Gitmek zorundayım... Geride bıraktığım bir avuç gözyaşı Gidiyorum, gidiyorum ama biliyorum Sensiz geçen her günümün ızdırap olacağını...
Aklımda sen ,korkumda sensizlik Rüyalarımda gözlerin o sımsıcak yüreğin Nasıl yaparım ben sensiz Hatıralardaki o korkunç sessizlik...
Havada karla karışık yağmur var Her yer karanlık kalbimde hüzün var Gözümde yaşlar kalbimde sevdan var Ben seni hala unutamadım...
Yollar azalıyor hava aydınlanıyor Sokak lambaları sönüyor insanlar çoğalıyor Yanlızca gözümdeki yaş kalbimdeki sızı dinmiyor Artık daha iyi anlıyorum ben sensiz yapamıyorum...
Gidiyorum evet;belki ardıma bakmadan Ağlıyorum evet;belki hakkımda olmadan Seviyorum evet;belki halime aldırmadan Bu kalp seni hala unutamamış...
Arıyorum sokak sokak mutluluk adreslerini Kimse anlamıyor halimi ne istediğimi Ben sadece yürüyorum aldırmadan sesleri Ama hala bulamadım istediğim adresi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTMEK ZORUNDAYIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTMEK ZORUNDAYIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arıyorum sokak sokak mutluluk adreslerini Kimse anlamıyor halimi ne istediğimi Ben sadece yürüyorum aldırmadan sesleri Ama hala bulamadım istediğim adresi... Özxlem dolu fedakarca sevev ve sevdiğini ölümüne arayacak kadar aşk dolu yürekten dökülmiş duyguları okudm efendim...
Yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun efendim...+5 Sevgiş ve saygılarımla...
Hani sorarlar ya giden mi daha çok acı çeker kalan mı diye... Hep kalanların acı çektiğini savunurlar. Bu şiirde gidenlerin nasıl acı çekebileceğini anlatıyordu.. Yüreğinize sağlık. Sevgimle..
Arıyorum sokak sokak mutluluk adreslerini Kimse anlamıyor halimi ne istediğimi Ben sadece yürüyorum aldırmadan sesleri Ama hala bulamadım istediğim adresi...
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
tebrik ediyorum....