- 550 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
3 Aralık Dünya Engelliler Günü
3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ
Yarın 3 Aralık Dünya Engelliler günü . Nedeni bilinmez onları böyle günlerde dile getirmek ve ya hatırlamak büyük yanlışlardan biridir. Onlar her gün dile gelmeli ve hatırlanmalıdır. Sorunlar çözülecek ise çözülmeli. Yarının garantisi var mıdır. Unutmayalım hepimiz birer engelli adayı . Onların dertlerini biliyor musunuz? Maalesef sorunlar dinlenmiyor veya dinlenmek istenmiyor. Halbuki dünyada ölümden başka çözülmeyen bir sorun yoktur. Dünyada bizler emanetiz bir gün kara toprak olacağız . İnsan kötülüğü ile değil iyiliği ile anılmalı . Engelli kardeşlerimize sahip çıkalım . Onların zorlanacağı yere araç park etmeyelim. Gelirsek engelli rampası kamu kurumlarında bazı engelli rampaları dik olup engelli kardeşlerimizin zorlanacağı kanaatindeyim . Onlara hayatı kolaylaştırmak için canla ve başla çalışmalıyız . Hiç kimse engelli olmak istemez rabbim engelli olarak yaratmış buna ne söz söylenir nede bir kelime yazılır. Eğer bir yetkili tarafından okunursa engelli kardeşlerimize ulaşırsa sorunu dinleyip çözerse büyük bir başarıya imza atmış olurum.Ben kendim için değil engelli kardeşlerimizin adına mutlu olurum .
Değerli engelli kardeşlerim 3 Aralık Dünya Engelliler gününüzü kutlarım. Sizin sorunlarınız hepimizin sorunudur .Kalın sağlıcakla. Sevgilerimi saygılarımı sunuyorum.
EMRE CAN