Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İNSANI TANIMAYA ÖNCE KENDİNDEN BAŞLA. KENDİNİ TANIMAYANLAR BAŞKASINI TANIYAMAZLAR. Cemil YILDIZ
cemil

cemil

@cemil Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Şubat 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

cemil
@cemil
26 Mayıs 2010 Çarşamba 12:26:21
Sevda türküleri duygusuz olmaz
Yar akla düşünce saniye dolmaz
Kimsenin ettiği yanına kalmaz
Günahkâr kul isen har dile gelir

Günahkâr kula eşekler bile birşey diyecek duruma gelir haklısın dostum.

Kalemine sağlık.
Dile gelir, @OZANMERDAN
26.5.2010 11:05:41
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:58:44
Bir şiirimde karadeniz ve karadenizliye seslenmiş ve orada ben hüznün rengini mavi görmüştüm. Sizin gördüğünüz de çok güzeldi. Yüreğinize sağlık.
Aşkın rengi mavi, @Selim Temiz
25.5.2010 16:45:23
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:57:30
Her sahil yeni bir birlikteliği müjdeler ıssız yüreklere.
Yürü can dostum, ıssızlığın üstüneeeee üstüne.

Sevgiyle kal.
O sahilde, @monoroza73
25.5.2010 16:50:44
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:54:38
Her duygu bazen şiir olur bazen şiirsel.
varsın olsun arkadaşım doğruyu zamanla bulur yürek
Siz hep yazın.

Sevgiyle kalın.
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:52:53
İnşallah o günleri de görürüz dostum.

Yüreğinize sağlık.
Doktor isterim, @kul bahri
25.5.2010 14:10:57
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:51:12
Yüreğine sağlık can,

güzeldi şiir.
Bitirdi yar yar, @Aşlk Erdem can
25.5.2010 13:00:31
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:50:09
Gülerek hüzne çelme takabilmek çok güzel. :)))

Hep gülün arkadaşım. Güzeldi.
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:36:50
Sevgisini yazabilmek çok güzel, Duygusunu yazabilmek çok güzel,

Sen hep yaz dost kalem. Kutlarım.
Söyletme beni..., @AliERDİNÇ
25.5.2010 12:44:08
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:35:46
Şiirin kanatsız meleğine başarılar diliyorum.

Güzeldi.
Sükûnet'e varış, @eMİNeYZAMAN
25.5.2010 12:39:10
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:34:07
Her şiir bir sevda hikayesi. Her cuma TRT radyolarında Halk hikayelerini dinler gibiyim adeta.

"Gahi arzu, gahi leyla, gahi gamber
Öyle ya! Her aşığın bir Ah'ı var"

Yüreğinize sağlık dostum.
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 16:26:29
Erenlerin otağıdır.
Dervişlerin yatağıdır.
Türkün gerçek yüreğidir.
Kanım, canım Anadolum.

Orta asyadan geldik konduk.
İnsanlığa sevgi saldık.
Anadan daha ana bildik.
Benim canım Anadolum.


Kutlarım güzel şiirin şairini.

Sevgiyle kalı...

Anadolum, @muhlis sünbülcü
25.5.2010 10:32:21
cemil
@cemil
25 Mayıs 2010 Salı 15:22:07
İkilem, kararsızlık,tutarsızlık.

İşte en kötü karardır kararsızlık.

Yaşamda seçeneklerinizin tek olmasını diliyorum. Şiir güzeldi.
Karmakarışık, @H.OSMAN SARAÇ
25.5.2010 15:12:49
cemil
@cemil
24 Mayıs 2010 Pazartesi 12:46:56
lacivert bir gök saklı kalmıştır baş ucunda
hep umutla...

Ya! umut da olmasa?

sevgiler gönderdim.
F a l s o, @eMİNeYZAMAN
24.5.2010 12:34:48
cemil
@cemil
24 Mayıs 2010 Pazartesi 12:43:57
Yüreklerinize sağlık.

Nefsi terk, hakkı tek bilerek yüründen yolda tüm canlara selam olsun.
İtirafname, @OZANMERDAN
24.5.2010 11:53:43
cemil
@cemil
24 Mayıs 2010 Pazartesi 08:54:24
Yöresel şive ile kaleme alınmş güzel bir şiir. Kutlarım dost kalem.
cemil
@cemil
24 Mayıs 2010 Pazartesi 08:52:38
Bazen öyle oluyor ki hayvana hayvan demeye utanıyoruz bir takım insanları gördüğümüzde.

Kutlarım.
Havlıyorum, @Gülserçesi
24.5.2010 08:10:22
cemil
@cemil
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:19:32
Güller serdim yoluna gelip geçesin diye
Tohum mutlak dal verir bir gün biçesin diye
O aşkın şarabından kanıp içesin diye
Kırk yıl mahzende tutup sana eda eyledim

Yıllanmış şarap damılmışlığında sevgiler gönderiyorum yüreğine can bacım. Nefisti...

Vedalarım, @BOZOK KIZI
22.5.2010 12:30:48
cemil
@cemil
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:16:10
Şiire en çok yakıştırdığım söylem, ünlem dir "ey yâr" sözcüğü.

Kutlarım arkadaşımı.
Ey yar............., @0202ceren
22.5.2010 12:47:11
cemil
@cemil
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:15:08
Kutlarım arkadaşımı. Tıpkı benim sizin şiirinizde bulduğum gibi kendinizden birşeyler bulacağınız"Maden ocağının dibinde" isimli şiirime misafir olurmusunuz.

Teşekkür ediyor sevgiler gönderiyorum.
Utandınız mı ?, @güher
22.5.2010 12:52:38
cemil
@cemil
22 Mayıs 2010 Cumartesi 15:13:27
"Sen gözlerimde iki damla yaş olsan, kaybetmemek için ağlamazdım inan" diyor şiir.

Yüreğinize sağlık.
Gözümde saklı, @serpilce
22.5.2010 13:09:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.304
Şiir Okunma
1.978.681
Yazı Okunma
59.492
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL