- 890 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Haydi bakalım…
Peruklarınızı savurun kızlar…
Ellerinizde kitaplarınız, başınızda türbanınız, okuyunuz kızlar…
Ahlak için saç saklarken, öğretmen olunuz mesela, kimlik veriniz kızlarımıza…
Yeni öğretmen olarak atandığınızda, aranızda birkaç yaş olabilir erkek öğrencinizle…
Kaçışın kızlar…
Kulvarınızdaki erkekler, kaçmak zorunda değildir… Tövbe…
Tövbe eder geçerler…
Erkeklerin kölesi olunuz kızlar…
Doktor olun…
Erkek hastalara dokunmayın…
Kulvarınızdaki erkekler dokunsun… İç de geçirebilirler… Hasta da olsa, açtı ya kadın bir yerlerini…
Göğsünü… İğne için kalçasını…
Bakarlar… İç geçirirler… Fantezi de üretirler…
Aman… Tövbe der geçerler…
Kadın açtı sonuçta… Günahları ne?
Sömürülün kızlar…
Kocalarınız sizden din… Sizden çocuk… Sizden sorgusuz riayet beklerken…
Siz türbanınızın rengini seçerken ve de kendi aranızda çekiştirirken saç teli türbanından gözükeni…
Ağlayın kızlar…
Hem sizin… Hem çocuklarınızın yaşayacağı çokkkk hayal kırıklıkları var…
Çok değil…
On yıl sonra…
Hayıflanmayın lütfen, kadın doktor on yedisindeki oğluma bakmadı diye yitirdim yiğidimi diye…
Kadın doktor yok diye öldü gül gibi kız kardeşim diye…
On yaşındaki oğlum öpmüyor artık beni annem diye…
Hayıflanmayın lütfen “Allah’ım bu mudur örtündüm, ama bu mudur bana verdiğin hediye” diye!
“Adamım aldatmış beni, saç telimi sakınırken herkesten, anasın sen demiş, doğru değildir artık seninle sevişmem”
Gülün kızlar gülün…
Güllü türbanlarınızı örtünün!
Ama… Benden size tavsiye…
Türbanlarınızın bir ucunu azıcık açık bırakın…
Saç kadar gülen ağzınızdan gözüken dişleriniz de caziptir, benden söylemesi, az biraz da onları örtün!
Hem de alıştırmış olursunuz…
Dikkat çekmez…
Az bir zaman sonra, o uçlarla gözyaşlarınızı silersiniz…
Şimdilik gülün kızlar…
Gün sizin gününüzdür!...
Gülgün Karaoğlu
Şubat,25/08
YORUMLAR
Dilinizi çıkarın, dudaklarınızı yalayın kızlar...
Aralayın hafifçe dudaklarınız, ılık nefesinizi verin oğlanların yüzüne yüzüne kızlar..
Anadolu usulü göğüs çatalınızı, açın kızlar, saçın kızlar..
Fırlattırın göğüslerinizi özgürlüğe dekoltenizden kızlarr..
Daireler çizsin parmaklarınız harelerinde kızlar, hadım erkek nazarlarından ari özgürlüklerinizde..
ne otantik kıç çatalınız var gösterin ortasındaki kilim desenli yolluk serili coğrafyanızdan kızlar.Doğduğunuz gibi olun, doğal olun, Allahın verdiğini kuldan saklamayın kızlar...
Hiç bir yasak hiçbir kanun, hiçbir azgın bakışın üzerinize ilave yükler getirmesine izin vermeyin kızlar...Kurtulun yüklerinizden kızlar...Bir incir yaprağından nasıl bugüne geldiyseniz, yine dönebilirsiniz incire?
Hatta ötesine kızlar..
Haydi göreyim sizi..
Yeniden keşfedelim ilk çağı kızlar...
*******
Bana çağrıştırdıkları yazınızın:)
Ne kadar ilginç değil mi, sizinki kadar uç noktalarda olduğunu farkettim yazdıklarımı yeniden okuyunca..
Ama iyi bir yönü var bu yaşannaların..
Belki artık kadın doktor da yetişebilecek..
Hasta hakkı olarak dilediği cinsiyetten doktor seçebilecek belki de yeteri kadar okuyabilen kız olursa tıp alanında...
Böylece insanlar kendilerine ve değerlerine değer verildiğini hissedebilecekler?
Kan nakli yapmayan yehova şahitleri kadar hakları olduğunu düşünüp mutlu olabilecekler...
Düşündürdükleriniz için teşekkürler...
Ne diyeyim ki, ağlanacak halimize güler olduk artık...
Umarım bu sonuçlarla karşılaşmayız demek geçiyor içimden fakat diyemiyorum çünkü bu yazdıklarınız o kadar yakın mesafeden görünüyor ki...
Açık ve net aslında her şey... Sonumuz hayır olsun bakalım, gerçekten de çok kişi ağlayacak, bu yüzden bırakalım da gülsünler vakit varken...
Ellerinize sağlık...
Fantazileriniz geniş. hayal dünyanız bir şey diyemem de şu satır cidden enteresan.
"On yaşındaki oğlum öpmüyor artık beni annem diye…"
Ben bu konuda cahilim kaale almayın diye bas bas bağırıyor.
o satırı dinliyor ve usulca sayfanızdan ayrılıyorum.