Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Mâzi bir kuştur uçar görünmez:Ebedî hâtıra Kalb den silinmez !
yön

yön

@yon Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Temmuz 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

yön
@yon
25 Mayıs 2010 Salı 17:26:30
Tebrikler.Allah,analı babalı büyütsün Acılarını göstermesin yüreğine sağlık kalemin daim olsun selamlar saygılar
yön
@yon
25 Mayıs 2010 Salı 17:11:26

yüreğine sağlık kalemin daim olsun selamlar saygılar
Çalı kuşum 11, @AHMET ACAR
16.4.2009 08:59:57
yön
@yon
25 Mayıs 2010 Salı 17:08:56

çok harika bir şiir yüreğinize sağlık kutlarım selamlar saygılar
Öptüm yanağını, @AHMET ACAR
30.3.2009 11:19:17
yön
@yon
25 Mayıs 2010 Salı 17:07:31
Güzel kutlarım.Sevgi ve saygıyla esen kalın.
yön
@yon
25 Mayıs 2010 Salı 17:05:25

çok harika can arkadaşim yüreğinize sağlık kutlarım selamlar saygılar
Ben beni seviyor, @ağla yüreğim
25.5.2010 12:07:36
yön
@yon
24 Mayıs 2010 Pazartesi 16:15:27
ÇOK DOĞRU ALLAH KIMSEYI YALINIZ KOYMASIN YÜREĞİNE SAĞLIK.KALEMİNE SAĞLIK....
Yalnızlık, @sevdapınarı
23.5.2010 23:25:49
yön
@yon
24 Mayıs 2010 Pazartesi 14:18:02
Güzel olmuş şairim, yüreğinize sağlı, kalemin daim olsun saygılarımla...
yön
@yon
21 Mayıs 2010 Cuma 12:22:31
Çok güzel Yüreğine sağlık değerli şaire beğenek okuyorum
Saygı ve selamlarımla...
Dilek tuttum bu gece, @neneh.
6.5.2010 10:52:51
yön
@yon
21 Mayıs 2010 Cuma 12:19:23

Çok güzel bir anlatım Yüreğine sağlık değerli şair beğenek okuyorum usta şairim.
Saygı ve selamlarımla...
Önce sağlık, @şiirindili
24.3.2010 19:22:55
yön
@yon
21 Mayıs 2010 Cuma 12:13:59

Çok güzel bir anlatım türkü gibi beğenek okuyorum usta şairim.
Saygı ve selamlarımla...
Sevdiğim, @Menisa
20.5.2010 11:38:08
yön
@yon
21 Mayıs 2010 Cuma 12:12:15
Güzel ve anlamlı bir şiirdi.kalemin daim olsun Tebrik ederim.
Saygı ve selamlarımla.
Her şey bitti, @cicikagan
20.5.2010 18:17:58
yön
@yon
21 Mayıs 2010 Cuma 11:36:20
Güzel ve anlamlı bir şiirdi. Tebrik ederim.
Saygı ve selamlarımla....
Günahmı, @Remziye ÇELİK
21.5.2010 00:36:01
yön
@yon
21 Mayıs 2010 Cuma 11:31:18
Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim.
Saygı ve selamlarımla.
Bekliyorum, @yarali-hamsi
20.5.2010 23:57:50
yön
@yon
20 Mayıs 2010 Perşembe 12:31:44
Güzel beğenıyle okudum şiirini
selamlarımla
Bahar geldi, @ayşe1
5.5.2010 07:28:16
yön
@yon
20 Mayıs 2010 Perşembe 12:29:20
Güzeldi az ve öz beğenıyle okudum şiirini
selamlar
Sevdalı, @sükut-ve-çığlık
17.5.2010 21:16:41
yön
@yon
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:21:21

Tebrik ederim. Güzel bir şiirdi.Saygı ve selamlarımla.
Allahım yeter, @hocaoğlu
19.5.2010 02:34:24
yön
@yon
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:14:42

Güzel kutluyorum yazan şair yüreği, sevgilerimle...
Yemin ettim, @CEYLAN 17
19.5.2010 09:27:34
yön
@yon
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:06:43
kutlarım güzel dizelerdi
yüreğinize sağlık sevgiyle kalın...
yön
@yon
18 Mayıs 2010 Salı 12:47:31
Güzel cok güzeldı
Kutlarım yazan yüreği ve eserini Selam,saygılar
Sen gideli, @ayşe48
18.5.2010 04:08:37
yön
@yon
16 Mayıs 2010 Pazar 16:26:30
Çok güzel kalemin daim olun.Saygılarımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
91.752
Şiir Okunma
522.272
Yazı Okunma
51.015
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL