ölü kuşların sırrını çözmüşler bütün mesele, havai fişeklerden korkan kargalar tabelalara çarpıp ölmüşmüş... ilk defa havai fişek atıldı ilk defa yeniyıl kutlandı ya dünyada. uzmanlar haklı tabi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlk Defa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlk Defa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıradışı bir doğa olayı bu kargalarda ve diğer ölen hayvanlarda bilinç kaybına yol açmış olmasın? Belki sonrasında korkmuş olabilir hayvancıklar ne dersin ? :))
İntihar eden balinalar,katledilen foklar,tükenen Sibirya kaplanı ve pamuk ipliğine bağlı pandalardan sonra,şimdi de kargalar.. Hepsi neyse de,bu kargaların ölümü beni yıktı. O sesi duyamazsam,işim ters gider.
Bu uzmanların başı bata belki.
Teşekkürler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ tarafından 1/8/2011 5:56:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hanımefendi,bombalar atılınca bir şey olmuyor, havayi fişekte oluyorsa üretimde bir hata var.Ya bomba atsınlar, ya da üretimi düzeltsinler seneye...Tebrik eder, saygılar sunarım.