Kötülük etmeden pişman olmanın en iyi şekli, iyilik etmektir. bretonne
Nöbetçi Şair
Nöbetçi Şair

ŞİİR MÜSTEHCENLİKSE BEN ŞAİR DEĞİLİM

Yorum

ŞİİR MÜSTEHCENLİKSE BEN ŞAİR DEĞİLİM

19

Yorum

0

Beğeni

0,0

Puan

1417

Okunma

ŞİİR MÜSTEHCENLİKSE BEN ŞAİR DEĞİLİM


Şairlik
Küfür etmekse
Lağım gibi kaleme
Sahip olmaksa
Şiir
Müstehcenlikse
Ahlaksızlıksa
Ben ŞAİR DEĞİLİM
Şiir yazmıyorum
Söz veriyorum
Değişmeyeceğim
Ağzımı bozmayacağım
Küfür dolu şiirler
Yazmayacağım
ŞİİR
Müstehcenlikse
Ahlaksızlıksa
Küfürse etmekse
Şiirde yazmıyorum
ŞAİRLİKTE
ŞİİRDE
Alın sizlerin olsun

(30.01.2008)

Şair ve Şiir biraz edepli olmalı değil mi ?
Yoksa yanılıyormuyum dostlarım ?
Ben çağın gerisindemi kaldım

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 
Şiir müstehcenlikse ben şair değilim Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Şiir müstehcenlikse ben şair değilim şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR MÜSTEHCENLİKSE BEN ŞAİR DEĞİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
laledevri
laledevri, @laledevri
30.1.2008 22:14:16
tabiki şair arkadaş,adı edebiyat,edeb var içinde...
Süleyman69
Süleyman69, @suleyman69
30.1.2008 21:55:54
çar nacar yırtımışsın sen anlın daki perdeyi,
ahlaksızlıkta geçmişsin hayatimsali deveyi ?
biz örtmek isteriken hayasızlığan perdeyi
sen topluma anlat mak istiyorsun mahreminle gerdeyi?
(deve nin hayasından dolayı çiftleştiyi pek görülmemiş)
çağdaşlık ve fikir hürriyeti adına ahlaksızlıgı sanat sayan lara...................şair olmayan SÜLEYMAN YILDIZ


Süleyman69 tarafından 1/30/2008 9:59:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
fatih akça
fatih akça, @fatihakca
30.1.2008 20:50:56
sevgili nöbetçi şair
şiire zincir vurmak pek mümkün değildir
üstelik argo dilin havuzudur bunu layıkıyla yapan pek çok şair vardır mesala can yücel argo ile öyle biçimlendirirki şiirlerini ağzınız zçık okursunuz en azından ben öyle okuyorum

fakat eğer kastınız ona buna saldırmayı marifet sayanlar ise söyleyecek birşey yok
İlkerpamukcu
İlkerpamukcu, @lkerpamukcu
30.1.2008 19:24:33
SERESERPE



Uzanıp yatıvermiş sereserpe
Entarisi sıyrılmış hafiften
Kolunu kaldırmış kolluğu görünüyor
Bir eliyle de göğsünü tutmuş
İçinde kötülük yok biliyorum
Yok, benim de yok ama
Olmaz ki
Böyle de yatılmaz ki

Orhan Veli Kanık
Ah kedicik öylede yatılmaz ki :)
Ruhun Şadolsun Usta.

Üstat bir şeye takılmış vardır bir evveliyatı mutlaka
saygılar
Perihan Metin
Perihan Metin, @perihanmetingumus
30.1.2008 19:04:24
Sözlerine sonuna kadar katılıyorum

Şiir en güzel duyguların en estetik şekilde dile gelişi, dışa vurumudur.
Şair ise hassas duygulu, duygu ve düşüncelerinibir nakış işler gibi kelimelerle en naif bir şekilde dizelere nakşedendir.
Şiir ve şair işte budur.

Kutluyorum güzel mesajlar içeren dizelerini...

Sevgiyle ve sağlıkla kal...
Savaştepe
Savaştepe, @savastepe
30.1.2008 18:59:58
Doğrusun...
Yerin onuncuköy....
Ben ordayım...buyur gel gardaş
Selam ve saygılarımla
uzungemici
uzungemici, @uzungemici
30.1.2008 18:53:49
Düşünceyede , kaleme de kısıtlama olmamalı ama oto kontrol mekanizmasının işletilmesi ile elbette .
Kaleminize sağlık
İlhami ERDOĞAN/Ozan İlo
İlhami ERDOĞAN/Ozan İlo, @ilhami-erdogan-ozan-ilo
30.1.2008 17:59:42
Yürek sesiniz hiç susmasın.
Muhabbetle
haykırış
haykırış, @haykiris
30.1.2008 17:41:47
evet değerli abim,
sen, ben bizler! çağın gerisindeyiz...

bu çağ ar damarının varolmadığı bir çağ, bu çağ anaların analığını unuttuğu, adamların ADAMLIKTAN ÇIKTIĞI bi çağ...

belki bu çağın gerisinde kaldık, yinede örfümüze, dinimize bağlı kalmak yetiyor bizlere...

siz hep yazınız. şairlik özünü unutmamaktır...
*akasya*
*akasya*, @-akasya-
30.1.2008 17:20:00
küfre bende karşıyım , bazı şiirlerde vurgu yapmak için kullanıyor, çok gözede batmıyor, dozunu ayarlamak lazım belkide, yani o kelimeler kullanılıcaksa bir yere kadar olmalı , bir noktadan sonra durulmalı, yüreğine sağlık şiir dostu, selamlar,saygılar..
dellysedat
dellysedat, @dellysedat
30.1.2008 16:49:04
"Şair ve Şiir biraz edepli olmalı değil mi ?
Yoksa yanılıyormuyum dostlarım ?
Ben çağın gerisindemi kaldım"


Burada bir çelişki var abi
Tüm olayları düşünmek gerek
Evet küfür olayına bakarsak
şiirde "ana avrat" küfretme yanlış...
(Sakıncalı Ansızın'dan uyarı alırız:)
Burada hem fikir olduğumuza inanıyorum..
Zaten henüz görmedim böyle dümdüz söven şair
Yada okumadım diyelim,okumamış da olabilirim

Küfür:
ağzını bozma,dekolte konuşma,edepsiz sözler,
pis laflar,sövme,sövüp sayma,şetim...

Hani resimde olur ya Nü kavramı
(yanlışsam düzelin Nü;çıplak kadın resmi diye biliyorum)
İşte şiirde bazen sevişmek,göğüs,dudak,bacak,yosma,
kaltak,şerefsiz,alçak,sürtük,köpek,eksik etek,
(bunlarda argo "küfür" içeren terimler")
vb. kelimeleri kullanılması yanlış mıdır acaba..

Ama umarım beni yanlış anlamaz sınız

Size şiddetle katılıyorum küfürlü şiir olmaz,
fakat bazende "bazı" argo kelimeler
şiire renk katıyor diye düşünüyorum..

Saygılarımla...
Asi Rüzgar
Asi Rüzgar, @asiruzgar
30.1.2008 16:41:59
bende şair olmam o zaman şairim
istemem böyle şair olmayı
haklısın
hemde çok
şiir bu olmaz
küfür olmaz
adı üstünde edebiyat
edebli olması gerek adı gibi..
isteyen bunu delmek istiyosa delsin
ama adına başka şey desin
buna edebiyat demem..
olsa olsa
edebsiz yat olur...
yıldız özcan
yıldız özcan, @yildizozcan
30.1.2008 16:40:20
şiirde bencede kısıtlama olmamalı amma velakin edeplice
şahin by ğüzel bir şiirdi
NisanSerap
NisanSerap, @nisanserap
30.1.2008 16:32:33
SERESERPE



Uzanıp yatıvermiş sereserpe
Entarisi sıyrılmış hafiften
Kolunu kaldırmış kolluğu görünüyor
Bir eliyle de göğsünü tutmuş
İçinde kötülük yok biliyorum
Yok, benim de yok ama
Olmaz ki
Böyle de yatılmaz ki

Orhan Veli Kanık

/

Sıçmışım ortalık yerinize,
Aydınlanın
fosforuyla
kıçımın!
Can Yucel

/

HAYAL

Bu aksam bir sizi duyup etimde
Kadin, kadin diye içimi oydum
Ruhuma bir serin yer istedim de
Alnimi mermerin üstüne koydum

Birden karanliklar sökülüverdi
Odama bir hayal dökülüverdi
Karsimda kivrildi,bükülüverdi
Onu gözlerimle çirılçiplak soydum

Artik ben ne günah olsa islerim
Yumusak yastiga geçti dislerim
Bir an kadar sürdü can verislerim
Ey kadin bu aksam sana da doydum

Necip Fazıl

vs.
karadereli
karadereli, @karadereli
30.1.2008 16:29:55
KATILIYORUM.KUTLARIM .SELAMLAR...BEN OKUMUYORUM..
fertom
fertom, @fertom
30.1.2008 16:27:00
Nokta nokta ............. yazarsanız sorun çözülmüş olur.:)
NisanSerap
NisanSerap, @nisanserap
30.1.2008 16:20:51
Üzgünüm ama yanılıyorsunuz...

Şiire ket vurulmaz.

Her şeyi söyleyebilmeli şiir.

Fakat elbette, çirkinleşmeden, kendi molodisinde...

Buraya bir Can Yücel şiiri yazabilirim ve siz uygunsuz bulursunuz.

Ne olacak peki?

Pencereleri ardına kadar açmalı...

Estetiğiyle...
nan nanım ben
nan nanım ben, @nannanimben
30.1.2008 16:16:18
BU NE ŞİDDET BU NE CELAL
hayırdır üsdat nedir seni bu denli kızdıran.

öyle diyorsun ama müstehcenlikten ödül alan
küfürdende nobel ödülü alanlar var sevgili kardeşim
ne buyurdun???
ben kendimce muhafezekar ım fakat o tür şiirlere sizin kadar öfke duymam
tabi ustaca yazılmış ve her kesimi ilgilendiren içeriğe sahipse.
en azından okurum ve başka ne zihniyetler olduğunu anlama açısı verir.

saygılarımla
YağMuRun İzİ
YağMuRun İzİ, @yagmurunizi
30.1.2008 16:11:43
Yüreğine sağlık hocam.Çok haklısın.Katılıyorum duygularına.Özellikle son bir kaç şiirinde yüreğimi buz gibi yapıyorsun inan ki.

Sözün sözümdür Hocam!

Sevgiler...
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL