Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Oktytpk
Oktytpk

8.GÜN

Yorum

8.GÜN

( 2 kişi )

2

Yorum

2

Beğeni

5,0

Puan

39

Okunma

8.GÜN

Geleceğim diye çıkmıştı.
Nerede kaldı bu ki...
Saatte epeyce olmuş.
Gece gece ne işi olur ki..
Yoksa başına bir işmi geldi?
Bak şimdi elim ayağım titremeye başladı.
Yüreğimde bir pıhtı var sanki.
İçim, lacivert lacivert karardı.
Duvarlar, üstüme koşuyor sanki.
Gamsız, elemsiz duramıyorum.
En iyisi çıkıp bakınayım.

Yok, hiçbir parkta, hiçbir bahçede yok.
Galatayı severdi, orada da yok.
Daha dün karşıdaydık, karşıya geçmez.
Limanda da göremedim.
Emin önünde de gören olmamış.
Yok oğlu yok oldu.

Ben en iyisi mahallede sorayım.
Ama nereye bakacağım, kime soracağım ki...
Konu komşuya sorarım,
Olmadı esnaflara,
Vallahi bizim mahallenin çocukları zehirdir.
Şerefsizim dedektif gibi iş becerirler.

Gören herkes aynı şeyi söylüyor.
Sokağın sonunda bekleyen, lacivert arabaya binip gitmiş.
En iyisi ben eve döneyim.
Beklemekten başka çarem yok.
Bak bu saat oldu hala gelmedi.
Yok oğlu yok oldu

Uykumda geldi.
Ben gidip uyuyayım, geleceği yok bunun.

Tam yatağa yatacaktım ki...
Yastığımda bir not buldum.
Üzerinde veda konuşması yazıyor.
En sonda da 8. Gün geleceğim yazıyor.

Yok bu sabahta gelmedi.
Dün de gelmemişti.
Yok oğlu yok oldu.

Ah ulan çınar ağacı ...
Sahi kaç yıldır seninle yaprak döküyoruz.
Peki ya sen. Sen kaç oldun akasya?

O kadar oldumu yahu... Oldu değilmi?

Tam 40 yıl oldu daha gelmedi,
A bakın bakın kırlangıçlar da dönmeye başlamış.
Of ulan of. Of

Neden gelmedi acaba?
Yoksa, yoksa beni terkmi etti.
Ama geleceğim demişti.
Gelir o dayanamaz bana.
Seviyoruz birbirimizi terk etmez beni.

Hey gazeteci çocuk, 8. Gün ne zaman biliyormusun?
Ne, öyle birgün yok mu ?
Aman Allahım yoksa...

Paylaş:
2 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (2)

5.0

100% (2)

8.gün Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz 8.gün şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
8.GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Sabitlendi
ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
27.6.2026 12:34:12
5 puan verdi
Değerli kalemden her zaman ki gibi güzel bir eser
Biz de okuduk, kutladık ve alkışladık yürekten
Gönlüne, ömrüne bereket
Şiirle kal, sevgiyle kal, sağlıklı ve hoşça kal
Etkili Yorum
Elif_V_Mim
Elif_V_Mim, @elif-v-mim
27.6.2026 12:15:07
5 puan verdi
Bazen gidişlere inanamayız...
Bekleriz.
Hiç gelmezler...

Hoş bir şiir olmuş. Kutlarım.
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL