- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİM
Herhangi bir gündü benim için. Seni görünce anladım günün önemi sendin. Yar gözlerimde ışıltı oldun aniden. Ne düşüncemden ne de kalbimden gitmedi boz bulanık görüntün. Tatlı bir tebessümle süsledin ilk yanıştığımız anı. O an dizlerim titredi, baışm döndü; biliyordum bu his "aşk"tı.
Yar şimdi sensiz ellerim bomboş. Yüreğimdeki sen gidiyorsun. Kollarım artık saramayacak artık seni. Gözlerim gözlerinde gezinmeyecek. En önemlisi artık sen olmayacaksın hayatımda. Benim için sen önemliyken birden kayıp gideceksin. Artık anlamı yok kalp atışımın. Seninle içilen aynı sigaranın tadi yok dudaklarımda. Zehre lezzet veren dudakların yok sigaramın filitresinde....
Yar aşkına hasret dolaşıyorum yollarda. Tanımaz oldum hiçbir yeri. Yanımdaki sen olmadıktan sonra ne önemi var ki yağmurda şemsiyesiz dolaşmışım. Ey sevgili yana yüreğime, benim olmayışına inat seviyorum seni. Biliyorum bu seni son görüşürüm. Sana son bakışım. Bir daha kıyamette bile göremeyeceğim sevgili....
Kıyamadığım, bakarken içimi titreten yar sensiz hayat nasıl geçer bilmiyorum. Zaten aşka da hesap yapılmaz. bir anda çıkar karşına, akan sele karşı koyamazsın. Beni aşkının seli aldı götürdü. Seninleyken yeşeren ovalar bozkır oldu şimdi. Bir yeşil dalım bile yok. Kuru bir ağaç gibiyim, sen giderken arkandan bakan benim yar...
Sevmek ne anlama gelirse gelsin herkes için, bence sevmek sensin. Ve sen sevdiğimsin....
"SEVMEK DEMEK YANINDA OLMAK DEMEK DEĞİL; O OLMASA DA SEVMEYE DEVAM ETMEKTİR. İÇİNDEKİ ÜMİTSİZLİĞE İNAT, VUSLATSIZ YARINSIZ AKAN SELE KAPILMAKTIR."
ZUHAL YILDIZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.