Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
21 Mart 2009 Cumartesi 16:31:44
Bir de bakıvermişsin boşa geçmiiş zamanlar
Özlemin değerini sevda çekene sorun
Yürekten süzülürken sevda olsun yağanlar
Şair yürek çağlamış ,okuyun sonra durun

DURDUM DÜŞÜNDÜM BİR NEFES KATTIM şiire Daha doğrusu çabaladım Kabul buyur dos...

Dosteli_
@dosteli
21 Mart 2009 Cumartesi 16:06:49
Malesef hep kaybettikten sonra anlarız bazı şeylerin değerini Ama hep söylediğim bir şeyi bu içli dizelerin altına yazayım istedim KAYBEDENLER ESKİSİNİ BULAMAZLAR BİR DAHA


Beğeniyle paylaştım Zaman zaman anlatımda şiirsellik kaybolmuşsa da me...

Gençlik elden gitmeden, @hazan444
21.3.2009 11:06:39
Dosteli_
@dosteli
21 Mart 2009 Cumartesi 11:39:09
Çok ama çok içli dizelerdi öğretmenim Yüreğinize sevgiler yağsın hep.
Öper koklar severim, @gül peri
21.3.2009 10:55:56
Dosteli_
@dosteli
20 Mart 2009 Cuma 18:30:36
Bir hazin sevda öyküsünün drmatik sonu şiire akmış Ne diyeceğini bilemiyor insan. Yüreğine sağlık Çok hoş dizeler paylaştım şiir anlamında. Şiiirn içeriğini bildiğim için ÇATIKKAŞI da tanıdım dizeler arasında Ne diyelim Yaşam bu işte.
Dosteli_
@dosteli
20 Mart 2009 Cuma 12:50:43
Kızım sana dedim gelinim sen anla gibi olmuş şiirde duygular Biraz sitemle karışınca sen anla işte der gibi geldi bana Bize de beğeniyle paylaşmak düştü
Seni çok özlüyorum, @gülüm_se
16.3.2009 03:36:27
Dosteli_
@dosteli
20 Mart 2009 Cuma 10:25:29
Gülüşün ağlıyor sanki şair dost Beğeniyle paylaştım
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 22:52:51
Yine yakmış yar mektubun ucunu Askerlikte sevda çekmek zor diyor derdi bir güzel asker türküsü Üstelik suçuda postacılara yükleyerek :)) şaka bir yana buram buram aşk sevda kokulu dizeler paylaştım Yüreğinize sağlık
Yanık mektup, @havva keskin
19.3.2009 00:07:44
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 22:35:50
Evet dönüp bakınca geçen yıllara insan görüyor anımsıyor neler gelip eçmiş Çok güzeldi dost
Geldi-geçti, @kocakurtsoylum
19.3.2009 16:34:43
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 22:23:55
Ya ulaşmadan ellerimize, dalıyor karanlığa
Ya da geri döndüğünde, anlımızda patlıyor…
Bazende düştüğü yerden kaldırmaya gidiyoruz
Aşk acısına bile zamanla alışıyoruz.


Yaşam böyle işte öğretmenim Bazen bir tiyatro sahnesi gibi bazen de acıması...

Bumerang, @hayatgülbahçesi
19.3.2009 18:17:24
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 22:17:57
Yaşamda paylaşılması zor olan ender şeylerden biride Yalnızlık Ama ben bu içli dizeleri beğeniyle paylaştım
Yalnızlık ..., @Canan Onuş
19.3.2009 21:28:07
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 21:41:31
Devam bakalım evlat Bİr gençlik coşkusu dizelere yansıyor Olacak bu iş Yüreğine sağlık
Masal yüzlüm, @Emre YILDIRIM
19.3.2009 19:33:28
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 17:18:29
Çok güçlü bir anlatım her zamanki gibi Güçlü bir söylem Beğeniyle paylaştı DOSTELİ :Dilerim anımsadı Seherhanım adımızı :))
Dosteli_
@dosteli
19 Mart 2009 Perşembe 14:53:39
Hayırdır evlat Şiiir şiirde bilmediğimiz bir şey mi var ???? Bu ne karamsarlık Gençliği böyle karamsarlıklarla geçirme derim. Şiir güzel de Duyguları sevmedim Anlayabiliyorsamda.))
Bu ben miyim?, @Emre YILDIRIM
18.3.2009 20:03:38
Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 14:12:58
Bencede budur ?? Çok özgün betimlemelerdi Güzel bir şiirdi.
Aşk bu mu, @Nilüfer Sarp
18.3.2009 12:15:08
Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 14:10:17
Vakit saat gelince herşey Yüreğinize emeğinize sağlık Beğeniyle paylaştım
Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 14:06:39
Evet ötesi yok olamaz zaten GüzeldiHoştu Beğeniyle paylaştım
Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 14:04:54
Çok özgün ve içtendi Beğeniyle okudum Ne kadar da şiir birikmiş Funda hnm Paylaşamadığımız.))
Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 14:00:07
otur yanıbaşıma canımın içi, dudaklarını uzat,
ortada bacakları hafifçe çarpık tahta bir sehpa,
üstünde bir şişe kırmızı şarap ve iki kadeh,
küçücük kırık olsun peynir tabağının kenarında,
içelim, gerçek veya hayal, ne farkeder,
şerefine tü...

Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 10:27:19
Güzel bakan gözdedir marifet.Şiir olarak çalışılmalıymış Ama tema hoş Anlatım içten. Ama hece şiiri anlamında düşünüldüyse eksik çoktu.
**gönül gözü**, @Gül-Da-Ne
18.3.2009 09:16:20
Dosteli_
@dosteli
18 Mart 2009 Çarşamba 10:18:55
Bu zor durum şiire dökülürken bir yürek sancımıştır Belki de binlerce yürek Güzeldi Hoştu Güçlü bir anlatımdı Güzel bir şiirdi Beğeniyle paylaştım
Ölü aşklar-1, @x adamus
18.3.2009 09:59:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.500
Şiir Okunma
3.973.776
Yazı Okunma
22.928
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL