- 793 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Adı Yok Bu Hikayenin
Bir düştün benim için sadece, ömrümce bir daha hiç göremeyeceğim… Öyle saf, temiz ve bir o kadar da saydam. Şimdilerde ellerimde tutmakta zorlandığım kum tanecikleri gibisin… Ama sen hiç kimse değilsin… Kimsesizliğimin kimliği sensin… Sen benim SU MELEĞİM… Sana gitme demeyeceğim…
Çünkü şimdiye kadar kimseye demedim, diyemeyeceğim… Yirmi iki günlük bir düştün benim için
Düşler diyarından yada cennetten bahşedilmiştin… Bilmiyorum sen nesin diye hep sorardım sana
Sende bilmiyorum neyim derdin her defasında… Şimdi söylüyorum en son yalnızlığımın adısın, gecenin tam ortasında karanlık odamda… Bir düştün benim için aslında hemde düşlerin en güzeli yüzün bana cennetin yansımasıydı sanki Kevser havuzunun başında ikimiz yüzünde nur perdesi sen gönlümün tek sahibi… Sevdim seni dediğimde hemde daha ikinci günde sen demiştin bana daha ikinci görüşte sevilir mi bir insan diye söylesene sevdiğim sevda kaç kerede görmekle olur ki? Ellerini tutmamış olabilirim, gözlerini gözlerime sürmemiş, tenin kokusunu koklamamış, o gür saçlarını okşamamış olabilirim ama sana şunu söyleyebilirim seni çok sevdim ki hala seviyorum ve biliyorum artık olmayacağını yaman bir sevda, acı bir hatıra istemiyorum senden arda kalanlar için SU MELEĞİM… Artık demiyorum sana sen kimsin artık adın belli benim için en son yalnızlığımın adısın, gecenin tam ortasında karanlık odamda… Gitmek kolay olsa sana bırakmak beni öylece ortada damağımda kalan yaşanmış güzel bir aşktan kalma bir miktar bal tadında sevda… Gitmesen olmazmıydı kalsan yanımda da olma istersen dursan öylece karşımda monitörümün sağ üst tarafında canlı olmasanda olur siyah beyaz bir resminde kabulümdür… Şiirler yazsam yine sana o gözlerin, yüzün, kaşların, kirpiklerin ve birde o eşsiz gamzelerin için ben yazsam sen okusan ve hiç sıkılmadan… Ben böylede razıyım monitörümün sağ üst tarafında siyah beyaz bir fotoğraf sana ait, camın tülünün yüzüne değen resmin, hemde senin en çok sevdiğin… Sen bende öyle vazgeçilmezsin ve düşsün sen benim için ömrümce bir daha hiç göremeyeceğim… Olurda dönersen sevdiğim, ben bıraktığın yerdeyim tabi silmemişsen yüreğinden ve msn listenden… Sakın unutma bir selam, bir canım yazsan yürür bende sevda yüklü kervanlar Kafdağı ardına kılavuzu Anka kuşundan… Düş bu ya buluşuruz belki Kaf dağları ardında hemde bir daha hiç ayrılmamacasına…
YORUMLAR
:'(
yalnız olmadığını bilmekte tesadülerde, o da güzel.
bazları -ki bu benim, anlatmakta tutulur kimi durumları.
gerek kalmadı yazmama.
adıma çok teşekkür ederim.
okuduğum gün değil günümün, ömrümün yazısı oldu sanki.
tebrik ederim yaşamışsınız demek gereksiz.
zira yaşananlar gibi hissedilenlerde tebrik edilmez bence.
beğendim yine yazınızı.
gülden