Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Jüli d.

Jüli d.

@efemera Etkin Üye
ŞairYazar
  • 7 Temmuz 2024'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Jüli d.
@efemera
20 Kasım 2025 Perşembe 19:43:42


Şiire konan kelebekler ürkecek diye okuyup sessizce gidiyorum .
Müsvedde, @üçrenk (Italia)
20.11.2025 13:11:40
Jüli d.
@efemera
16 Kasım 2025 Pazar 13:53:51


Yarını bekliyorum.

Aporia., @wewin
16.11.2025 00:00:36
Jüli d.
@efemera
14 Kasım 2025 Cuma 20:30:21
Çünkü belli ki hiçbir şeyi unutmuyor yalnızca
Ve belki
Ve sadece
bir kenara koyuyoruz


Ve bi şey o incinmiş ana yelken açıp
geçmişi olanca iyiliğiyle
şimdiye getirip yanıbaşımıza koyuyor.


Belki biz ölüme dokunduğumuz içindir
incinm...

Fıkra, @Parlain m
12.11.2025 08:43:16
Jüli d.
@efemera
5 Kasım 2025 Çarşamba 22:17:57

Karnı doysa gözü doymaz
Böyle insan adam olmaz

Haiku - çelişki, @Tüya
5.11.2025 22:04:18
Jüli d.
@efemera
31 Ekim 2025 Cuma 19:56:23
Ben duvarın dibinde heyyyy taş geliyor inin çabuk, diyen Güle'yi uzun yıllar okumayı seçiyorum. Ağlamadan, acımadan, gülmeden yüreklice burada durup. İyi haber bekleyen olmayı seçtim.

Cancağızım diyen güzel gören, güzel düşünen savaşçı kardeşim i...

Hiçlik zamanı, @Gule
31.10.2025 15:10:20
Jüli d.
@efemera
28 Ekim 2025 Salı 23:09:18
Son pişmanlığın kıyısında kırmızı derim.
İnsan kendini nelere değer verdiği ile belirliyor geçmez akçe olsa da.

Güzel şiir her ne kadar efele tefekkürün'den uzak olsak da

İyi bir kırmızı, @wewin
28.10.2025 22:56:56
Jüli d.
@efemera
22 Ekim 2025 Çarşamba 00:08:24
Sevim ablayı tanımak isterdim sende bunca iz bıraktığı için.

İncelik senin esişinde sessizce sanki biraz seke seke
Jüli d.
@efemera
17 Ekim 2025 Cuma 12:25:28
Pürtelaş

Bu sözcüğün gülümseyen bir enerjisi var. Şiirin de bu aralar sanki senin de :)

Selam
İlmek, @Tüya
17.10.2025 09:33:06
Jüli d.
@efemera
16 Ekim 2025 Perşembe 19:46:31
Şair diyeceğimiz ne varsa demiş, şuuruna damağına sağlık.

Biz koyun oldukça bizi oraya buraya çekenler çok olacak.

Gaz/ze-n, @Aren-
15.10.2025 03:23:49
Jüli d.
@efemera
13 Ekim 2025 Pazartesi 21:33:31
Aslında bi *ok bildiğimiz yok, bilmeye ihtiyacımız var. Anlık hezeyanları bir şey sanıyoruz. Dünya tepetaklak olmuş gidiyor. Ölüler üzerine rezidans dikme yarışında herkes. Vadedilmiş topraklara çöken siyonistler kimin umurunda.

Yaz şair, sanırı...

Haiku - wonderful, @Tüya
13.10.2025 17:31:51
Jüli d.
@efemera
13 Ekim 2025 Pazartesi 21:21:19
Gökkuşağının altından geçse çözülecek her şey.

Sıkı şiir komşu.

Selam saygı her daim.
Kaçak bir taş, @C.Mıhcı
12.10.2025 19:30:15
Jüli d.
@efemera
10 Ekim 2025 Cuma 23:39:03
Bu şiir mi şimdi?
Jüli d.
@efemera
9 Ekim 2025 Perşembe 21:03:28
Cevval bi karbonun elinden tutup şiiri nerelere çıkardın.
Peki, @Parlain m
9.10.2025 19:58:32
Jüli d.
@efemera
7 Ekim 2025 Salı 12:13:31
Ve bu şiirden sonra bildiğimiz İstanbul ve karşı kıyı susar.

Ne güzel imgelerle örülü güçlü bir şiir.
Çok şükür.

Selam saygı Haliç'ten komşum.

Söylence mevsimleri, @C.Mıhcı
7.10.2025 02:58:06
Jüli d.
@efemera
2 Ekim 2025 Perşembe 21:59:25
Özlemek en insanî yanımız kaldı. Duam odur ki hep kalsın

Selam
Demans, @Parlain m
2.10.2025 21:44:02
Jüli d.
@efemera
28 Eylül 2025 Pazar 18:44:32
Avangard oldun hepten. Başkası yakışmaz zaten cancağızım. Okuru ordan oraya çarpılmış gibi yapıyorsun.

Selam
Jüli d.
@efemera
24 Eylül 2025 Çarşamba 16:05:25
Belki şairin vardır bir bildiği derim de şiiri sevdim garip bir çekiciliği var.

Selamlar
Has iplik, @Sahir Neva
24.9.2025 03:26:09
Jüli d.
@efemera
19 Eylül 2025 Cuma 20:23:15
"İnsan evimde biçimlendi

Babamın duruşu kaldırımdayken hep"

İlk ve son mısra hep çok özel gelir bana ve bu şiirin de öyle.

Selam
Deli çerçeve, @Parlain m
19.9.2025 16:16:17
Jüli d.
@efemera
16 Eylül 2025 Salı 22:22:07
En güzel gülüşlü adamdı. Şiir çok yakışmış.
Rabbim rahmet eylesin.

Selam komşum, eylüle yakışmış şiir.

Uzunca
Sevmek birden

Bunu çok kıskandım. Nasıl güzel nasıl zarif. Dibine kadar şiir.


Eylül’e ağıt, @C.Mıhcı
16.9.2025 15:45:01
Jüli d.
@efemera
16 Eylül 2025 Salı 11:31:55
Dün okurken anne kelimesi geçince içimde tarifsiz bir kırılma oldu ve şiirden çıktım.
Dedim ki bu şiiri yarın yeniden okurum.

Güne gelmesi tesadüf değil.

Müthiş her satırı kesip biçiyor.

Selam ve sevgiler rengim

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
25.566
Şiir Okunma
110.035
Yazı Okunma
24.144
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL