Vuslâtı kelam
108 şiiri ve 6 yazısı kayıtlı Takip Et

Jet şaircikler



Söze ,nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum

Ama içime ata ata bu hâl oldum düşüncesine kapılmıyor da değilim hani.

Gelelim konumuza ne zamandan beri gözüme hep çarpmakta .

Ve, söyle bir soru takılıyor kafama
Kaç kişiyiz burda şiir okuyan ve şiiri okuduğu ile yorumlayan?

Kendim bile bazı zaman sorar ve sorunun cevabını bildiğim halde kendi kendime cevap vermekte zorlanıyorum.

Bazı sözde şaircikler var ki; şiir paylaşılır paylaşılmaz, dakka bir gol bir yahû insâf be paylaşan okunsun diye emekle yazmış ...

Ama ne hikmetse sitede bi sürü jet şaircik var hızlarına yetişmiyorum vallahi..

Böyle jet hızıyla beğeni bırakan ve her şiire ayni yorumu bırakanlara bazen söyle bir soru sormak geçiyor içimden..

Ne ara okudunuz ne ara yorum yazdınız?

Ve yahut şöyle şiiri okudunuz mu da beğeni ve yorum bıraktınız...

Okumadığınız bir şiirden ne anladınızda çok güzel duygular yazdiniz..

Ben çare’yi bunları engelemekte buldum derken
Bir baktım engelendiği ve yorumu görünmediği için tekrar yorum atanlar var ...

Okurları anlıyorum ama okumadıkları hâlde okurum diyenleri cidden anlamış değilim ve anlamaya da niyetli değilim...

Demem o ki;

Paylaşılan yazı olsun şiir olsun lûtfen okumadan yorum yapılmasın ve beğeni bırakılmasın...

Rica ediyorum emeğe saygı


Beğen

Vuslâtı kelam
Kayıt Tarihi:12 Ağustos 2018 Pazar 01:22:49

JET ŞAİRCİKLER YAZISI'NA YORUM YAP
"JET ŞAİRCİKLER" başlıklı yazı ile ilgili
düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.


YORUMLAR
Gülüm Çamlısoy
29 Ocak 2019 Salı 16:29:20
Paylaşılan yazı olsun şiir olsun lûtfen okumadan yorum yapılmasın ve beğeni bırakılmasın...

Rica ediyorum emeğe saygı

Sizi sayfamda ağırlamayı çok isterdim.

Sevgimle.

2 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 29 Ocak 2019 Salı 16:51:24
Gülüm şairim gelirim emin olun.

Saygimla
Gülüm Çamlısoy 29 Ocak 2019 Salı 23:42:45
:)

Çok teşekkür ediyorum.

Aşık Gülveren
20 Ekim 2018 Cumartesi 00:14:51
Bazı şairler vardır yazdığı anda yüz kişi okur,on günün beş günü günün şiiri seçilir,şaşırırım o yüz kişi sadece bir şiir okumak için geldi ise boşuna gelmiş,haftanın on günü beş gün haftanın şiirini seçenler yanlış seçmiş,e az insaf burada bir kişi yazmıyor ki ?Onlarca şairin yazarın emeği var ama gören bilen hiç yok,vesselam...

Cevap Yaz
sami biberoğulları
20 Ekim 2018 Cumartesi 00:04:32
Bahsettiğiniz tipler belki utanır diye 13.02.2016 Tarihinde ''263 şiire 31 DAKİKADA YORUM- TAYYİ ZAMAN MISIN MÜBAREK'' başlıklı bir şiir yazmıştım. Gerçekten de bir vatandaş ( ki onlardan çok var aslında ) 263 ŞİİRE 31 dakikada yorum yazmışt (!)

Belki anlar da bu huyundan vazgeçer diye yazdığım şiire de kopyalayıp yapıştırıarak şu yorumu yazdı: ( Yazdığım şiirle ne alakaysa artık ))))))))

NÜKTE


Hep Senin Yüzünden Oldu


Şair ve Yazar Yavuz Bülent Bakiler’in yurdun çeşitli yörelerinde verdiği konferanslar, radyo ve TV larda yaptığı konuşmalar neticesinde sesi kısılır. Ses telleri arızalanır, öyle ki, bir ara, hiç ses çıkaramayacak durumlara düçar olur. Ameliyat olur,arıza giderilir.

Kısa sürede konuşması da düzelir. Ancak, bu arada, fazla konuşmasından dolayı yüzünün sağ tara- fında bir de kısmî felç oluşmuştur. Bunu gidermek için, ayrı bir tıbbî müdahaleye muhtaçtır. Bir yakıniyle birlikte, bindikleri araba ile hastahaneye giderlerken çep telefonu çalar. Arayan, arkadaşla- rıdan Şair Nurettin Uytun’dur hal hatır sorup, Bakilerin sağlık durumunu öğrenmek istemektedir.Yavuz Bülent Bey durumu izah eder ve hemen Nurettin Uytun’a hitaben: Nurettin Bey, Hocam hep senin yüzünden oldu. ‘ Hep sağdan konuş, sağ konuş, sağdan konuş’ deyip durdun. Ben de sağdan konuşa konuşa bu hale geldim, diyerek nükteyi patlatır.

Nurettin Uytun ise: Sayın Bakiler, bu deyişiniz bana, Merhum Alparslan Türkrş ile Merhum Serdengeçti Osman Yüksel arasında geçen bir diyaloğu hatırlatmaktadır. Müsaadenizle anlatayım, der ve şöyle anlatır: Alpaslan Türkeş hastahanede yatmakta olan titreme hastası (parkinson) Serdengeçti’yi zıyaret eder. Hal hatır sorup sağlık temennisinde bulunur. Hastalık sebebini öğrenmek isteyince

Serdengeçti aniden ‘Sizin yüzünüzden oldu!’ der. ‘Türkeş, ‘Bir kabahatımız mı oldu Sayın Yüksel’ der, Serdengeçti hemen nükteyi patlatır ve Daha nolsun Albayım : ‘Ey Türk, titre ve kendine gel !’ dediniz, ben de titremeye başladım. Ama, bi türlü kendime gelemiyorum!’ cevabını verir.


Bunu dinleyen Şair Yavuz Bülent Bakiler, ikinci nüktesini patlatır ve: Aynı soydanmışız, der.


Derleyen:

Erenköy/İSTANBUL: 02.04.2014 Mustafa Alper Tunga Uytun

.............................. Saygı ve Selamlar...

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 20 Ekim 2018 Cumartesi 00:10:02
Okumustum bunu abi :)
Nerde anlatayacak yine yola kaldiyi yerden devam ediyo dakka bir on siir hem begenmus hem yorumlamus heo ayni islem
Kopyala yapistir :)

Saygimla
YAZGI_24
19 Ekim 2018 Cuma 22:25:14
Şu anda bu sayfaya gelip sana hak verenler dahil, burada isim belirtmeden gerçekten heceye sahip çıkanların bunlar sağlam kalem diye öngördüğü kişilere hiç uğramayan, yada seçki aldığı zaman bende buradayım demek için beğeni bırakan kıçı kırık karakaçanlar mezun oldukları yalakalık okulu müfredatı gereği her şiire güzel diyorlar. bazıları şiire yorum yapmıyor. kendi yazdığı paçavrayı getirip sayfaya yapıştırıyor. sonra bana kaba, küfürbaz diyorlar.

Adamın birini kadıya şikayet ederler. Bu adam çok küfrediyor diye. Kadı adamı huzuruna çağırtır. Arkadaş sen neden küfrediyorsun diye sorar. Adam cevap vermeden birisi kapıyı çalar ve kafasını uzatır.
_Kadı efendi, kadı efendi oğlum öldü gelinim bana düşer mi der.
KÜFÜR EDİYOR DİYE ÇAĞRILAN ADAM DÖNER KADIYA DER Kİ,
Kadı efendi işte ben böyle orospu çocuklarına küfrediyorum.
Kadı der ki, haklısın arkadaş. Bunlar gerçekten orospu çocuğu.
Maalesef şimdi kadılar da yalaka olduğu için hükümlerde yalaka.
Kısaca üzme kendini o kapıyı aralayıp oğlum öldü gelinim bana düşer mi diyen çok olacak. Ve bizde orospu çocuğu demeye devam edeceğiz.
eyvallah....

3 cevap yazılmış Cevap Yaz


Gülşah Dağlı 19 Ekim 2018 Cuma 22:37:22
Çalıntı şiir nereye şikayet edilir ?
YAZGI_24 19 Ekim 2018 Cuma 22:43:14
kadıya):
YAZGI_24 19 Ekim 2018 Cuma 22:46:22
Cumhuriyet savcılığına şikayet edeceksin. onlar zaten alakalı yere yönlendiriyorlar.
Gülşah Dağlı
19 Ekim 2018 Cuma 21:13:47
Bence bu yazdığımıda çoğu okumayacaj

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 22:16:50
Okumazlar canim
Fatih Aydemir
19 Ekim 2018 Cuma 18:45:58
neşter...

haklı tümceler
ama kaderi değişmeyen yine mentalite olacak.
aslında kalite - kumaş olmak da bizim elimizde
bir selin yıldız veya bir necla deveci ilk şiirleri ile kalmadılar yani buna benzer bir çok örnek kalem. gelişim görmek iyi bir eleştiri ve eleştirmen olmaktan geçer.


yapılan her yoruma aldırmamak lazım.
ama yapılan bazı eleştiri değeri taşıyan yorumları da es geçmemek gerekir.


bence düzelmez ama bir ihtimal..
saygılarımla.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 19:57:02
Duzelir mi bilinmez dediginiz gibi duzelmez burda birbitini pohpohlayanlar oldugu muddetce duzelmesi imkansiz

Saygimla
mirim
19 Ekim 2018 Cuma 18:30:20
Değerli kardeşim, kendimi bu yazına 2. Kez yorum bırakmak zorunda hissettim. Daha önceki yorumumda da belirttiğim gibi sonuçta hiçbir şey değişmeyecek ama yine de yazının tekrar gündeme gelmesinde fayda görüyorum.

Ben önce değişik bir açıdan konuya gireceğim.

Yorum dendiğinde akla, şiir güzel olsun olmasın, aman da ne güzelmiş, müthiş bir kaleminiz var üstadım (!) harikasınız Vs. gibi ağdalı, abartılı vıcık vıcık sahte methiyeler geliyor. Eğer samimi bir şekilde şiiri eleştirirseniz yakın tarihte benim yaşadıklarımı yaşamaya hazır olun. Şiiriini objektif bir şekilde eleştirdiğiniz bazı kişiler de duygu sömürüsüne başlayarak, yok kalemimi köreltmeyin, yok küçümsemeyin tarzında acındırmak gibi basitliğe düşmekteler. Aynı kişiye, yine kendisi gibi şairCİK olan birisi üstadım diye hitap ettiğinde de, ben üstat değilim deme gereği bile duymuyor. Kimdir üstat ?! Kendisini şiir ve diğer edebi dallarda ispatlamış kişilerdir. Ne imla kuralı, ne kafiye, ne durak bilen kişiler kendilerine üstat dendiğinde Necip Fazıl, Cemal Safi gibi bu ünvanı analarının ak sütü gibi hak nedenlerle aynı seviyeye koyabiliyor ! Hatta aynı kişi iki ayrı nick kullanarak kendi kendisine övgüler yağdıracak kadar küçülebiliyor.

Yazına konu olan şairCİK’lere gelince. Onlar zaten hemen hemen herkes tarafından bilinen tipler. Onları öyle kabullenmek gerektiğine inanmaya başladım artık. Ama hiç kimse de avukatlıklarını yapmaya kalkmasın. Filtreli (!) sevgi pıtırcıklarının okunmadan beğeni ve yorum rekoru kırdığı yerde o tiplerin yorum ve beğenileriyle bir tür tatmin yaşayanlar çıkacak ve de avukatlığa soyunacaktır elbette. He gülüm he de ve geç…

Konuyla uzaktan alakalı bir meseleye de değinmeden geçemeyeceğim. Sırf yaptığım eleştiri nedeniyle şahsıma yönelik saldırıları sonucu siteden atılan, daha sonra farklı bir nickle gelip, (muhtemelen) yazdığı erotik şiirler nedeniyle özelden sarkıntıya maruz kalan ve büyüyen tartışma sonucu muhatap olduğu şahıs tarafından Allah, kitap demeden galiz küfürlere maruz kalan, kimliği ortaya çıkınca da tekrar atılan ama atılmadan önce bu küfürleri benim ettiğim imasında bulunan kişiye kızmıyorum. O fıtratının gereğini yapmıştır. Ancak, bana bu küfürleri sen mi ettin diye sorabilen arkadaşlarıma teessüflerimi belirtmeden geçemeyeceğim. Allah’a edilen bir küfrün benim ağzımdan çıktığına nokta kadar ihtimal veren ve şüphesini gidermek için bunu bana sorarak farkında olmadan şahsıma hakaret edenleri şiddetle kınıyorum.

Saygılarımla…

2 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 19:55:21
Olsun abi konu gundeme yeniden gelmis oldu ne degisir bilinmez bir muamma ama bitr umut iste...

Evet biliyorum o konuyu bi yapici elestiri sonucu nerelere varildi

Allah var abim Allah var

Saygimla
Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 19:55:22
Olsun abi konu gundeme yeniden gelmis oldu ne degisir bilinmez bir muamma ama bitr umut iste...

Evet biliyorum o konuyu bi yapici elestiri sonucu nerelere varildi

Allah var abim Allah var

Saygimla
Ahmet Zeytinci
19 Ekim 2018 Cuma 17:24:12
Daha önce de belirttik ahbap çavuş ilişkisi o bana yazar ben de ona yazarım. Hem de en çok kullanılan kelimeler ve cümleler ile yüreğine sağlık gönlüne sağlık, emeğine sağlık. İyi de edebiyat da böyle ne gelişir ne de ilerler... Bakıyorsun adamın listesine on bin tane şiir yazmış, şiir denmeyen çiklet altı yazıları... Yan yattı çamura battı çamura battı hepsi o kadar. Olumsuz bir şey de yazdığınız zaman alınganlıklarından yanlarına varılmıyor Jet Şairciklerin... Manidardı kutlarım içtenlikle...

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 19:56:13
Bir umut iste Belki duzelir saygimla
glenay
19 Ekim 2018 Cuma 17:15:23
Size katılıyorum.
Bu kişiler neden beğeni ya da yorum yapıyorlar ( tabii kopyalama suretiyle )
Kendilerine aynı şeyin yapılmasını isterler mi acaba?

Sevgiler..

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 17:24:31
Onlara yorum olsun yeter ki
Saygimla
Ahmet KARA
19 Ekim 2018 Cuma 16:24:07
.



Ahmet KARA tarafından 11/2/2018 5:37:04 PM zamanında düzenlenmiştir.

3 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 19 Ekim 2018 Cuma 16:33:28
Ben sizi kastetmedim ki; hedefimde baskaları vardi sizi tanimiyodum o zamanlar ve birsey daha
Neyi iyi dusuneyim anlamadim?
Ahmet KARA 2 Kasım 2018 Cuma 17:19:55
Güzelliğin adabı güzellik olmalı,
kırmamalı incitmemeli...
Ahmet KARA 2 Kasım 2018 Cuma 17:23:26
Güzel kardeşime verdiğim üzüntüden dolayı özür diliyorum.
Dilek USTA
12 Ağustos 2018 Pazar 23:12:52
"Şaircik"diye küçümsemek şiirle uğraşan kişilere yakışmıyor bence..
Biraz hoş görü dilerim..
Sevgiler

2 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 23:17:48
Küçümseme mi ?

Peki şiirleri okumadan yorum yazıp beğenenlere ne demem gerekiyordu

Hoş görülü biriyim evet yerine göre ama küçümsediğimi de düşünmûyorum.

Zirâ onlar yorumlarını , beğenilerini okumadan yaparken bizi küçümsemiyolar mi?

Sevgiler Dilek hanim
Dilek USTA 12 Ağustos 2018 Pazar 23:23:33
Bazen gülümsemek lazım dediğiniz şekilde kalılplaşmış kopy yorumlara.
Lakin "şaircik"dediğiniz anda "cik" eki küçümseme anlamı kazanıyor.
Tabikii yazı sizin inisiyatifinizde yazıldığı için ben naçizane fikrimi beyan ettim.Çünkü benim için saufama gelsin gelmesin yorum yapsın yapmasın her insan bir değerdir .
Sevgiler sevgili Vuslat hanım.
Cliff Burton
12 Ağustos 2018 Pazar 16:56:16
Güzel bir kaç şiir yakalarsan, gelişimine ve etkileşimine fayda sağlayan şeyler bulursan al gerisi çok önemli mi ? buranın kalitesi belli,zaten kendine münhasır kalem bir elin parmaklarını geçmiyor bence fazla takılmayın.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 21:48:18
Aynen takılmamak gerekiyor
Saygiyla
levent taner
12 Ağustos 2018 Pazar 16:25:17
Okumadan beğeni tıklayan, puan veren, yorum bırakanlar; kendilerine de aynısının yapılabileceğinin ya da yapıldığının farkında değil mi acaba? Yoksa yazıp paylaştıklarının okunmasını istemiyorlar mı? Ha seninki okunacak, ama sen başkasının yazdığını okumayacaksın

Sonra keder içeren bir şiire muhteşem duygular akmış tarzı yorum bırakmak Mevlana'nın "sağırın hasta ziyareti" hikâyesini akla getiriyor naçizane

Kulakları iyi duymadığı için anlamadığı veya yanlış anladığı sözlere önceden zihninde tasarladığı cevaplar verip sıkıntılı duruma düşen adam hikâyesi hani

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket

Saygı ve selamlarımla...

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 21:47:14
Belki de düşünmüyorlar ki; böyle yapıp duruyorlar ayni yere takılmış plak gibi

Aleykumselam
Saygı bizden efendim..
mirim
12 Ağustos 2018 Pazar 16:13:32
Bu konuda yazılan kaçıncı yazı bilmem ama fransız'ın dediği gibi hiçbir şey değişmedi değişmeyecek. Hiç kimsenin kalemini biraz daha geliştirme, güzel bir şiir okuma çabası yok. Sadece yorumum gözüksün derdindeler. Özellikle serbest şiirleri okumadan yorum yapanlar hemen belli oluyor. Ve zaten o tipler artık klasikleşti. Herkesin bildiği, yine mi sen dediği tipler. Bu duruma en çok maruz kalanlar ise bayanlar. Bu konuda benim de bir yazım vardı. Hem de 2012 yılında yazmışım. İçerik hafif farklı da olsa örtüşüyorlar. http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=107974

Yazınıza katılıyorum.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 21:23:29
Okurum yazinizi birazdan abi yorgun oldugum.icin okutamamistim. Ogren
Insallah bugun ugramaya calisirim
Evet degisecek gibi de gorunmuyor

Saygilarimla
fransız
12 Ağustos 2018 Pazar 15:21:54
iyi de bu yazdığınız okumadan değerlendiren için bir anlam ifade etmeyecek
yani onlar yine bakıp" beğenecek ya da kuru övgüye mazhar kılacak!!

yani demem o ki
bir şey değişmeyecek :)

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 21:16:37
Haklsın Fransız Mirim. De aynisini demiş
Değişmedi ve değismeyecek malesef...

Selam ile
KNİSK
12 Ağustos 2018 Pazar 12:50:39
merhabalar efendim...tespitlerinize katılmamak mümkün mü..bu site ilk kurulduğu zamanlar hepimiz birbirimizi bilir görmediğimiz halde tanırdık..ve mutlaka görüş belirtirdik..ne zaman benim gibi " kendini şair olduğunu sananlar..!! " çoğaldı işte o zaman buranın da D.N.A sı bozuldu sanki..gerçi sizden öncede değinenler çok oldu bu konuya ya..ve işin garibi hepimizde aynı dertten muzdarip olduğuımuzu söyleriz ama..aması var işte ..bu yüzden çarşı pazar dolaşmıyorum ya..uğrayanada usldendir manasına uğruyor gerekirse yorum bırakıyorum..adamlar al gülüm ver gülüm... oynuyorlar zira..neyse benim tekrar laf kalabalığı yapmama gerek yok..sizi saygıyla selamlıyorum..

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 21:19:12
Saygilarimla
-Belıeve-
12 Ağustos 2018 Pazar 12:24:46
Kısasa kısas mi ya da başka bir şey mi bilmiyorum. Yalnız öyle apsuk olaylar oluyor ki anlamış değilim. Genelde siirlerimde saldırıya maruz kalmış biri olarak bende sorulmadan cümlelerin idam edilmesine karşıyım sevgili vuslat. Şiir asılıyor dkk 1 olmamış beğeni rekoru yorumlar 😎


Bir yerde bir yanlışlık var 😎 çözdüm de bana kalsın.


Dolar piyasası gibi maşallah 😊
Teknik analiz göstergeleri sürekli yukarı.



Neyse hakli bir serseniz olmuş sevgimle.
Güzelliklerle.🙏😌

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 13:28:12
Defterde boyle uyeler coktan turediginden ne yazik ki defter piyasasi tavan yapmis durumda :)

Dolar da bi ayri dert

Anliyorum seni soyledik soyledik yine ayni terane defisen bisey yok

Eyvallah
Nar-ı Çiçek
12 Ağustos 2018 Pazar 10:53:13


Katılıyorum kesinlikle!

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 10:53:45
Eyvallah sairem
hazal
12 Ağustos 2018 Pazar 08:42:02
Defterde bildiğim demirbaş üç jet var. Bende engelli. Birkaç tane de okumuş numarası çeken yorumcular var kelaynak gibi belli oluyorlar.
Yorum meraklılarına gidin bakın onları mutlu edeceksiniz Sayfada kalabalık "davetsiz misafire benzer _yalancı yorumcular lütfen sahayı terk edin ki, şiirin başı dik kalem tahtına otursun.

şunu da gördüm taraf tutma ''' deftere ilk geldiğimde ustamızın bir şiirinde bir sıkıntı vardı bende affınıza sığınıp şurasında şu olsa daha mı iyi olur dedim demez olaydım. onun sayfasında ne kadar yandaşı var sayfalarına gittiğimde yorumumu siliyorlar. Bir kalem usta olabilir KUSURSUZLUK ALLAH'A MAHSUS. Şiir konusuna göre yorumlanır niyet kötü olmasın yeterki. Doğruya yanlış, yanlışa doğru kaleme zulümdür gereksiz yorum ve yorumcular hisse kalmanız dileklerimizle

yazınız ortak sıkıntıların imzası olmuş bitanem
Sevgimle her daim

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 10:52:57
Malesef oyle demir baslar cogaldikca cogaliyor..

Sevgimle
Afet İnce Kırat
12 Ağustos 2018 Pazar 08:41:01
Aynı durumdan ben de şikayetçiyim, varsın yazdıklarım yorum almasın, beğeni almasın, güne gelmesin. Ama okunsun. Bir dakikada 10 şiire beğeni atan, ya da bıkmadan usanmadan aynı yorumu yapıştıran kişileri ciddiye almıyorum.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 08:48:51
Hoşgeldin abla

Evet ben de öyle düşünüyorum hiç yorum olmasın yeter ki şiirler okunsun

Bir cok kisi dile getirdi bu konuyu ana nafile çabaladık çabaladık ama çabamız boşa gibi geliyor malesef


Deger kattin ziyaretinle abla

Sevgiler

Okuduğunuz yorum yazar tarafından etkili yorum olarak seçilmiştir.
Gamzelimm
12 Ağustos 2018 Pazar 08:38:55
Bu konuda daha önce yazılar yazan arkadaşlar oldu ama sonuç değişmedi Ayşecim maalesef, keşke değişse .
Bana bildirim geliyor şu kişi şu şiiri ekledi diye hemen açıyorum mesela ki daha bir dakika bile olmamış ama o üç kişiyi beğenmiş hatta yorum yazmış görüyorum. Artık şaşırmıyorum. Nöbetçi diyorum ben onlara zira böyle kişiler iatisnasız deftere her asılan şiiri beğeniyor zaten.

Yorumlara gelince genellikle şiire göre ve basmakalıp yorum yazmayan biriyim ama bazen insanın içinden yorum yazmak gelmeyebiliyor. Özellikle şiiri ana sayfadan düştüğü an şiir ekleyen kişilere. Çünkü bu kişilerin şiirleri artık çok şiir yazmaktan birbirine benziyor. Hergün birbirine benzeyen şiirlere nasıl yorum yazılır her defasında. Yazmasanız özelden mesaj geliyor neden yorum yazmıyorsun artık bana kırıldın mı birşey mi oldu diye

Bir de özellikle son günlerde bazı arkadaşlar sadece şiire yorum yazmıyor bir de şiire yorum yazanların hepsinin yorumlarını eleştiriyor. Bu da yeni moda oldu.
Eskiden defterde böyle şeyler olmazdı ya da çok azdı. Eski halini çok özlüyorum defterin.
Ne kadar saygılıymış insanlar birbirlerine.

Konu uzadıkça uzadı, demek ki ben de dolmuşum bazı konularda. İyi bir konuya değinmişsin canım ama bahsettiğin kişiler bu yazıyı da okumayacağı için bu konuda herhangi bir şey değişeceğini sanmıyorum. Yine de ara sıra dile getirmek gerek .

Sevgilerimle

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 10:45:46
Abla cok dogru ama dedigin gibi hic degisecek gibi gorunmuyor ne yazik ...
Aci ama gercek evet defterin eski hali cok daha guzeldi yuregine saglik...

Sevgilerimle optum
KAFKASİ
12 Ağustos 2018 Pazar 02:46:58


Yüreğine sağlık az söz çok şey ifade eder. Aynı duyguları aynı fikirleri düşünüyoruz.
Yazdığı bir yorumu her şiirin altına paylaşan kişilerin şiir vs okuduğu yok. şiiri paylaşıp sayfayı yenilediğinde 3-5 beğeni veya bir yorum alıyorsun dediğiniz hangi ara okudunuz.?!
İnsanları aptal yerine koyduklarını düşünüyorlar ama aslında kendileri aptal oluyor!

Bu nedenle bir çok şiiri okurum yorum yazmam, hatta şiirime yazılan yoruma cevap bile vermem insanları samimi bulmuyorum bulduklarıma da cevap veriyorum.
Hicvettiğim taşladığım bir şiire '' duygusal şiirdi'' yorumu düşene ne dememi bekliyor ?

Bu kısa ve öz serzenişe katılıyor altına imzamı atıyorum





KAFKASİ tarafından 8/12/2018 2:52:37 AM zamanında düzenlenmiştir.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Vuslâtı kelam 12 Ağustos 2018 Pazar 10:52:00
Evet bu aslinda cok kisinin dusuncesi abi malesef aci ve gercek
Bisey degisexegini sanmiyorum da yine dusuncemi yazmak istedim

.saygimla
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.