Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:55:38
Adana ilinin garip NİGAR’ı.
Sonsuz sevgisidir elinde varı.
Mekan önemsizdir, gönül diyarı,
Ben sevgiyi orda gördüm. Diyordu.
ŞİİR GÜZEL,YORUM GÜZEL KONU GÜZEL.TEBRİKLER ŞAİR VE YORUMCUYA
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:52:17
bir kardelenim
rengimi,
ahengimi
saflığımdan
beyazlığımdan alırım
bu yüzden
hep size kalırım
beyaz mavi pembe...

GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER
Bir kardelen-im..., @meselci
13.3.2008 16:02:38
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:49:35
geceler neden sabahın zıttıdır.
sadece karanlığında bulurdum farkı
fark sadece bu değilmiş
geceler örtermiş her şeyi
sevdamı öfkemi örttüğü gibi...

sabaha zor çıkan geceler
geceleri karşılayan
İnsafsız sabahlar

karışıyor birbirine duygula...

Aykırı, @semihcik
13.3.2008 17:26:03
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:48:42
Dolmuş sesiyle bölündü rüyam
Islanıyordum, yüzüme çarpan taneciklerde.
Gözlerim arıyordu seni, kalabak içinde
Yağmur sıçratan dolmuş tekerleklerinde
Döndüm, bir ara sokaktan
Geçtim Ulucami’nin önündeki duraktan.
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.ELİNE SAĞLIK....

Sele dönüşecek, @çigdem
13.3.2008 17:50:46
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:47:44
Topraktan yaptıgım minik fırınım
Ve o fırında yaptığım ekmekleri özledim
Bağımdaki üzümleri toplamayı özledim
Ben minicik kasabamı çok özledim
GÜZELDİ.TEBRİKLER VE SAYGILAR
Özledim, @Müfide Decdeli
13.3.2008 17:47:41
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:46:43
Sensizliğin ilk gecesinde hırçın bir anımda
Kırdım bütün pencere camlarını.
İnan paramın yokluğundan değil
Ne bilim değiştirmedim.
Kar girdi, boran girdi,yeller değdi
Üşüdüm titredim.
Her baktığımda nefret ettim aşktan
Kınadım sevgiyi
Hiçe k...

cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:45:21
Gönlüm bezirgan’dı sevda yolunda
Alıp sattım zarar ettim seninle
Senden aldım, Sana verdim meccanen
Geçmez oldu akçelerim pul imiş

ÇOK HOŞ DİZELERDİ.TEBRİKLER
Zakkum oldu güllerin, @kardelen26
13.3.2008 19:56:55
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:40:34
Denize bırak isyanını,sevgiliye
Nasıl sevmişim ben Tasula’’yı
Zerre kadar düşünmem,
Yeni ölenleri...
Nasılsa bir gün bende göçeceğim.
ELİNE SAĞLIK GÜZELDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:37:39
Semada dolaşan melekler bile şaşırıyor…
Sevgimizin sonsuzluğun alkışlıyorlar…
Yıldız oluyor üstümüze yağıyorlar…
Etrafımızda ışık saçıyorlar…

ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.TEBRİKLER SAYGILAR
Seviyorum, @kalkan
13.3.2008 23:26:28
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:34:21
Bilgi sahibi ol ki , fikirleri kıyasla!
Eğitim olmayınca hiçbir şey olmaz asla!..

Şiirim hem sanadır hem bütün öğrenciye!
Sizden başarı bekler aile ve TÜRKİYE !..
GÜZELDİ.HOCAM .SAYGILAR
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:30:50
artık uzaktan uzağa hissederiz sıcaklığımızı birbirimizin...
zaten hep böyle olur,
uzaktayken bile hissedebilmemiz titrek sesimizi,
heyeccanımızı...

sonra,
uzaktan çağırırız konuğum ol deriz...

gel,

konuğum ol...
GÜZEL BİR ŞİİRD...

Gel...konuğum ol...!, @yağmur09
13.3.2008 22:53:31
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:30:09
Yüreğimdeki seni boğarcasına çekerim sigaramı,
Nikotin senden tehlikeli olamaz sanırım...
seven yüreyime ızdırap ceza,
sonun başlangıcı bu yol yürüyorum.
ÇOK HOŞ DİZELERDİ.TEBRİKLER
Sen ve bendeki sen, @ekizo
13.3.2008 19:10:58
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 23:29:33
Gül dalsız
Dal ağaçsız
Ağaç yapraksız
Yaprak damarsız
Damar kansız
Kan cansız
Can canansız
Olur mu sevgili ?
GÜZELDİ DOST.TEBRİKLER
Olur mu ?, @Guldane Dal
12.3.2008 18:51:18
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 13:51:32
Damarı çatladı sevdamın,
Birazdan kana karışacak arsenik,
Duyumsuyorum genzimde tadını.
Bak, bildim işte bu sevdanın vuslatını
"Altı üstü beş metrelik" hüzün
Ölümmüş bu ölüm.
güzel dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
13 Mart 2008 Perşembe 12:04:00
Sizleri çok seviyorum, çok seviyorum,
Bak bunu da kaydet,
Oldu mu, sevgili kalbimdeki kara kutu.
Ve kapat, sakın ha bir daha ihanet etme,
Senden rica ediyorum,
Çünkü bu seven insanları,
Güzel yürekleri, çok seviyorum.
tebrikler çok güze...

Rica, @Gurbet Melegi
13.3.2008 11:34:24
cinitas
@cinitas
12 Mart 2008 Çarşamba 17:26:07
suların hafızasına kazınıyorum
iyot denizinde
kehribar tenli
şiir ağacımı büyütüyorum...
çok güzeldi.tebrikler
cinitas
@cinitas
12 Mart 2008 Çarşamba 17:20:26
Kendini bulursun türkülerin özünde
Aşk var /acı var her bir sözünde
Hep o okunur, hep o söylenir
Sevgi pınarında, çeşme gözünde

güzel dizelerdi.kutlarım .tebrikler
Türkünün dili, @cemil
12.3.2008 16:41:30
cinitas
@cinitas
12 Mart 2008 Çarşamba 17:18:54
Gerçek sevenindim, kıymet bilmedin
Bu kalbim senindi, sahiplenmedin
Kaç oldu gel dedim, çıkıp gelmedin
Vur bir daha cana, korkma alıştım...
hoş bir şiir daha kaleminiz daim olsun.tebrikler
Korkma alıştım, @ceyhunaltunkas
12.3.2008 16:57:26
cinitas
@cinitas
12 Mart 2008 Çarşamba 16:45:39
Hani ya yürek anahtarının kaybolması gibi,
Çaresizlik demektir ayrılık.
Ayrılık mutluluğun sonu demektir.
Çaresi olmayan dert ve sıkıntıdır ayrılık.
Eğer gözden kaybolmak demekse ayrılık,
O zaman bitmek tükenmek demektir
Ve ölüm demektir ...

cinitas
@cinitas
12 Mart 2008 Çarşamba 16:43:58
Gül olmadan solunca gonca
sevdam kadar acılar sardı baharı
affedemeyince beyazın içindeki karayı
silemeyince içimden anıları
öylesine kırık ve acımsı
sildim gülüşlerimden
yar kokulu yarınsız baharları
çok güzel bir şir.tebrikler
Gece, @su-susar-sa
11.3.2008 08:37:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.667
Şiir Okunma
895.773
Yazı Okunma
66.942
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL