Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
14 Mart 2010 Pazar 18:13:09
Bak geçti kaç yıl incinmeden
Birbirimizi incitmeden
Sevgi ve saygı ile perçinlenerek
Dizelere hasretler de yükledik
Vuslatlar da baharda
Yok geçmez
Senden başka yol geçmez kalbimden

SÖZE GEREK KALMAMIŞ Kutlarım canı gönülden
Baştacımsın..., @hazan444
11.3.2010 15:13:54
Dosteli_
@dosteli
14 Mart 2010 Pazar 18:08:18
İNADINA SEVGİ KOLAY DEĞİSE DE SEVGİYİ YÜCELEŞTİREN BİR İNANÇ Güzeldi İçtendi Perihan hnm Yüreğinize sağlık
Dosteli_
@dosteli
11 Mart 2010 Perşembe 12:39:15
KIRIK BİR AŞK MASALI BU CAN YÜREĞİNE HÜZÜN DEĞMESİN SEVGİLİ ASİ DOST Çoktandır be sen varsın ne de ben Bak ben yakaladım .)) Güzeldi İçtendi Dostelindn selamlar sevgiler şiirce
Dosteli_
@dosteli
10 Mart 2010 Çarşamba 12:30:14
ANA BAŞA TAC HER DERDE İLAÇ Söze gerek yok aslında Ben de beğeniyle paylaştım

dostyeli tarafından 3/10/2010 8:09:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kadın anam, @GÜLER TEKER
8.3.2010 11:56:13
Dosteli_
@dosteli
10 Mart 2010 Çarşamba 10:06:09
Kimbilir ? Bir sorgulama Bu içsel hesaplaşma. İçliTertemiz duygularla bir hesaplaşma gibiydi Yüreğinize emeğinize sağlık Ayrıca resimde çok özgündü.Şiiri örtmüş sarmalamış Beğeniyle paylaştım
Dosteli_
@dosteli
10 Mart 2010 Çarşamba 10:01:33
hayallerimle raydan raya geçtim
birileri kızacak ama
ilk göz ağrım çocukluk aşkım
gözlerinin maviliklerinde huzuru yakaladığım
köylü güzeli kara kız ceylan bakışlım
öpüp koklamaya kıyamadığım
gözlerimden sakındığım


Ne demeli bu şehirler bu...

Bir şehri uyuttum, @zaralıeren
10.3.2010 00:02:06
Etkili Yorum
Dosteli_
@dosteli
10 Mart 2010 Çarşamba 09:51:30
Gönül erenleri böyle bakar elbette .HARİKA DİZELER.. HOŞ BİR BEYİT . BİZLER DE BU ERENLERE DESTUR DİYENLERDENİZ.YÜREĞİNİZE SAĞLIK SİZİ İLK KEZ OKUDUM AMA İYİ Kİ OKUMUŞUM. GÖNÜL EVİNDE GÖNÜL CEMİNİZDE HEP HUZUR SEVGİ VE BARIŞ OLA

dostyeli tarafınd...

Dosteli_
@dosteli
10 Mart 2010 Çarşamba 09:47:36
İSTEMEK BAŞARMANIN YARISIDIR ASIM DOST Sevda yolculuğu zor ve çetrefil bir yolculuktur bilenlerdeniz Yüreğine hüzün değmesin dileğiyle paylaştım.Bak gardaşın unutmamış .))
Dosteli_
@dosteli
10 Mart 2010 Çarşamba 09:44:34
ucuza gitti aşk denen tatlı cadı
tadı dilime yabancı
gönül rızası ile bir eri yüreğime ala bilsem
yarınlar korkmasa düşlerimden
daha ne isterim ki yaşamdan
ne beklerim ki, şiire kattığım yürekten


BİR KAVURUCU ÖZLEM BİR ÇIĞLIK BİR SANCI VE H...

Dosteli_
@dosteli
9 Mart 2010 Salı 16:12:09
Meçhule giden değilse aşk , yaşama güzel bakan yüzüdür insanın Öyle içten öyle sıcak dizeler ŞİMDİ AŞK ZAMANI adı na o kadar şiir yazılan aşk böyle bir şey midir ki *? Güzel ve etkili dizelerdi. Beğeniyle paulaştım ON YÜZBİN :)) puan ekledim can ...

Dosteli_
@dosteli
9 Mart 2010 Salı 16:08:34
BAZEN Unutttum demek bile yeniden hatırlamaktır Ayşe hnm Gidenden geriye hep hüzün kalaır genelde. Ama ne şekilde olursa olsun sevda olarak hatırlanmak güzel Çol içli ve duygulu dizelerdi.
Eski sevdam, @A.yıldız
6.3.2010 00:43:29
Dosteli_
@dosteli
9 Mart 2010 Salı 16:02:29
Böyle duru böyle net sevdim diyebildikten sonra kurşun bile işleyemez yüreğe Yüreğinize sağlık Neşe hnm Güzel ve içten dizelerdi
Sevdim bir kere, @GÜLDESTE
5.3.2010 00:35:04
Dosteli_
@dosteli
7 Mart 2010 Pazar 21:50:45
Ne demeli doğruya doğru Kapılıp giderken bir şeylerin rüzgarına arada olanlar emine halalara oluyor hep Güzeldi Hoştu Özgün bir bakış açısı Genel anlamda katıldım Alkışladım dost yüreği KADINLAR GÜNÜ HERKESE, TÜM KADINLARA KUTLU OLSUN
Geldim emine halam, @A.yıldız
7.3.2010 13:39:14
Dosteli_
@dosteli
7 Mart 2010 Pazar 21:45:54
Yakındım ;
Sana bu kadar ırak kaldığımı bilmeden
Sevgiyi doyasıya sindirmeden
Sindirildim!!

Utanmıyor seni alan
Alışamadım yokluğuna
Büyüyor vuslat
Alışamadığımı bilmeden

görmüyorsan suç bende mi?
yarım yırtık bir elbise
hayatın senfon...

Dosteli_
@dosteli
6 Mart 2010 Cumartesi 21:23:32
ANLAMAYA ÇALIŞIYORDUM ANLAMAK İSTİYORDUM ANLAMIYORDUM Söz bitmiş 3 dizede Çok hoştu Gülten dost İlk paylaşnda ben oldum tesadüf Ama sanırım güzel bir tesadütü Ben de anlamadım :)) Yüreğinize sağlık
Olmadı, @Gülten Kahraman
6.3.2010 21:17:59
Dosteli_
@dosteli
6 Mart 2010 Cumartesi 20:03:01
Şiir var şiir içinde Kocaman bir yürek ve de bir ekleme kardeş yürek Şiir dersen şiir atışma dersen atışma Ama Günün şiirleri falan bellidir belki de.)) Neyse CAN Sevdaya bir ömür harcayabilecekl gücü yüreği varsa insanın bu şiir yazılabilirdi Yazılm...

Dosteli_
@dosteli
3 Mart 2010 Çarşamba 12:52:33
Pervin hnm sizdeben gibi uzaktan bakanlardan mı oldunuz ?? Ben de yeni döndüm saydama Evet be çocuklar ağlasın ne de gülmeyi hakedenler. Güzeldi
Dosteli_
@dosteli
2 Mart 2010 Salı 20:08:56
Bir gül zamanında
kapımı çaldı
mutluluk.
Vuslata yakınken
titreyip duran yüreğim
mahçup bir gülüş çaldı
gülün yaprağından.
Sevinçleri harmanla
bal damlayan sözlerine ey yar.
Tomurcuklar açtır
sevdanı uyuttuğum gamzelerimde.
Bülbül olup a...

Dosteli_
@dosteli
2 Mart 2010 Salı 19:27:44
Gidenler hep hüzün bırakırlar geriye .Hüzün hiç bir yüreğe yakışmaz ama bu kaleme hüznü yazmak yakışıyor Elbette ki kaybedenler eskisini bulamazlar bir daha bu da yaşamınbir başka gerçeği İçtendi Duyguluydu
Dosteli_
@dosteli
2 Mart 2010 Salı 19:23:07
Bizim anlatabildiklerimiz karşımızdakilerin anlayabildikleriyle sınırlıdır şair Anlatamadım diye hüzne belki de gerek yoktur. Biraz hüzünlü bir tablo ama yaşamda bunlarda var.İçtendi ,güzeldi bence
Anlatamadım, @kafiye
2.3.2010 19:17:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.583
Şiir Okunma
3.974.551
Yazı Okunma
22.934
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL