Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
canpoyraz
canpoyraz

Geri dön

Yorum

Geri dön

( 3 kişi )

3

Yorum

9

Beğeni

5,0

Puan

259

Okunma

Geri dön


Şimdi kalkıp gelsen mesela,
Yeniden yazsam seni…
Ama bu defa
gidişini değil,
kalışını anlatan bir şiir yazsam.
Bir ihtimal gibi değil de
bir gerçek gibi tutsam ellerini…

Ama sen yoksun.
Ve yokluğun,
gözlerime gece gibi çökmüş.
Bir fotoğrafın kaldı geriye,
Bir de yarım kalmış bir şarkı…
Senin olmadığın bir şehirde
yaşamak, yaşamak değilmiş.
her adımda biraz daha unutulmak.
her zerremde biraz daha kaybolmak....
her sokak caddesinde izini kaybetmek.

Aslında. ben… ben
Her şeyin ortasında
en çok seni kaybettim.

Yüzümde zamanın çizgileri değil,
senin gidişinin izleri var.
Her sabah
biraz daha siliniyor yüzün belleğimden,
ama acın…
hala ilk günkü kadar keskin.

Senden sonra kim geldiyse
Hep senden eksikti.
Sana benzeyen bir kadına
baktım uzun uzun.
Ama gözlerinde sen yoktun,
Bakışlarında ben yoktum,
O yüzden kimse tutamadı ellerimi
senin tuttuğun gibi.
Kimse bakamadı gözlerime senin baktığın gibi.

Sana dokunduğum yerde kaldım ben.
Zaman yürüdü,
ben hep o geceye sıkıştım:
Senin gitmeye karar verdiğin geceye.
Kaç gün kaç hafta ya da kaç ay geçti bilmiyorum
ama hâlâ
bir vedaya sığdıramadığım sözlerim var.
Kalbimde ki derin sevdanın izi hiç geçmedi.
Aksine her gün biraz daha büyüdün içimde.
Artık seni sevmek
beni yaşamaktan daha çok yoruyor.

Sahi, merak ettim.
sen de hiç uykunun ortasında uyanıyor musun?
Hiç adımı hatırlıyor musun ansızın?
Sesimi duyar gibi oluyor musun kalabalıkta?
Yoksa sadece ben mi
Geziyorum anılarımızda?

Ben seni,
Herşeyden çok özledim.
Sana yazmak gibi değil bu,
Sana kalmak gibi…
Bir şiirin en acıyan yerinde oturmuşum,
Adınla sarhoş, sesinle uyanık…
Gökyüzümde ki bütün yıldızlar sana karanlık.
Ben seni sevmekle
kendimi yarım bıraktım sevgili.


öneri fon :Sezen Aksu - Geri Dön

..POYRAZCAN..

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (3)

5.0

100% (3)

Geri dön Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Geri dön şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geri dön şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Gelendostlu Ozan
Gelendostlu Ozan, @gelendostluozan
26.7.2025 17:11:30
Değerli şair
Emeğine, şiir yüreğine, beyninine sağlık.
Şiirini beğenerek okudum tebrik ederim.
Mavi Masal72
Mavi Masal72, @mavimasal72
26.7.2025 06:31:59
5 puan verdi
"dizelere yetmedin…
Ben seni sevmekle
kendimi yarım bıraktım sevgili."

Ne güzel dizeler.Tebrik ederim :)
Yami Yami No Mi
Yami Yami No Mi, @yamiyaminomi
26.7.2025 01:29:44
"Şimdi kalkıp gelsen mesela..."
enfes
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL