Sevmek birbirine değil, birlikte aynı noktaya bakmaktır. exupery
Mahzun Prenses...
Mahzun Prenses...

DANIŞ'tan / SEVGİLİLER GÜNÜ MÜ...? ( A.D )

Yorum

DANIŞ'tan / SEVGİLİLER GÜNÜ MÜ...? ( A.D )

34

Yorum

0

Beğeni

0,0

Puan

2121

Okunma

Okuduğunuz yazı 14.2.2009 tarihinde günün yazısı olarak seçilmiştir.
DANIŞ'tan / SEVGİLİLER GÜNÜ MÜ...?  ( A.D )

DANIŞ'tan / SEVGİLİLER GÜNÜ MÜ...? ( A.D )


-Her yılın 14 Şubat’ı AB-ABD Ülkeleri başta olmak üzere,Türkiye’de de yoğun bir hediye alternatifi ile kutlanıyor.Kutlanıyor/kutlanmasına da...gün biz de çok fazla abartılıyor.Özellikle de Metopollerimizde.Bir ay öncesinden yazılı ve görsel medya/sanal dünyamız,günden rant elde etme telaşındaki reklam verenlerin hizmetinde maraton koşuyor.Aslında birileri her zanan olduğu gibi 14.Şubat’lardan akıllara zarar paralar kazanıyor.Özellikle de KDV oranı sıfırlanmış o lüks tüketim olan pırlanta tacirleri gibi.Kelime anlamı sevgi ise gün için öncelikle sevginin tanımını iyi yapmak gerekir.Kime ne ifade ettiğinden ziyade,benim için sevgi...lüks hediyelerin/pahallı mücevher ve çiçek lerin/çeşitli harcamalarla 24 saatliğine savrulan milli servetin,gösterişin aşikarca abartıldığı GÜN değildir.SEVGİ...Kabuğu çatlamamış sımsıcak bir yürektir.
-SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır.El ele/göz göze/yürek yüreğe,acıyı,tatlıyı,yokluğu,varlığı paylaşmakla geçiyorsa yıllar..İŞTE O SEVGİ’dir.Daha geçtiğimiz son 3-5 yıl içerisinde sevgililer günü kutlamaları yapanların % 75’ inin ayrıldığı da dikkate alındığında;Böyle bir günün pekte gerekli olmadığı barizdir.
-Kim bilir Ülke’de kaç olumsuz gelişmenin ve gündemin üstü böylelikle kapanmış oluyor.Kim bilir kaç yoksulluk kapısı hiç hatırlanmadan gece sona eriyor.Kim bilir kaç Anadolu kadını bir güle bile dokunamadan doğacak güneşi bekliyor.Ha..14 Şubat Ülke’miz de en çok ta yabancı uyruklu,günü kurtarmağa çalışan / vatanından para uğruna kopmuş/Türk erkeklerini avuçlarında tutan kadınların işine yaramıyor değil.(Ukrayna,Moldov,Rus,Bulgar ve diğerleri ) İşte bu kadınlar var ya geleneklerimizin aile yapısını da tartışılır hale getirdiler.Başta İST.olmak üzere tam gaz devam eden boşanma davaları ve son bir yıl içerisinde ayrılık ile sonuçlanmış 180 bin aileyi de göz önünde bulundurduğumuzda/olayın vahameti çok düşündürücü bir boyut kazanmış demektir.Şu yabancı uyruklu kadınlar meselesi asla küçümsenemeyecek bir hal almış durumdadır. Konu kapsama alanımda çok detaylı bir portföyde.İleride yazacağım.Düşünceleriniz hangi boyutlar da gelişir bilemiyorum..? bu benim şahsi bakışım/şahsi görüşüm...DANIŞ’ca Sevgi ye dair yazdım.

Paylaş:
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Yazının izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıyı Değerlendirin
 
Danış'tan / sevgililer günü mü...? ( a.d ) Yazısına Yorum Yap
Okuduğunuz Danış'tan / sevgililer günü mü...? ( a.d ) yazı ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DANIŞ'tan / SEVGİLİLER GÜNÜ MÜ...? ( A.D ) yazısına yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Gurbet Melegi
Gurbet Melegi, @gurbetmelegi
15.10.2009 11:46:07
YAZILARINI VE YAZDIKLARINI BÜTÜN KALBİMLE DESTEKLİYORUM VE HARIKASIN DİYORUM YÜREĞİNDEN BİN KEZ ÖPÜYORUM SEVGİLİ ATİYE :)
cinar39
cinar39, @cinar39
26.6.2009 12:22:14
Yazınızı büyük bir zevkle okudum. Fikirlerinizle tamamen hemfikirim. Özel günlerin 'özel' değil bir bakıma 'çanlar kimin için çalıyor'un ifadesi olduğunu düşünüyorum. Para kazanmak isteyenler bir takım insani değerleri kullanarak yeni ihtiyaçlar icad ediyorlar. Bunu yaptıktan sonra da gelsin paralar. Bu, insanlığın yüz karasıdır. Yani ben eşime hediye alırsam onu seviyorum, almazsam sevmiyorum!... Bundan daha aptalca, daha ahmakça bir düşünce olur mu? Ne yazık ki oluyor...

Yazınızın özüyle değil de şekliyle alakalı bir şeyi söylemek istiyorum. Lütfen noktalama ve imlaya dikkat ediniz; çünkü dil bizim için çok önemli bir değerdir. Millet olmamızın vesilesidir. Dil olmazsa hiçbir değeri tesis etmemiz mümkün değildir. Bu yüzden dil ile münasebeti olanlar -şairler, yazarlar vs.- onun kurallarına azami hassasiyeti göstermelidirler...

Sevgiler.
Ali Ekber Hırlak
Ali Ekber Hırlak, @aliekberhirlak
26.6.2009 10:23:37
geldim iyi ki farkettim sevgili gönül dostu bu güzel yazıyı evet maalesef sevgi çıkar ellerine düştü eskiden yürek üstünde taşınan o naif duygu artık yerlerde aç midelerin tekelinde birde alnıp satılır olduğunda daha da vahim ve daha da düşündürücü artık sadece ihtiyaç giderme haline dönüştü aşk üzülüyorum ben Leyla ve Mecnunu döktükçe şiirlerime içim acıyor inan ki çünkü sadece şiirlerde arıyorum bu büyük aşk masalını,sevgi ve saygılarımla...
maviemek
maviemek, @maviemek20
20.2.2009 16:09:22
GÖLGELER HER ZAMAN KARANLIĞA İHTİYAÇ DUYARLAR.AMA KARANLIĞIN İÇİNDE GÖLGEYİ OLUŞTURMAK İÇİN AZ DA OLSA AYDINLIĞA DA GEREKSİNİMLERİ OLUR. HAYATTA DA Kİ EĞER ÇOK KARANLIK OLSADA BAZEN AYDINLIKTA OLACAKTIR ÇÜNKÜ HEPİMİZ BİRER GÖLGEYİZDİR.GÖLGELER BAZEN KARŞIDAKİ KİŞİYİ KORKUTUR BELKİ UZAKTAN BÜYÜK GÖRÜNEBİLİR TA Kİ YAKINLAŞINCAYA KADAR BU NEDENLE GÖLGELER GERÇEĞİ YANSITMAZ TIPKI ÇOĞU İNSANLAR GİBİ.BAŞKALARININ HAYATINDA GÖLGE OLMAMAK BELKİ DE EN İYİSİ BUDUR.GÖLGELER AŞIK TA OLABİLİR VE SEVDİĞİ KİŞİNİN GÖLGESİYLE BÜTÜNLEŞEBİLİRLER AMA AYRILMAK GÖLGEYİ ANLAMSIZ KILAR ÇÜNKÜ ALIŞMIŞTIR VE BİR DAHA AYRILMAK İSTEMEZ.AYRILIRSA YALNIZ KALACAĞINI BİLİR VE BAŞKA BİR GÖLGEYLE BÜTÜNLEŞEMEZ BÜTÜNLEŞİRSE AYDINLIK FAZLA OLUR VE BİR DAHA OLUŞAMAZ.İLK DEFA YAPMACIK OLMADIĞINI ANLAR SEVDİĞİ KİŞİ ONU GERÇEK KILMIŞTIR ASLINDA GERÇEK KILAN AŞKTIR
madencişair
madencişair, @madencisair
18.2.2009 00:52:07
bu yzıyı geç okudum ama yazacaklarımın sevgililer günü ile alakası yok.
biz millet olarak fırsatı öok iyi değerlendiren, çok güzel kullanan bir milletiz. sevgililer gününü de kendi çıkarlarına malzeme yaptıkları doğru çünkü biz her fırsatı kendi çıkarlarımıza malzeme yapıyoruz.
sevgi bir gülle ölçülmez diyenler olmuş. sevgi bir bakış, bir gülümseme, tatlı bir sözle de aksettirilir. illa pırlantalar almak gerekmez. sevgi bütün ömür var olmalı mı, evet. sevgi her zaman yüreğimizde bulunmalı.
saygılarımla:
rr.akdora
goody
goody, @goody
15.2.2009 23:03:51
Canım benim kutluyorum yazını...

Hristiyan geleneğini bize empoze eden ve kültür yozlaşmasına sebep olupta abartı bir sevgili gündemi yaratnlara sözümüz çok.

Özellikle bahsettin yabancı uyruk konusu içler acısı.çevremde o kadar çok yabancı iel evlenen erkek var ki. Çocuklarına baktıkça içim acıyor, arada bir nesil, bırakalım müslümanlığı din kavramına uzak adı türk kendi varlığından bir haber kuşak .Azımsanmayacak kadar büyük bir kesim kadın çocuk acı çekiyor ve de çekecek.

Terk edilen kadınlar, kopuk ailelerin ve melez kültürlerin garip çocukları... Kim düşünür böyle bir günde bunları...

"Sevgililer" bu kavrama yabancı bir kültür yamanmış suratımıza.

İşin kötüsü bu kargaşada o kadar açız ki sevgi ve şefkate; uçurumun başında sallıyorlar bizi dibinde gül bahçesi...


Allah yardımcımız olsun...


Kutluyorum seçkini,
Teşekkürler tatlım...

goody tarafından 2/15/2009 11:06:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
nurcan hayriye
nurcan hayriye, @nurcanhayriye
15.2.2009 20:44:51
“Buyurun çelişkiye”
Şöyle de diyebilir miyiz? Bizim birbirimizi hatırlamamız için! bu özel günler Hızır gibi yetişti.
Hangimiz, eşimize, sevdiğimiz dediğimiz kişilere, annesine, çocuğuna, “sevgililer, anneler, doğum günü gibi” özel günler dışında, hediye alıyor “hediyeleşmek sünnettir”
Ya da hangimiz bayramlar dışında huzur evini, fakiri fukarayı hatırlıyor.
İbadet için, dua için, camileri ziyaret için kandilleri bekliyoruz. Bazılarımız bayramdan bayrama camilere uğrar. Bayram alışverişi diye çarşıyı eve taşırız da her gün paketlerimizi taşıyan ya da ayakkabılarımızı boyayan bir çocuğa çorap bile alıp vermeyiz.
Ne diyebilirim insan bu, nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşıyor.
Siz kendi değerlerinizi doğru yaşamaz, insan ilişkilerinde yozlaşırsanız, birileri size insanlığı öğretiyor olarak, yeni yeni günleri takviminize ekleyecektir..
Gençler de, 14 Şubatta hediye almak için sevgili arayışına girecektir.
Yabancı uyruklu kadınlardan çok daha tehlikeli olan,
Ekonomik olarak sıkıntıda olan bazı kadınların, erkekleri ekonomik geleceği olarak görmesi… kadının bu tercihte erkeklerin evli veya bekâr olmasına hiç aldırmaması. Sonrada bu birlikteliklerden doğan kimliksiz çocuklar.
Kısacası kadın hiçte yabancı olmadığı kadın tarafından vuruluyor.
sevgiyle kalın.
lazuşağı
lazuşağı, @lazusagi61
15.2.2009 18:56:13

A.DANIŞ....
Arkadaşım güzel bir konu bir numara on puanlık onun günü bunun günü bence saçmalık sadece 365 gün Analar günü olsun yeter batının içimize soktuğu savurganlık nifağı başka birşey değil.....Onurumsun kardeşime diyorumki sevgisini bir gün göeterecek olanın sevgisini başına atın olmaz olsun....
Çok güzel bir yazı yazının yanı sıra yapılan yorumlarda güzel......Selamlar Atiye hnm.
kader_48can
kader_48can, @kader-48can
15.2.2009 18:41:37
yazdıklarınıza ben de katılıyorum..dile getirdiğiniz için teşekkürler..
Gürsel Cengiz
Gürsel Cengiz, @gurselcengiz
15.2.2009 17:13:37


yok yok ben kesin kararlıyım

dost Atiye

seni fotokopi ile çoğaltacağım

yazdıklarına katılmamak ne mümkün

saygım sevgim

her daim

kal sağlıcakla.............
Mehtap ALTAN
Mehtap ALTAN, @mehtapaltan
15.2.2009 16:14:39
DUYARLISIN CAN VE KOCAMAN BİR YÜREĞİN VAR SENİN HER YERE YETEN...

ÇOK DEĞERLİ BİR PAYLAŞIMDI....

TEBRİKLER....
onurumsun
onurumsun, @onurumsun
15.2.2009 14:39:07
Sevgili dost önce yazınızı ve ardından da tüm yorumları okudum ve yorumlara tamamen katılıyorum yazınızda vermek istediklerinize katıldığım gibi. Aynı duyguları tekrar yazmak bir filimi üst üste iki defa seyretmek gibi gelecek bana o nedenle sevgi gününün ne anlam ifade ettiğini yazmayacağım.

Ben " sevgi" günü diyorum. Sevgililer günü değil. Bir gazetede okumuştum. Bir istatistik yapılmış ve bu istatistiğe göre SEVGİLİLER GÜNÜNDE harcanan hiç bir para ne anneler gününde, ne babalar gününde, ne kadınlar gününde ( Ki ben bu tür özel günlere karşı duran biriyim. Hiç bir zaman kadınlar gününü kutlamamışsımdır. Bu konudaki düşüncemi de daha önce bir yazımda anlatmıştım) harcanmamış.

O zaman sevgililer günü olarak önümüze konulan bu gün " sevgi " değil " tüketim" günü olarak ilan edilmeli diye düşündürdü beni.

Sevgi bir günde değil yılın her anında gösterilmesi ve yaşanması gereken bir duygudur. Tek bir günde pırlantalar ile, altınlar ile, bilmem nerede bir gece kalmak ile v.s ölçülemez. Ölçülmemeli de.

Umarım biraz olsun aklımız başımıza gelir ve şapkamızı masanın üstüne koyup " ne yapıyoruz biz" diye düşünebiliriz.

Ama her şeye rağmen şunu da düşünmeden edemiyorum " Sevgisini bir defa bile göstermemiş insanlar için belki bir gün vesile olur da gösterebilir" seni seviyorum" sözcüğü ile diyorum.

Teşekkür ederim bu güzel yazı için. Sevgiler yüreğinize


Zeki Karabağ
Zeki Karabağ, @zekikarabag
15.2.2009 14:08:49
Kapitalizmin sardığı bulaşıcı hastalık hep kazanma çok kazanma herşeyin sahibi olma her alanda olduğu gibi buradada karşımızda .
Yüreklerdeki kişiye özel sevmek duygusunu bile kazanca çevirmek çabası ve herşeyde olduğu gibi bundada abartmada boyut ötesi olduğumuzu 4km. yolculuğumu aşırı trafikten dolayı gidememekle gördüm tüm AVM. lerin gidiş güzergahlarında trafik çıldırtacak düzeydeydi. gerçi türkiyede abartı her dalda var hangisini eleştirelimki konu sevgili Atiyenin ele aldığı güzel yazısına katılmak ve onu kutlamaktı elden geldiğince ...teşekkür ederim beynini yüreğini dilini kaleme döken dostum
dördüncü cemre
dördüncü cemre, @dorduncucemre
15.2.2009 13:20:24
merhaba Atiye hanım
yazınızı dikkatle okudum,ve kendime kısa kısa notlar aldım,sevgililer gününden hareketle aslında en önemli konu olan hızla üretimden vazgeçirilip tüketim toplumu haline gelmemizin tehlikeli sonuçlarına işaret ediyorsunuz,bende bu güne dair hediye alan biri olarak ve de sizin bahsettiginiz kdv si sıfırlanmış ki biz bu sıfırlanmaların amaçlarını yeni yeni anlayabiliyoruz siz şüphesiz bunları taa başından biliyordunuz,ve birde ilginç bir tesbit yapmışsınız bu günlerde hediye alanların %75 inin ayrıldığınıda düşünürsek demişsiniz bu çarpıcı bir rakam gerçekten araştırmacı olduğunuz için buna kesinlikle itibar ediyorum sanırım geri kalan %25 lik şansımı iyi kullanmalıyım,bu espriden hareketle ;
Küresel sermaye ve kapitalizm in etkileri,hızla şiddeti artan ve yakın bölgelerimizde boy gösteren emperyalizm ve sonuçları ,serbest piyasa adı altında tekelleşen sermayenin ezici üstünlüğü ve AB ve Amerika için çok cazip bir pazar olan gözü yaşlı ülkem,sanırım esas bunlar tartışılmalı tabikide hediye konusunu ve bunun bir harcama taktiği için yapıldığınıda kabul etmekle birlikte teferruattan öteye geçemeyecektirr,sanırım konuyu dağıttım biraz ama genel olarak düşünce ve anlatmak istediklerimi anlayacağınızı umuyorum ve yorumumu güçlü bir ülke için üretim,üretim,üretim diyerek noktalamak istiyorum.(hediyeler konusunda da bir çok şeyde yaptığımız gibi ondada ''mış'' gibi yapıyoruz)
sevgi ve saygımla...
hacı ali
hacı ali, @haciali
15.2.2009 13:11:04
Yorumlar,İyi bir şiirin altına yansıyan yorum kadar yansımış.
Yazının güzelliğinden çok konusuna ilgidir,bu.Herkes dertli.herkes olup bitenin farkında.Kapitalizm budur.Herşeyi sevgi de dahil her şeyi paraya çevireceksin.Yozlaştırmak pahasına da olsa paraya tahvil edeceksin..
Kadevesi sıfırlanan tektaş,Ötevesiyle kadevelendirilmiştir.İhracatta kdv alınamadığından,iç-dış ticarette dengeleri bozduğundan düzenleme yapılmıştır.Güzel yazınıza sanırın yanlış bilgiden dolayı siyaset karışmış.İşin doğrusunu öğrenmekte yarar var.

Aile kurumumuz kadar,dilimizle ve dinimizle oynandı.sonunda kendimize gelemezsek millet olma özelliğimize zarar geleceği,yıkım tehlikesinin oluşacağı apaçık belli.
İnançlarımızın her türlüsüne saldırıldığını farketmeyen kimse kaldığını zannetmiyorum.Aile inançlarla korunur...allahtan korkmayanın insafıda,sabrı da,sadakatide olmaz...Allah'ın hakkını hiçe sayanlar anne babaya saygı duymaz.Bu büyük değerleri çiğneyenlerden vatan- millet sevgi ve saygısını beklemek hayaldir.
berrin gezici
berrin gezici, @berringezici
15.2.2009 12:50:01
-SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır.El ele/göz göze/yürek yüreğe,acıyı,tatlıyı,yokluğu,varlığı paylaşmakla geçiyorsa yıllar..İŞTE O SEVGİ’dir.

Iste sözün gercegi baska söze ne gerek varki,yaziniz basli basina örnek teskil ediyor,suc ne yabanci kadinlarda nede ülkemizin vatandasinda,suc zevk ugruna önüne bakan erkek zihniyetinde bir cehalet diyorum bunun baska tanimlamasi olamaz,namusta serefte haysiyette beyindedir,duyarli yüreginizi tebrik ettim sevgili atiye danis,bu güzel yürege ve harika yaziya bir demet cicek birakarak ayriliyorum sayfanizdan,sevgilerimle..
Feride Temel
Feride Temel, @feridetemel
15.2.2009 12:21:18
günün yazisini ve yazani gönülden kutluyorum sevgi kabugu catlamamis simsicak bir yürektir aynen katiliyorum görüsünüze sevgiyle sevgide kalin
deniz_tayanç1
deniz_tayanç1, @deniz-tayanc1
15.2.2009 12:16:36
Sanayi, ticari, sevgi, hukuki ve siyasi limited şirketi.
Metalaştı sevgi sevgi bilmeyenlerde, midenin acıkma süresi kadar sevebilenlerde. Fakat hala var, sadece kıyıların ve martıların bildiği.
Fikret TEZEL
Fikret TEZEL, @fikret-tezel
15.2.2009 11:35:31
''SEVGİ...Kabuğu çatlamamış sımsıcak bir yürektir.
-SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır.El ele/göz göze/yürek yüreğe,acıyı,tatlıyı,yokluğu,varlığı paylaşmakla geçiyorsa yıllar..İŞTE O SEVGİ’dir.''

Günün anlamını bizlere en doğru şekilde anlatan yazarı ve yazıyı kutluyorum. Yüreğinize sağlık.
hüzünlüşarkım
hüzünlüşarkım, @huzunlusarkim
15.2.2009 10:40:51


Anlamlı yazı...
Anlayan yürek ne kadar var ??
Söz konusu Aile bütünlüğü olunca erkekler mangalda kül bırakmıyor ama, hovadalık oldu mu gıkkkkkk ! Hele ki yabancı olunca kadınlar !!
Nefsinin peşinde giderken, evinde ödenmeyen elektrik faturaları, ödenmeyen kiraları yüzünden karanlıkta ve soğukta YUVA bekleyen kadının AİLE kalmak için gösterdi inanılmaz fedakarlığı sahiplenip, göğsünü kabartan , aynaya bakan erkekler !!!

Tebrikler...
Saygı ve Sevgiler...
aynur soysal kumcu
aynur soysal kumcu, @aynursoysalkumcu
15.2.2009 08:27:58
tebrıkler gunun yazı ve yazarına...
anneler gunu sevgılıler gunu vb hepsı bır....
ARZUUU
ARZUUU, @arzuuu
15.2.2009 01:26:31
10 puan verdi
GÜNE DÜŞMÜŞSÜN YİNE CANNNNNNNN :)
direniş
direniş, @direnis
15.2.2009 01:04:15
yurekten kutlarim ve benim hioc sevmedigim ozel dedikelri gunlerden birtanesi bugun degil mi?

ne diyeyim, Allah kimsenin agiz tadini bozmasin...

gunun yazisi gune hitap etmis

tebrik ederim , varolasin gercekci yurek...

kalemin daim olsun ve hic kirilmasin istiyor gonlum..

saygi ve hurmetlerimle atiye
Mahzun Prenses...
Mahzun Prenses..., @mahzunprenses---
14.2.2009 23:35:05
Sevgili Akın ailesi için de o zor günler başladı demek ki.Çok üzgünüm umarım hayat dilediğiniz gibi olur lakin sanayi sektörü artık can çekişiyor ya da ölüyor diyelim daha doğru.Sizler bu ülkeye emeğini katmış insanlar aç mı kalacak /tedirginim İMFanlaşmaları da halen muallak ta/gerçi olsa ne olur yine on yıl daha ha babam / de babam faize çalışacağız.
-Sevgililer gününe isabeti de ayrı bir sıkıntı işsizliğin.Son 7 aydır Türkiye de yapılan en belirgin iş ve hareket herkesin eline diploma gibi İŞTEN ÇIKARILMA KAĞITLARININ tutuşturulması...
inci akın
inci akın, @inciakin
14.2.2009 23:11:57
10 puan verdi
SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır.........İşte bütün mesele...Gerisi hi-ka-ye...Lakin ille de hak-edene...ATİYE HANIM İŞTE MAALESEF BUDA BATILILAŞMAMIZIN RESMİDİR BU DEVİRDE AGLAYANADA İNANMIYORUM ARTIK MİLLET HEDİYE ALMA KUYRUGUNA GİRMİŞ ADETA BU ÜLKEYİ ASLINDA BİZLER KRİZE MARUZ BIRAKIYORUZ .ÇOK ŞÜKÜR BENİM EŞİM BANA SEVGİLİLER GÜNÜNDE İŞTEN ÇIKARILIŞ KAĞIDINI GETİRDİ YANLIŞ ANLAMAYIN HEDİYE BEKLEMDİM 9 YIL BOYUNCA AMA DOĞRUSUNU İSTERSENİZ BÖYLE BİR HEDİYEYİDE HAK ETMEDİ NE EŞİM NE BEN.KUL HAKKI YİYENLER DİLERİMKİ BU DÜNYADA CEZASIZ KALMAZ ....ÇOK ÜZGÜNÜM SİZİ ÜZDÜYSEM ÖZÜR DİLERİMMM HER DAİM SEVGİYLE KALIN....
ARZUUU
ARZUUU, @arzuuu
14.2.2009 22:57:15
10 puan verdi
-SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır



Başka söze ne gerek özet budur...
gül peri
gül peri, @gulperi
14.2.2009 22:22:28
10 puan verdi
SEvgili arkadaşım,gerçek sevgi bence birkaç saate sığdırılmaz.Bir tek gülle de gönül alınmaz.
En güzel hediye tatlı dil güler yüz.sevgi dolu bir yürektir.
Bu konuda yerden göğe kadar haklısın.
Bu anlamlı günde ben de sana gönül bahçemdeki sevgimi veriyorum.Selam sevgiler arkadaşım.
mavikatre
mavikatre, @mavikatre
14.2.2009 19:33:22
10 puan verdi
Buz kadar lekesiz.. kadar beyaz ve temiz yürekli can arkadaşımın canoooomuuunnnn ''sevgi'' gününü ....
Veee bu vesileyle... tüm saygıdeğer dostlarımın gününü kutlarım...
......kalemine sağlık canımsın..
...fazla yorum yok..biliyorsun...ben bir çiçekçiyim.. beni etkilemesin....
........ekmek parası canooooo

seni seviyrum..... daa......katre... katre...
HÜLYALVER
HÜLYALVER, @hulyalver
14.2.2009 18:14:41
-SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır.........İşte bütün mesele...Gerisi hi-ka-ye...Lakin ille de hak-edene...

-Kim bilir Ülke’de kaç olumsuz gelişmenin ve gündemin üstü böylelikle kapanmış oluyor.Kim bilir kaç yoksulluk kapısı hiç hatırlanmadan gece sona eriyor.Kim bilir kaç Anadolu kadını bir güle bile dokunamadan doğacak güneşi bekliyor.....Bilenlerdensiniz...Düşünenlerdensiniz...Aman ha FEMİNİST BEYİNLİ damgasını yersiniz.....Malum işine gelmeyenler var böylesi güçlü kadınları tahammülsüz görenler var,alışkanlıkları zayıf/güçsüz her şeyi kabullenen kadınlar...

(Ukrayna,Moldov,Rus,Bulgar ve diğerleri ) İşte bu kadınlar var ya geleneklerimizin aile yapısını da tartışılır hale getirdiler.Başta İST.olmak üzere tam gaz devam eden boşanma davaları ve son bir yıl içerisinde ayrılık ile sonuçlanmış 180 bin aileyi de göz önünde bulundurduğumuzda/olayın vahameti çok düşündürücü bir boyut kazanmış demektir.Şu yabancı uyruklu kadınlar meselesi asla küçümsenemeyecek bir hal almış durumda.......Yabancı uyruklu kadınlar hala mı rağbette?Akıllar uçkurda ise napsın yabancı uyruklu kadınlar?Evvela rağbet edenler irdelensin,sevgili CEM YILMAZ'ın dediği gibi EĞİTİM ŞART,ahlak,kişilik,kendine saygı vs.bir çok şey şart...

Detaylı portföyünüz de görüşmek değerlendirmelerinizi okumak üzere...Tebrikler.......

güld
güld , @guld
14.2.2009 18:05:27
9 puan verdi
SEVGİ...Merhamet,Emek,Çaba,Fedakarlık,her şeyden önce de...SADAKAT ile bağlanmaktır.El ele/göz göze/yürek yüreğe,acıyı,tatlıyı,yokluğu,varlığı paylaşmakla geçiyorsa yıllar..İŞTE O SEVGİ’dir

Bence çok doğru tanım işte sevgili budur hediye falan boş kutluyorum arkadaşım
kardelen1
kardelen1, @kardelen1
14.2.2009 15:32:28
Kaadınca serzenişlerin en güzellerinden birisiydi bu yazı. Arslan payının ayrılığa gittiği sevgi denen kutsal duyguya, kutlama yapmak ne derece doğru tartışıladursun, bir yerlerde değer bilinen, seven, sevilen, ezilmeyen, marur bir başak gibi baş kaldıran sevgiye layık her insan için, kutlu olsun bu özel gün.
Toynak
Toynak, @toynak
14.2.2009 13:26:36
anlattığınız olaylara yakınen tanık olmuş bir karadenizli olarak durumun vehametine katılıyorum...sorun acildir...
sovyetler yıkılıp kapılar açıldığında Hopa Sarp sınır kapısından bölgeye giriş yapan kadınlar ilçemde,köyümde mahallemde onarılmaz yaralar açtılar...

70 yaşındaki ihtiyar komşunun 20 lik nataşa uğruna boşadığı zeynep teyzeler
ayşe halalar fatma nineler tandım çok...edebiyat defterinde ki "laz kızının aşkı"isimli şiirimde bu trajedinin ürünüdür...

aile yapısı bozulacak,değerler yozlaştırılacaktır ki
bizi millet yapan ana kritierler ortadan kalksın...Emperyalis güçlerin bu oyununa malesef hepimiz geldik...

Elif kızın sevgililer günü ilgili kaygısı yoktur
O anadollunun bir köyünde tezek kokulu evinde kedisi ile kuzusu ile mutludur...
İstanbul Türkiye değildir..Hele anadolu hiç değildir...Olsaydı cumhuriyet anadoluda kurlumazdı...
haklı bir yazı
kutlarım kaleminizi...
sevgiler saygılar.
HakanKurtaran
HakanKurtaran, @hakankurtaran
14.2.2009 07:53:59
Seven yüreklerde hergün her saat her an hatırlama vardır.Senede birgün seven yüreklerin sevgililer gününün olması güzel ama, belirtiğiniz gibi bizde çok abartılıyor..Özellikle hediye konusunda sanki yarışır bir hava veriliyor.Bundan da sermeye karlı çıkıyor.Gün kutlanmalı ama bu tür yanlışlıklara meydan verilmemeli.Ekonomik yönden pahalı hediye alacak kişiler bu hediyeyi bu güne denk getirmemeli.
Duyarlı yüreğinize kutlarım.

HakanKurtaran tarafından 2/14/2009 7:55:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL