Sarhoşluk kusur yaratmaz, kusurları açığa vurur. Seneca [Paylaş]
E-mail: Şifre: Facebook ile bağlan Üye ol | Şifremi Unuttum
Türkiye Şiir Platformu
ANASAYFA ŞİİRLER Edebiyat Defteri YAZILAR Edebiyat Defteri FORUM Edebiyat Defteri ETKİNLİKLER Edebiyat Defteri NEDİR? Edebiyat Defteri Kitap KİTAP  Edebiyat Defteri Tv TİVİ Edebiyat Defteri Sesli Şiirler MÜZİK Edebiyat Defteri BLOG Edebiyat Defteri Atölyeler ATÖLYE  Edebiyat Defteri BİCÜMLE Edebiyat Defteri ARAMA Edebiyat Defteri İLETİŞİM



Kitap Ara:
Kitap Kişi

 Alakalı resimli kitaplar

Televizyon Kitabı - Televizyon Kitapları

Televizyon konu başlığında toplam 168 kitap bulunuyor.
Aşağıdaki Televizyon kitaplar "alfabetik" sıraya göre listelenmektedir.
Ünver Oral

Bilgecan Yayınları

Değerli Çocuklar ve Gençler! Bildiğiniz gibi Türk Halk Tiyatrosu; Karagöz, Kukla, Ortaoyunu, Meddahlık, Köy ve Tuluat Tiyatrosu dallarından meydana gelir. Türk Gelenek Tiyatrosu ismi de verilen bu öz tiyatromuz, dünyanın en eski, en güzel, en değerli ve en zengin halk tiyatrosudur. Temelinde neşe vardır. (Kitabın İçinden) »»
Şermin Tekinalp

Beta Yayınevi - İletişim Kitapları

Yıllarca öğrencilerime iletişim alanının, özellikle sürekli değişen ve gelişen radyo ve televizyon alanının ne kadar geniş, disiplinlerarası, kaygan ve kırılgan bir araştırma konusu olduğunu anlattım. 1990 yılında yayınlanan ***Elektronik Kitle İletim ve Değişim: Teknolojik Kurumsal Kültürel Evrim*** kitabını yazarken, o tarihte olanaklar ölçüsünde güncel olan bilgiler ve iletişim bil..»»
Şermin Tekinalp

Beta Basım Yayım

“Karşılaştırmalı Radyo ve Televizyon” adlı çalışma radyo ve televizyonu hem mikro hem de makro planda karşılaştırmalı olarak incelemek, okuyanı radyo ve televizyonun teknolojik, kurumsal ve kültürel evrimi konusunda eleştirel bir aydınlanmaya yöneltmeyi amaçlamak için kaleme alınmıştır. Konu Başlıkları Görsel ve İşitsel Teknolojinin Temel İlkeleri Dünyada Radyo Yayıncılığı Türkiye’de Radyo Y..»»
Ümit Kıvanç

İletişim Yayınları

Futbol yorumculuğu, nicedir, en gözde halk felsefesi tahtında oturuyor. Milyonlar televizyondaki “futbol geyiklerinin” esiri. Futbol medyasının klişelerle, dargörüşlülükle, basbayağı palavrayla yüklü budalalaştırıcı söyleminin, bu ülkedeki kollektif mantık ve muhakeme yetmezliğinin, “zihniyet bozukluklarımızın”, kocaman bir aynası olduğunu... sadece o kadar da değil, bizzat güçlü bir kaynağı ol..»»

Hüseyin Emin Öztürk

Beyan Yayınları

Çocukların dünyasını anlamaya çalışan, onlar için hikaye ve romanlar yazan birisi olarak, çocuk ve televizyon ilişkisini hep merak etmişimdir. Çocukluğu çepeçevre saran ve merkez medya konumuna oturan televizyon, acaba çocuğun kişiliğini ve sosyalleşmesini, hangi yönde ve nasıl etkilemektedir? Ülkemizde televizyon ve çocuk konusunda birkaç küçük ölçekli araştırma dışında, bu konuya ışık tutabilece..»»
Hüseyin Emin Öztürk

Nar Yayınları

Çocukların dünyasını anlamaya çalışan, onlar için hikaye ve romanlar yazan birisi olarak, çocuk ve televizyon ilişkisini hep merak etmişimdir. Çocukluğu çepeçevre saran ve merkez medya konumuna oturan televizyon, acaba çocuğun kişiliğini ve sosyalleşmesini, hangi yönde ve nasıl etkilemektedir? Ülkemizde televizyon ve çocuk konusunda birkaç küçük ölçekli araştırma dışında, bu konuya ışık tutabil..»»
Ebru Okutan Akalın

Literatürk Academia

Bir kavram olarak küreselleşme, toplumların giderek birbirine bağımlı hale geldiği süreci ifade eder. Küreselleşmenin kültürel boyutunu araştıran çalışmaların ortak sorusu, sürecin küresel bir kültür yaratıp yaratmadığı olmuştur. Bu çerçevede yapılan tartışmalarda, toplumların kendine has kültürel özelliklerinin giderek kaybolması bir tehdit olarak görülmüş, küresel medya şirketlerinin yayın organ..»»
Ekmel Geçer

Okur Kitaplığı

İnternet, televizyon, magazin ve müzik; artık hiç olmadığı kadar hayatımızın içindeler. İş yerinde, evde, kamusal paylaşım alanlarında ve yolculuklarımızda... Belki de günümüzün çok az bir kısmını medyatik seslerden, sembollerden ve etkileşimden uzak geçirebiliyoruz. Şüphesiz, medya ve iletişim dünyasında geçirdiğimiz zamanlar tümüyle boş ve anlamsız değil. Bazen tek başımızayken bazen de başkal..»»
Samuel Beckett

Norgunk Yayıncılık

Bir karenin dört köşesi, dört eşit kenarı, iki eşit köşegeni ve bir merkezi olduğu akla yatkındır. Ama Beckett’in karakterleri bu kare’nin köşelerinden birbiri peşi sıra girip, her biri kenarlarda, köşegenlerde kendi güzergâhlarını fare adımlarıyla katederek, merkeze geldiklerinde bellerini kıra kıra yürüyüp, ve yine karenin bir köşesinden bir süre sonra geri dönmek üzere çıkıp gittiklerinde, kare..»»
Ünal Uyguç

Avcıol Basım Yayın

Radyo Televizyon Haberciliği»»
Sitemizde daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerez kullanılmaktadır.
Kapat Çerez Politikamız