- 718 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GELİN BİRLİKTE BAKALIM KAYBEDECEK NEYİM VAR MIŞ ?
KAYBEDECEK NEYİM VAR ? bakalım hayatımda kaybedecek neyim kalmış. Bir insanın hayatında en öneli kay...bedeceği şey aile dir. En önemlisi bir annesidir insan annesini kaybetmekten korkar. Benim annem öldü ben onu zamaten kaybettim. sonra babası vardır insanın kaybetmekten korktuğu oysa ben korkmuyorum daha 5 yaşındayken kaybetmişim babayı. birde kardeş vardır insanın haayatında en çok kaybetmekten korktugu ben daha ismini söyleyemiyen ufacıcık bir kızın cansız bedenini kucaklayıp bağrıma bastım... demekki benim kaybedecek kardeşim de yok. birde insanın sevdigi vardır kaybetmekten korktuğu ben sevdim ama şu olanları yaşadım hayatım alt üst oldu ve terk edildim yani ben sevdigimide çoktan kaybettim. sonra insanın kendi hayatı vardır iş ev düzeni böyle şeyler . evet benim bir işim vardı kaybetmekten korktugum taşıyamadım bunca yükü tek başıma başa çıkmadım. bana dediler piskolojin bozuldu artık burda çalışamassın ve böylece ben işimide kaybettim. ne mi kaldı elimde ? bir evim hani insanın kafasını sokup huzuru aradıgı tek yer evi ben işten çıktım yalnız, çaresiz ve beş kuruşu olmayan bir zamallı oldum. kira veremiyorsun dediler beni evimden de ettiler. anlıcanız ben evimide kaybettim. peki ya şimdi ne kaldı geriye kaybedecek ? soruyorum size bir can deigilmi onuda ha bugün teslim etmişim ha yarın ne fark ederki ...
YORUMLAR
Okuduğum gerçek hayatınız, yanlış anlamadıysam. Haklısınız çok büyük acılar çekmişiniz.Yine de sağlıklı bir insansınız, hayatın bir yerinden yakalamalısınız.Önce psikolojinizin düzelmesi için profesyönel yardım almalısınız.
Sonra bir işe girerek hayatınızı bir düzene koyun.
Hayat her şeye rağmen devam ediyor.
Umarım sizi hayata tutunduracak sebepler karşınıza çıkar, saygılar.