Zavallı kul.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Vazgeçtim
Kim olduğum önemli değil, hesap nedir bilmeyen, bakiyeyi görünce şaşıran kul..
Ne zaman açsam ellerimi senli sokaklarda bulurum kaybolmuş çoçuk gibi kendimi , küf tutmuşken benliğim sana koşar, acaba derim, beklenen misafir miydim ? Bilmiyorum ? Hücremdeyim... Sana döndüm, sana itirafım çok, anlataçaklarım da, mutlu olamıyorum sensiz, bütün isteklerim havlu attı, caresizim tıpkı boynu bükük vesikalık resim gibi... İçimdesin ölürcesine, ruhum acıyor biliyorum eksik yanımlarım çok... Aklım almıyor, bile bile nasıl kaybederim seni avuçlarım da ? Tüm izlerin dururken alın yazımda...
Senin müjdenle yüzüm güler, bilirsem ağer...Sende saklı tüm dilekler, kıymet verirsem eğer...Sana muhtaçım, işte bildim, anladım da vazgectim, sensiz günlerden... Sensiz rüyalardan... Vuslatsız gecelerden... Seni görmeyen gözlerden, yine bildim ki kimse beni sen gibi anlamıyor, kimse gerçekten sevmiyor,
Vazgeçtim...
Ben veresiye hayallerin pazarlığını yapan sonrada peş para etmez düşler peşinde koşan, divane kul...
Benlik girdaplarında kayboldum, kabak tadı verdim, yani dibimi tuttum, kitabım elimde, sana dönüyorum, öylesine pişman.. Öylesine yüzsüz.. Tamam kabul ediyorum, ihmal ettim, başkalarını senin sevginin önüne aldım, nankörüm işte... Göz yaşlarıma değer veren sendin , ilk göz yaşlarımı yine gören sendin.. Bildim, anladım da geldim.
Ve seni görmeden açan çicekleri koklamaktan, seni bulamadığından cılgınca esen fırtınadan, sensizlikten üşüyen karlı dağdan..., Dörtnala kaçıyorum sahte oyunlardan, maskelerden ....
Vazgectim..
Ben, kendine her dakika yeni tuzaklar kuran, sen diyeni dost gören, susmayı bir türlü beceremeyen, zavallı kul..
Doğmadan emanet ettiğin ruhun, soluyor bahçemde, beni benden al, hayat suyum, beni bensiz bırak, ama beni senin varlığında yarım bırakma,.. Susuz nehirlerin ateşi, senin varlığındır, beni kimse anlamasada sen anlarsın, sen bilirsin, de de bileyim, yarama kabuk, aslıma suret.., Senden sana yol var mı ?
Sana yalvarışım, mutluluğum gibi maske değil,
Vazgeçtim diyorum , inan seni şakımayan serçeden, vazgeçtim inan !!!
Yitirdiğim her şey sende saklı farkındayım,
Geçmişimi biliyorsun, yarınımza mechul, günahlarımsa avcum da.. Ancak sen bilirsin, benliğimi..
Vazgeçtim
Vazgeçtim desemde, bırakmıyor ki arsız şeytan izbe yerlerde her an peşim de...
Sanırım kavgamız bitecek... Dur ! demezsen ölüm denizinde..
seMa
YORUMLAR
Sana yalvarışım, mutluluğum gibi maske değil,
Vazgeçtim diyorum , inan seni şakımayan serçeden, vazgeçtim inan !!!
Yitirdiğim her şey sende saklı farkındayım,
Geçmişimi biliyorsun, yarınımza mechul, günahlarımsa avcum da.. Ancak sen bilirsin, benliğimi..
Yüreğine ve bileğine sağlık.
Vazgeçtim
Vazgeçtim desemde, bırakmıyor ki arsız şeytan izbe yerlerde her an peşim de...
Sanırım kavgamız bitecek... Dur ! demezsen ölüm denizinde..
............
Müthiş ve kendine has bir anlatım...
Geç kaldığımdan dolayı öncelikle özür diliyor ve kutluyorum güzel yürekli dostumun başarısını...
Sevgilerimle...
Hepinize çok teşekkürler dostlarım.
Eğer güçenmezseniz bir özel teşekkürüm de Anka'ma.
Kartallar gibi yükseklerde uçmasına rağmen, yerdeki karıncanın ihtiyacını karşılayacak kadar alcak gönüllü olduğu için...
Yazım hatalarımın farkındayım .Ama her zaman büyüklük gösteriyorsunuz ( gösteriyor ) bana. O kadar mutluyum ki, bebekler yeni adım atmaya başladığın da etrafında fervane olurlar düşerse tutalım diye.. Ama onun adım atmış olmasıda onları çok mutlu eder, işte böyle dosların arasında olduğum için çok şanslıyım.
Hepinizi çok seviyorum.
İyiki varsınız,
İyiki burdayım.