(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABIR TAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABIR TAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabır sabır sabır bazen dökülürüz sapır sapır demiş bir şair...
sabır zor zamanlarımızda sığındığımız bir liman.. kahrımızı çeken en değerli dost..
çatlamaz inşallah diyeceğim ama onunda bir kırılma noktası var.. yeri zamanı gelince oda kırılır..
sabrın kırıldığı yerde hırs başlar kavga başlar kontrolsuz kavgada çok kişi bir birini haşlar... Onun için sabır taşı sağlam olur dirayetli insanın.. çok zor çatlar ..siz daha iyi bilirsiniz kıymetli abiçiğim..
sabır banim canımda sabır benim yanımda hırslansam durdurur çünkü sabır kanımda demiş ..bir şair tanıdığım...
sabıra yaslanan başarılı olur da derler...
amam her şey gibi onun da bir sonu var her insanın bir kaldırma güçü var.. bir nokta da çatlar elbet hemde Çaaat diye orta yerinden..o zmanda bir nefes almak gerek yine derinden zararın neresinden dönsek kardır...
saygı ve sevgilerimi gönderdim bu sayfadan size lütfen alın efendim
Çatlamak ölmekten beter,
Gün olur bu sabır biter,
Sabır taşı çatlamaz mı?
12.08.2009
OĞUZSOYLUM
Allah çekemeyeceğimiz dert vermesin.Bu şiiriniz güzel olmuş.Ellerinize sağlık.