil dedi.
**Havin_**
**Havin_** , @--havin---
17.8.2009 18:54:10
10 puan verdi
Hakikaten öyle garip oyunlar var ki anlamak ne mümkün. "Yahudi kürt devletiymiş"...Asırlık kürt aşireti evladıyım daha da soyumdan sopumdan bir yahudiye rastlamadım. Enteresan, çok mu cahil kaldım acaba...Hadi yahudiliği de geçelim yaw kürdün devleti olsun diye kim istiyor Allah aşkına ben bunu da hiç görmedim. Türkiye'yi seviyoruz evelallah, sonra türklerle sorun da yaşamıyoruz, bayrağa da saygımız var ki bizim bayrağımız da yok sadece belirli renklerimiz var onlardan da bayrak olmaz. Beni inkar edene ben bi kere insan demem kaldı ki ondan şikayet edeyim. Beyazlar sürekli zencileri dışladılar renklerinden dolayı sonra noldu? Gülmeyelim de ne edelim bu durumlara bilmem ki...






İstenen belli. Sadece uzaydan gelen yaratıklar gibi bakmasın dışta kalan insanlar. Bu sadece kürdün istediği de değildir ki her insan öyle ister. Irk başkadır diye çeşitli durumlara maruz kalmak hangi millete yakıştırılabilir ki? En büyük sorun henüz insanlık nedir ne olmalıdır bilmiyor ve ha bire ahırdakilere özeniyoruz.

Kaç milyon kürt var Türkiye'de bilen var mı? Ve PKK denildiğinde akla neden ilk olarak kürt geliyor? Benim aklım buraya hiç çalışmıyor artık...


Artık kanımız çekiliyor her tarafta bunları duymaktan.




**Havin_** tarafından 8/17/2009 6:55:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
neneh., @neneh-
17.8.2009 18:52:08
10 puan verdi
Evet çok haklısnız.Yıllarca sığındığı ülkelerden belli olmuyor mu zaten beslendikleri ve eğitildikleri yerlerden?Tek başına değiller.Yönlendirme dış kaynaklı.Kendi içlerinde kendilerine başkaldıranları yem olarak kullanıyorlar bunlar.Kurmak istedikleri kürt devleti de aynen piyon durumunda olacak ve israil'in Ortadoğudaki işlevini gerçekleştirecektir.Kutluyorum sizi.Gerekli bir yazı tam gereken zamanda.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL