HUZUR
.........Bir yer hayal ediyorum barış olan kavgasız huzurlu kuzuyla kurtların yan yana gezdiği..Ama güvende olduğu birbirlerine saldırmadıkları..
.....O yer heryerden uzak ama ruhumda kalbimde daima rengarenk güllerle bezenmiş..
.....Mis gibi çiçeklerin kokusu birbirine karışmış..Hafifçe rüzgar estikçe havaya karışan reçine kokusu ..Çamların kokusu sanki gökyüzüne direk olmuş....
....Ortasında minicik ev yada kulube sade döşenmiş..Tabiatla içiçe...
..........Bir yer düşlüyorum huzur veren kanat çırptıran..Kalbimi serçe gibi çırpındıran...
..O yerde ben her varlığın hal dilleriyle sohbetlerini duyar gibiyim...Her yaprağın çiçeğin nefes verişinde yahu deyişi..
..Bir yer düşünüyorum hava kirliliğinden uzak ..Dedikoduculardan uzak kafamı dinlkediğim ruhuma indiğim...
....Bir yer düşlüyorum ellerimden tutacak rüyalarımda umudum olan orda olacak..Ansızın gelecek..
...Dünyada cenneti yaşar gibi Ona HZ HATİCE annemiz gibi vefalı sadık olmak istiyorum ..
..Ellerini tuttuğumda melekleri kıskandıracak tüm dualarımıza amin diyecek..
...Hayalimde o yerde aslında bekliyorum ahu gözlümü yıllardır...
....Gölgesinde soluklanmak için..Canında can olmak için..
..Dünyayı yaşanır yada yaşanmaz hale getiren yine insanlardır..
...Elem içinde dahi tat bulmayı bilmek ne güzel..
...Umutlarının gerçekleşmesini beklerken o anlar ne güzel..
...Söz verdiğinde sözünde durmak ne güzel..
...Bir yerki şelalerin aktığı kuşların cıvıltıyla coştuğu ruhuma huzur veren o yer belkide bana benden çok yakında kalbim de..
...Ne zaman ki ansam en sevgiliyi efendimizi s.a.v Allahı umutla beklediğimi kalbimdeki sonsuz huzur..
....Zikre dalınca kalbimde muhabbet güllerinin açişlarını görür gibiyim..
...Yıllardır bana umut olansa biliyorum belirecek gelecek ansızın düşlerimdeki gibi..
En güzel düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..
...Barış huzur mutlulukla dolu bir yaşam dilerim...
..Allahım nerde olursam olayım beni bana bırakma...
...Ben beni terk ettiğimde sen beni terk etme...
...İnsanlar beni dışladığında terkettiğinde sen terket me..
..Allahım senin herşeye gücün yeter ..Kalbimdekileri bilen sen beni sev sevindir..Sevdiklerinden eyle kendine yakın eyle..Habibine yakın eyle...Umudu da kendine yakın eyle..
ALLAHIN SELAM VE RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN ..SELAM VE DUA İLE..
ÜLKÜ BAHÇESİ
YORUMLAR
Kıymetli Kardeşim Ülkü Bahçesi,
Geç de olsa güzel yazınızı takdir ederek okudum.
Yazdıklarınız birçoğumuzun da hayâlidir amma maalesef bu mümkün değildir.
Çünkü kötüler ve kötülük; iyilik ve iyilerle iç içe yaşamaktadır.
Ve bu iç içelikde devamlı kötüler ve kötülük galip gelmektedir..
Amma yazdıklarınız da İnşallah hayata geçer.
Bu da bizim yürekten temennimizdir.
Allâh'a Emânet Olunuz.
Selâmlar.
Vehbi Okur tarafından 1/22/2010 11:25:54 PM zamanında düzenlenmiştir.