- 1030 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİR SONRAKİ İÇİN-KALICI OLMAKDI...
Dört tarafı kapalı odamdaki yanlızlığı hissetmek ,bir nokta kadar ufak kalmanın ızdırabını yaşıyorum.Bu yaşadığımın adını bilmek bana çaresizliğimi unutturmuyor.Belki birileri bu halimi görerek,hak etmedğim bu halleri yapmamam adına öneriler hiç birşey fark ettirmiyor.
Kendime ait bir odam var içinde özenle sakladığım kitaplarım,bazı köşe yazarlarının sevimli kelimeleri saklı.
Bir başkasının sevmemesi ve özenmemesi gibi çalışmalarım oldu.Hiç fark edilmeme isteklerim.Bunu anlayamıyacaklarını bildiğim şu anki yazılarım,sanki her söylenenen ve söylenecek olan cümlerin ezbersi tarafını bildiğimden.
Özel bir odam var içinde bana ait pencereden bakmak ,perdemi açabileceğim ve güneşin gün doğumu ve batışı ışıklarının içeri girmemesi adına sıkı sıkı kapadığım perdelerim.
Sır dolu yaşadığım anılarımı duvarlara anlatığım günlerde,bunca söylenmiş,konuşulanların ağırlığı kat kat duvarda asılı solgun yorgun yansımaları ışığın ahengini bozmakta.Hayatı kolaylaştırmak pratik bilgiler bildiğimiz bilgilerin üzerine yeni bilgi koyuyor ve zamanla hava alıp bozulmaması için kavanozlarda sakladıklarımızın kapaklarını sıkı sıkı kapatıyoruz.Bir yeni bilgi alıncaya dek mutfağımızın üst rafında yerini koruyor.
İstenilirse herşey değişken olabilir.
Bol yeşillikli salataların güzelliği yeni ve taze oluşlarından, beklenmeden tüketilmesi önerileri genel bilgilerim içinde.
Tekil hali yazılarım ,çoğula dönüştüre bilecek yetki ve fırsat varken,her harf ve kelime bana ait cesaretim bir başkasının üzerine almaması isteğimden.Biz zaten bir aile gibi olduk,acayip kaynaştık,arkadaşlıklar bilindik.
Dozunu ayarını bozmamak alışkanlıklarımız, tek sorun ezber yaşantılarımız motivasyonumu bozmakta.
Çok ünlü yazarların kitapları ve reyting olma adına yapılan tüm çalışmalar hayatın içinde bir çok yeri teşkil etmekte tıpkı hayvanları sevelim söylemleri gerçeği gibi..
Barış ve savaş birçok ödül almışken,sevgi,sevgili sanata bakan tarafı basında iyi yazılmış bir teks oldukca rahatsızlık vermemekte.
Bugün birçok şeyi bir anda anlata bilmenin zorluğunu yaşayorsam,bana yasak olanın bir başkası içinde yasak olduğunu bildiğimden.
Benim karşımda insan gibi duracak ve duyacaksan gel dediklerim oldu,duyamadılar o sesleri.
Bilmedikleri bunca aldığım kitaplardan bir kütüphaneyi kıskandıracak zengin kitaplara sahip olduğum ve onların her birinin benimle konuşması,duyabilme yetenegine sahip olduğumdandı.
Onların seslerini duymak isteyenlerde oldu,duyamadılar ne yazık.
Zarif olan kadındır,erkekten romantik olması istenilmesi,aynanın yansıması olduğudur.
Kadının konuşmaları sessizliklerinde saklı,erkek hep önemsenmek isteği karşılıklı alış verişlerle süre gelen anlama ve anlaşılma çabaları gibidir.
Kadınlar erkeklerden çok yaratıcı olduğu her kanalda mevcutsa,verilen ve kabul ettirilmek istendiğindendir.
Mevcut akıl verilenle hayata devam edenlerdi .
Her alınan değerler onu vermenin en iyisini yapmaya çalışırken,kimse kimseyi anlamak adına birşey yapmamakta.
Bir çok kişi fırsat buldukca ezber değerleri yeri gelince kullanılması,kendi adına bir şey yüklememesinden.Bir kaç kitap ismi yada vizyon filmine gitmek replik-dublaj yapmak örneği,yok öyle değilim söylemlerini duyar gibiyim,belkide daha fazlasını...
Kim hangi yönü çok daha iyi oynarsa işte o kazanmakta yada beğenilmekte.
İdeal ölçüleri bir başkaları tarfından söylenilmesi,uğruna zayıflayanların gerçeğini bir düşünün.Kalıcı olmak,unutulmamak,değer görmek ama uzun yıllar sonrası için değildislında.... çünkü zaman diye bir şey vardı, hızla geçen ve yaşlandıran gerçeği..Oysa kalıcı olanlar şimdi yoktu....S.A
YORUMLAR
Her alınan değerler onu vermenin en iyisini yapmaya çalışırken,kimse kimseyi anlamak adına birşey yapmamakta...
nedense veren tarafı alan taraf görmez...onun içinde bulunduğu beklediği görmek istediğini kulağına tıkamış arkasına dönüp gitmiştir...iletmek, ileteni anlayamadıktan sonra yıkılan değerlerin farkına varamazsak eğer ayağımız altında ezdiğimiz o masum çicekler gibi ilişkilerde solar...kendini irdeleyen bir yazı...kutlarım...
Her alınan değerler onu vermenin en iyisini yapmaya çalışırken,kimse kimseyi anlamak adına birşey yapmamakta.....
Çok haklısınız.Ama anlamaya çalışırken de empati yapılırsa anlamlı olur.Zira kendi gözünden anlamaya çalışmak ta yanıltıcı oluyor....Güzeldi.Saygılarımla...