Ödünç alınan son kuruşla ödenen ilk kuruş arasında tabii muazzam bir fark vardır. goethe
esmerefsane
esmerefsane

TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER

Yorum

TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER

25

Yorum

2

Beğeni

0,0

Puan

1896

Okunma

TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER

TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER

günümüz de haber vs.şahit olduklarımızdır ki türbana yasaklar geliyor.halbuki kendini bilen gerçek mümin kul neden yasaklasın.ben şuna adım gibi eminim ki.RABBİM sabrediyor ve hesap gününü bekliyor.bunda şüphe olmasın.

" O AZZE VE CELİLDİR"


_ _TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER_ _





bize HAK’kın emri değil midir
nedir bu dilden dile söylentiler
onlar geçmişi unutmuşlar
türban neden yasak beyler..

bir gavurun sözüne boyun büküyoruz
sonra kalkmış müslümanız diyoruz
unutmayın ki günaha giriyoruz
türban neden yasak beyler..

İSLAM emrediyor sana ne oluyor
insan emirlere karşı geliyor
bir de geçmiş seyrediyor
türban neden yasak beyler..

annen,bacın başına takmıyor mu?
ALLAH diyen kalbin utanmıyor mu?
vicdanın biraz olsun sızlamıyor mu?
türban neden yasak beyler..

KURAN’ın emrini sen silemezsin
RABBİM buyurdu,sen de kimsin
bu ne cürret daha ne kafirleşirsin
türban neden yasak beyler..

ölmem sanma,dünya sana kalmaz
zamansız gül hiç açmaz
gülün solar,mezarda külün kalmaz
türban neden yasak beyler..
_________________________________________________________

Paylaş:
2 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türban neden yasak beyler Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Türban neden yasak beyler şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Etkili Yorum
yusufyildirim
yusufyildirim, @yusufyildirim
13.12.2009 18:58:58
Hatırlıyorum da; talebelik zamanım da kızlar başörtülü okula gelirler, sınıf kapısının dışında ki askılara eşaeplarını asarlar, paydos zamanı alıp başlarını örterler di.Yıllar yılı böyle de devam etti.Bazı densiz siyasetçiler bunu türban adı altında siyasi malzeme yaptılar, herkesin malumudur.Benim başı örtülü kızımın, karımın,annemin vb.başlarını zorla açacak olan elleri kırarım, aynı zamanda: Benim başı açık kızımın, karımın,annemin vb.başlarını zorla kapatacak olan olan elleri de kırarım.Herkesin haddini bilmesi gerek.
Güzel donunuştu tebrikler yüreğinize kaleminize sağlık değerli dost saygılarımla.
meryemzemerot
meryemzemerot, @meryemzemerot
11.12.2009 09:32:04
Güzel Kardeşim;
Başörtüsü Yüce ALLAH'ın emri.... Bunda her müslüman gibi bende sizlerle hem fikirim...
Ancak bizim yüce dinimiz bütün uyulması gereken esaslarında tevazulu olmamızıda emretmiştir...
Şiiriniz çok güzel... her kelimesine katılıyorum hemde candan...
Ancak;
Fon resimlerinizdeki hanımlar her ne kadar başörtülü olsalarda İslami Esaslardan uzaklar kanaatimce...
Başörtüsü Yüce ALLAH'ın emrini yerine getirmek içindir... Daha bir güzel görünmek için değil...
Bende karşıyım başörtüsünü böylesi kullananlara...
Bence onların örtünmelerine türban isminin verilmesi bundan olsa gerek... Başörtüsünde böylesi abartılar, şıkır şıkırlıklar yoktur yani... Yüce ALLAH'ın "örtün" emrini doğru bir biçimde algılayanlar böylesi örtünmezler ki...
Hem saygım, hem sevgim vardır Rabbimin emrini bihakkin yerine getiren tüm başıörtülü kardeşlerime...

Selam ve Saygılar
Meryem Zemerot
yasemin00
yasemin00, @yasemin00
10.12.2009 06:39:50
Şairim...
Türban değil lütfen örtü ....
Çok sevdiğim bir yakınım hemşire ve başını örtüyor dinimizin uygun gördüğüdür.
Sevabı günahı bize hastahanede görevi gereği kep takıp iş çıkışı başının örtüsünü örter şairim.
Bir devlet hastahanesinde ve bir kerede sorun yaşamadı .
Annemde örtünürdü anneannemde ninemin de baş örtüsü vardı ama türban değil şairim
Bu arada güzel Rabbim Yaseminede sundursun inşallah çok isterim açık bir bayanım
Örtünenleride görüyoruz şairim başlarına türban takıp pantolonlarından iç çamaşırlarının izleri görünenleri
Din ve devlet işleri karışmasın diye Atam devrimler yapmış ne zaman unuttuk şairim?
Kimsenin kimsenin örtüsüne karışacak hakkı ve haddi yoktur yıllardır ninelerimiz örtünürken
Niçin şairim bu sorunlar çıkmıyordu sizce ?

Müslümanız ne gerekiyorsa amenna Rabbim tektir birdir kitabımız Kuran dinimiz islam şairim.
Kim ki bu gavur şairimm rica etsem açıklasanız ?
Asırlardır müslümanız ve rabbim son nefeste bize yine kelime i şahadet getirerek çene kapamayı nasip etsin.
Örtü insanın yüreğine örtülmesi gerekendir şairim nefsini vicdanını aklayıp en beyaz örtüyü örtmektir.
Kişi istesin şairim örtünür ama kara çarşafları Atam bize kadına seçme seçilme hakkı verildiğinde
Bize ağabeyimizden babamızdan bir farkımız kalmadığı zamanlarda attık .
Saygımla
Rabbime emanetsiniz...


alaturka_keder
alaturka_keder, @alaturka-keder
9.12.2009 08:25:05
GERÇEKTEN GÜZEL BİR KONU DEVLET SAĞOLSUN
DİYORUM BEN KISACA BÜTÜN BU ZULUMLER İÇİN
GÖNLÜNE SAĞLIK ŞİİRLERİN DAİM OLSUN
dağ gülü
dağ gülü, @daggulu
9.12.2009 04:39:57
* * *
Tabiiki Haktan emir lakin insanlar hür iradesiyle uygularsa kimsenin karışmaması gerek bencede. Yani açık gezmek nasıl özgürlükse başını örtmek de öyle benim için. Düşünce yapısı elbette daha önemli giysilerden. Önce beyni yobazlıktan kurtarmalıyız, bilginin zenginliğiyle örtmeliyiz hücre doldurmalıyız daha sonra da dış görünüşümüzü inancmıza göre düzenlemeliyiz. Yüreğine sağlık Can kardeşim değişik bir konu aşkın ötesinde. Güzeldi kalemin özgünleşmiş, yani fikirlerini anlatman güzeldi. Sağlıkla sevgiyle kal canım


Sevgiler saygılar selamlarımla

* * *
ruhunar
ruhunar, @ruhunar
9.12.2009 03:27:34
BU KONUDA KESİNLİKLE HAKLISIN DOSTUM TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER SAYGILAR
solamente
solamente, @solamente
9.12.2009 02:54:36
Aynen katiliyorum sairim, eline yüregine saglik. Bu, emri yerine getirmeyenleri kiniyorum demek degildir! Müslümanim deyip imanin sartlarindan habersizce basörtü yasagi zulmüne ortak olanlari kiniyorum. Hani Rabbine, Kur'an'a inaniyordun? Kur'an yaradanin bize seslenisi degilmidir?
ihsan45
ihsan45, @ihsan45
9.12.2009 00:27:58
yazdıklarınıza katılasım gelmiyor

bence saçlarda değil düşüncelerde
aramalıyız aranması gerekeni
cihan61
cihan61, @cihan61
8.12.2009 23:47:00
tebrik ederim.hak ve batıl meselesi dünya kuruldu kurulalı devam ediyor.mahşere kadar da sürecek.
rabbim yardımcımız olsun
ideolog
ideolog, @ideolog
8.12.2009 23:16:26
çağdaşlık kafanın dışında değil, içindedir. insanların giyim kuşamlarına bakarak, sen çağdaşsın, sen çağdışısın diye ayırmak çok büyük bir yanlış ve haksızlıktır. çağdaşlık giyim kuşamda olsaydı, akşam üzerinizdekileri çıkarıp askıya asınca, çağdaş değil, çağdışı olurdunuz. yıllardır bu ülkenin yerinde saymasının başlıca nedenlerinden birisi de, kabukla uğraşmaktan, öze inemeyişimizdir. insanların saçına sakalına kılık kıyafetine bakarak ön yargılı davranmaktan bir an önce kurtulmamız gerekir. baş örtüsüne siyasal simge diyenler de büyük bir yanılgı içindedirler.Baykalın mitinglerinde, Bahçelinin mitinglerinde ve Erdoğanın mitinglerinde türbanlı bayanlar olduğuna göre, demek ki o siyasal simge değil. siyasal simge olsaydı sadece birisinin mitinginde olmasıu gerekirdi. üstelik bu bayanlar hangi partinin mensubu ise onun bayrağını taşıyorlar. o halde baş örtüsü (türban) siyasal simge olamaz. daha geniş bilgi K.K. meallerinde bulunmaktadır. özetle o siyasal simge değil, dinin emridir. selam ile....
Murat Çakır (şeker29)
Murat Çakır (şeker29), @muratcakir-seker29-
8.12.2009 22:23:37
EYVALLAH KARDEŞ ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM,DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM,ÖZGÜRLÜKSE HER ALANDA ÖZGÜRLÜK,VERİLMELİ,İSTEYEN İSTEDİĞİNİ GİYMELİ ÖRTMELİ,YASAKLAR OLMAMALI
tamer106
tamer106, @tamer106
8.12.2009 21:27:00
Esmer kardeşim keşke şu şiirini birde yazı olarak yayınlasan da orada daha rahat içimizi dökebilseydik,hepimizin ailesinde mutlaka böşörtüsü mağduru bacılarımız vardır.ama ben kısaca şu cümle ile tamamlayayım.
Bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne...

Acırım tükürüğe billahi tükürsem yüzüne..

Medeni olmak eğer açmaksa bedeni..

Desenize hayvanlar insanlardan daha Medeni...!

Mehmet Akif ERSOY
selam ve saygılar..TAMER
Aykut KARAGÜLMEZ
Aykut KARAGÜLMEZ, @aykutkaragulmez
8.12.2009 21:21:59
ölmem sanma,dünya sana kalmaz
zamansız gül hiç açmaz
gülün solar,mezarda külün kalmaz

kaleminizin dışında bir şiir olmuş. Tabi bunu derken, kimsenin ayrımcılığa tabi tutulmaması ve herkesin kardeşçe yaşıyabileceği bir ortam dileğiyle. Saygılar
vuslat05
vuslat05, @vuslat05
8.12.2009 21:00:02
Tüm kalbimle katılıyor,teşekkürler ve dualar yolluyorum duyarlı yüreğinize...Tebrikler..ESRA
NOT:O haksızlık yüzünden diş hekimliği okuyamamış biriyim...Alacağım var ahirette sorumlulardan...

vuslat05 tarafından 12/8/2009 9:04:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYSE 09
AYSE 09, @ayse09
8.12.2009 20:52:25
asırlardan bu yana örtü vardı
herkes kendince örtünüyordu hiç kimse kimsenin nasıl örtündüğüne karışmıyordu
ne türban davası vardı ne örtü
hiç düşündünüzmü şi,mdi niye türbanm davası çıktı dinimiz örtünün demiş türban örtün dememiş bağışlayın
bende örtüyorum ama türban değil rabbim bana sorarmı niye tür ban örtmedin diye
saygılarımla güzeldi
derdigüzel ugur kücük
derdigüzel ugur kücük, @derdiguzel-ugur-kucuk
8.12.2009 20:13:08
ben kendi adima size katilmiyorum türkiyemizde herkes istedigi gibi giyinip geziyor
yasagin sadece kamu alani icerisinde gecerliligi var nasil kamu alaninda ciplak veya bkinili veya mayolu
giyim tarzi yoksa türbaninda olmamali ve genellemeniz de yanlis
selçuk Bozdağ
selçuk Bozdağ, @selcuk-bozdag
8.12.2009 19:58:44
sevgili kardeşim haytının her anlamında dini vecibelerine uygun yaşamyı ilke edinen bundan gurur duyan islamı hakkında yazılmış yüzlerce kitabı okumuş ve kuranı keimide iyi bilen biri olarak, türban yasağı bir zulümdür bunda tartışma kabuletmez bir durumdayım. ama allah aşkına şiirin başına koydugunuz resimin türbanla veya örtünmeyle daha dogrusu islami örtünmeyle ne alaksı var.örtünmek esas manası kadının güzelliğni ve karşı cinsin ilgisini çekeçek durumdan kaçınmasıdır ülkemizde bu örtünme şekkilleri örtünmeden çok modaya daha acısı fatma karabıyık barbarosoğlunun deyimiyle sova dönüştü.. bahalı elbiselewr aşıı renli elbiseler açık kadınlardan çok daha çok dkkat çekiyor.işin diğer kısmı ise acaba türban yasağına karşı olan bizler nekadar samimiyiz ,acaba bizlerin türbanı bu kadar kullanmaya kullandırtmaya hakkımız varmıydı her gelen bunu siyasi rant olarak kullancak mı, galiba islama en büyük iyilik yapıyor zan edenler dini camaetlerin elinden önce islamı sonratürbanı kurtarmamız lazım. hz ali (ra) birgün mescide giderken karşısına bir yahudi çıkmış ya ali nasılsın demiş ali selama karşılık vermiş buyur su içö demiş hz ali oruç tutuyorum demiş , adam hz aliye görmediğin, sana kendini göstermyen ve sizden sürekli yasaklar koyan bir varlık için bunca eziye deyip islama küfür etmiştir hz alide adamı öldürmüştür.ama icine uhde olup efendimize söylemiş, efendimiz ya ali dil herşeyi söyler önemli olan kalp dir der sen adamın kalbini söküp baktın mı belki kalbi aynı şeyi söylemiyor der, bence sizde kardeşim affınız sığınarak tam bilmeden kimsye kafir demeyin kimseyi yargılayın kul hakkına girmeyin, tabiki hakımzı savunacgız istiyecegiz ama kendimizdeki yanlışlıkları görmeden birşeyleri doğru yapamayız. eger kasetiğiniz gavur( mustafa kemal atatürk ise ki öyle omayacagını umarak yazıyorum, bence sizde kendinizi yargılayın, islama islam hizmet ediyorum diye din tüccarlığı yapan insanlarda daha biyik hizmet etmiş bir insana haketmediği iftiradır diyor size haklı yolunuzda allahtan yar ve yadımcısı olsun diyorum, hakkınzı helal edin hayırlı akşamlar
ummueytem
ummueytem, @ummueytem
8.12.2009 19:31:21
bende yazdım türban için.ama dikkat edin tebrik edenler bile,iki kelime sanki çekinecek ne var.ALLAHın emridir ve bunu kimse değiştiremez.yazılan yorumlara bakarmısınız?KURANI KERİMin nur suresinde apaçık bellidir.öyle değil diyenlar acaba ne zaman açıp okudular.ayrıca kimse kimseye utanmaz kafir diye suçlamadı.
bunu inkar etmek elbet günahtır.birde ülkede horlanan kimse yokmuş!üniversitelerde saçını çekip zorla başını açmak istenen yüzlerce kızımız var.demokrasi varsa isteyen mini etek giyebiliyorsa isteyende inancı gereği örtünebilmelidir.başörtüsü türban aynı şey.türkiyemizde ruhban okulları serbestçe açılabiliyorsa herkese din özgürlüğü varsa,yüzde 99 müslüman olan ülkemizde dini gereği örtünmek isteyen örtünmelidir.ancak o zaman hürriyet ve eşitlikten bahsedebiliriz.ALLAHIN EMRİNE KİMSE DİL UZATAMAZ.
kazım Doğan
kazım Doğan, @kazimdogan
8.12.2009 19:30:30
Türban yasaksa türbanlı bayanlar halen neden sokaklarda türbanlı dolaşmaktalar...Lütfen ülkemde daha önemli problemler var ABD ülkemizi karıştırmaya devam ediyor açılım saçılım ile halkımız yine uyutulup bölünüp parçalanıyor çaktırmadan yönetenler de üst üste zamlar yapıyorlar bunları görelim artık...Herkes giyiminde hür sokakta kimse kimseye neden türbanlı dolaşıyorsun diye sormuyor...
Bernaca
Bernaca, @bernaca
8.12.2009 18:38:37
Üzgünüm ben kutlayamayacağım bu şiirinizi...

Neden mi?

Türbanı yasaklayan zihniyetten ne farkınız kaldı şimdi...

Ayrıca diyorsunuz ki kafir ve utanmaz...

Dinimiz de TÜRBAN diye bir şey yok... Hani demişsiniz ya utanmıyor musun annen bacın takmıyor mu... Taktığı şeyin adı TÜRBAN değil BAŞÖRTÜSÜ... Bu gün ülkemde BAŞÖRTÜSÜ taktığı için horlanan kimse yok. Ve kuran-ı kerim'i ayet ayet okuyun lütfen orada "TÜRBAN TAK" diye tek bir cümle ya da ayet geçmez... Burada din dersi verecek değilim... Ancak yüce rabbim'in bizlere gönderdiği kuran-ı kerim öyle bir kitaptır ki her şeyin en doğrusunu yazar... Emretmez yüce yaradan ne yapılması gerektiğini söyler...

Sizin gözünüzde bir KAFİR ve UTANMAZ olmayı göze alarak bu cümleleri dile getirmek zorundaydım...
Bernaca...
sükut-ve-çığlık
sükut-ve-çığlık, @sukut-ve-ciglik
8.12.2009 18:24:19
haklı dizeler
şiire sağlık
senyor
senyor, @senyor
8.12.2009 17:56:17
bir gavurun sözüne boyun büküyoruz
sonra kalkmış müslümanız diyoruz
unutmayın ki günaha giriyoruz
türban neden yasak beyler

yüreğinize sağlık güzel dizeler okudum...
yalnız birşey takıldı bu satırlarınızda benim düşüncemde türbana karşı bir insan değilim herkez nasıl fikirlerini söyleme hürriyetine sahipse giyim tarzında da hür olmalı.ama (bir gavurun sözüne boyun büküyoruz) derken o gavur diye bahsettiniz zat kim?
NaR TaNeSi
NaR TaNeSi, @nartanesi
8.12.2009 17:41:43
_ _TÜRBAN NEDEN YASAK BEYLER_ _





bize HAK’kın emri değil midir
nedir bu dilden dile söylentiler
onlar geçmişi unutmuşlar
türban neden yasak beyler..

bir gavurun sözüne boyun büküyoruz
sonra kalkmış müslümanız diyoruz
unutmayın ki günaha giriyoruz
türban neden yasak beyler..

İSLAM emrediyor sana ne oluyor
insan emirlere karşı geliyor
bir de geçmiş seyrediyor
türban neden yasak beyler..

annen,bacın başına takmıyor mu?
ALLAH diyen kalbin utanmıyor mu?
vicdanın biraz olsun sızlamıyor mu?
türban neden yasak beyler..

KURAN’ın emrini sen silemezsin
RABBİM buyurdu,sen de kimsin
bu ne cürret daha ne kafirleşirsin
türban neden yasak beyler..

ölmem sanma,dünya sana kalmaz
zamansız gül hiç açmaz
gülün solar,mezarda külün kalmaz
türban neden yasak beyler..



YÜREĞİNİN SESİ UMARIM ULAŞIR BİR YERLERE EMEĞİNİZE SAĞLIK
yunusi
yunusi, @yunusi
8.12.2009 17:25:56

acılarımız hep aynı....

duyarlı yüreklere selam olsun...
kaderimol
kaderimol, @kaderimol
8.12.2009 17:13:16

Bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne..
Acırım tükrüge billahi tükürsem yüzüne...
Medeni olmak eğer açmaksa bedeni..
Desenize hayvanlar insanlardan daha medeni..

Kutlarım şair dost yüreğine sağlık
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL