Hep sevginle,aşkınla yaşıyorum Ben aşka sevgiye seninle varıyorum Şimdi senli hayatın güzelliğini anlıyorum Seninle hayatın güzelliğini anlamını biliyorum
Senin adın dilimde dudağımda yüreğimde Senin sevgin aşkın dünümde bu günümde Senin sıcaklığın tebessümün var bedenimde Seninle gözlerimi aşka sevgiye açtım ömrümde
Sevginin sıcaklığıdır bedenimi saran kuşatan Sevmek sevilmek için seni bana yaratmış yaradan Sevgin adın düşmeyecek can çıkmadıkça bu candan Ömrümün tek anı sensiz geçmez buda sana yeminim
Bir yağmur damlası güneş doğması seni sevmek ALLAHA el açıp her duada her adımda adını zikretmek Boynumun borcudur seni sevip yollarına gül dökmek Benim için özel benim için en güzel sensin kadınım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seninle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seninle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yağmur damlası güneş doğması seni sevmek ALLAHA el açıp her duada her adımda adını zikretmek Boynumun borcudur seni sevip yollarına gül dökmek Benim için özel benim için en güzel sensin kadınım...
sevenin swevdiğine en güzel duygulaını dizelerle buluşturduğu mükemmel şiir...teşekkürlerr.
Bir yağmur damlası güneş doğması seni sevmek ALLAHA el açıp her duada her adımda adını zikretmek Boynumun borcudur seni sevip yollarına gül dökmek Benim için özel benim için en güzel sensin kadınım...
NE HOŞ VE NE GÜZEL HEMDE ÇOK ÖZEL KUTLARIM...SEVGİLER...
Bir yağmur damlası güneş doğması seni sevmek ALLAHA el açıp her duada her adımda adını zikretmek Boynumun borcudur seni sevip yollarına gül dökmek Benim için özel benim için en güzel sensin kadınım... ****************************** Seven yürek ne yapmaz ki?.. Sevgi yüklü kervan, düşmüş yola.Bir ömür sürsün inşaallah!...
ALLAHA el açıp her duada her adımda adını zikretmek
Boynumun borcudur seni sevip yollarına gül dökmek
Benim için özel benim için en güzel sensin kadınım...
sevenin swevdiğine en güzel duygulaını dizelerle buluşturduğu mükemmel şiir...teşekkürlerr.