Enstrumantal..
Kendi Kalemimden...| Enstrumantal...♫ ♪
Paylaş
Bugün, 19:51 | Notu Düzenle | Sil
Dün gece aniden sağanak,hırçın ve asabi bir yağmur başladı.Eş zamanlı doğa sesleri bir senfoni gibi yankılanıyordu,insanın içini hüzünlendiren gökyüzünde..
Rüzgarın keman misali uğultusu onu virtüöz kılıyordu adeta.Elektro gitarda iste muhteşem sololarıyla gökgürültüsü eşlik ediyordu.Her tele vurduğunda tüm atmosferde aks edişini duymak mümkündü.Orkestraya nadide bir güzellik katan doğal ışık kaynakları teknolojinin son harikası niteliğindeydi.Ay ışığı ve yıldırımlar...
Bu kez kapattım elimden hiç düşürmediğim MP3 çalarımı.Bu eşsiz doğal senfoniye odaklandım,dinlemeye başladım ve dedim kendime
-Acaba varmıdır bu orkestrayı benden başka saygıyla dinleyen?
Yoktur herhalde.Tek dinleyicileri benim olmam hoşuma gitmişti.Ve müziğe karşı saygınlığım dahada artıyordu...
Dakikalarca çaldı çaldı ve çaldı.Parmaklar tellerin üzerinde kayıp gidiyordu.O kadar ustacaydı ki.Bir an dinlediğim digital müziklerden soğur gibi oldum.Evren bozuk bir gramofon,dünya ise yeni kayda girmiş bir plak gibi dönüyordu..Artık duygusal bir havaya bürünmüştü,odamın soğuk,sessiz ve bulanık atmosferi.Nabzım hızlanmıştı.Kalp atışlarımı duyuyordum..Bir an için nabız sesleriminde orkestrada davul olduğunu düşünmeye başladım.
"Bu orkestra da bir eksik var hemde büyük bir eksik" demeye kalmadan...O eksik kendini göstermeye başlamıştı.
Yer çekimine yenik düşüp gözlerimden yanaklarıma süzülen..ordan yastığıma düşüveren damlalar bir notalar bütünü edasıyla diyezle başlayıp bemolle süregelen bir hâyalî kağıtta akıp haykırışlarımı tetikliyordu.
Ağladım!
Hıçkırıklarımla orkestrayı tamalıyordum kendimce..Susabilrdim fakat gözlerimi açıpta tanık olduğum en büyüleyici rüyayı bitirmek istemiyordum...Olaki güneş yüzünü gösterip yağmur damlaları kesilene kadar..
İşte ben dünyanın bu değişken hallerini seviyordum.Evet yanlış duymadınız.Dünyaya lanet okuyanlara inat seviyorum.
Çünkü..
Çünkü ;
"Hiçbirimiz dünya kadar mükemmel olamayız".
Yağız Aydın ( Raindrop)
19.02.2010 Cuma
00.58
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.