- 616 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMAMALI
İnsan yaşadığı hiçbir şeyi unutmaz.Yani unutmamalı.Hissetmeli her şeyden önce.İyi ya da kötü.Dibine kadar yaşamalı hayatı.Mutluluktan kendini kaybettiği anları da her şeyin sonuymuş gibi karalar bağladığı anları da her dalışta tıpkı o an gibi yaşayabilmeli .Çünkü yaşıyor olmak bunu gerektirir. Ha siz çoktan ölmüş de bedenen varolmayı seçmişseniz ona bir şey diyemem.Aslında ne büyük çelişkidir bu. Ruhen varolmak bedenen ölmek midir? Bence ruhu yaşatmaktır. Her şeyden ve herkesten hallice.O halde bedenine el-fatiha ruhu hiç bir zaman ölmeyecek insan.
(ilk yazım görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim.)
YORUMLAR
Yazınız olması gerektiği gibi, Ama sokağa çıktığınızda elinde cep telefonu ile fotoğraf çekmeyen kaç kişi gördünüz ki, veya çantasında fotoğraf makinası taşımayan. Bir de tatile gidip te yediği yemeği bile fotoğrafmlayıp paylaşımda bulunmayan.
Özelikle bu yemek konusuna takıntılıyım sanırım. Yorumların hiç birisinde yemeğin kokusu, lezzeti konusunda yorumun olmaması; sadece görünüşü ve biz de isteriz şeklindeki yorumlardan olası sanırım. İnsanın gördüğü bir objeyi hissetmesi, dokunduğu bir nesnede veya eşyada kaybolması, onunla bütünleşmesi sanırım çok zor. Ama paylaşmak ve olumlu yorumlar almak insanı daha mutlu ediyor her halde.
Güzel yazınısı zevkle okudum. Yeni yazılarınızı okumak dileği ile;