- 155 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MEHMET SAİT KAYA YAZARIN EFSANE HİKAYESİ
MEHMET SAİT KAYA HİKAYESİ
Mehmet Sait Kaya, Batman’ın tanınan genç müzisyeni Hem Bağlama çalabilen, Hem’de Türkü söylüyor, Edebiyat alanında çeşitli şiirleri dergilerde yayımlandı. Şair Mehmet Sait Kaya Usta,Yazar,Şair Ressam Sanatçı ve çeşitli Atletzm Başarılarıyla bir çok yönde Başarı sergileyerek Sanat Yönetmeni seçlilir İlk olarak 2015 8-9 Mayısta Adana Çukurova’da düzenlenen Engelsiz koşularda yılın En başarılı Yıldız Erkeği oluyor, Katıldığı diğer illerde Şampiyonluğa doğru kolarını sıvaladı. Uzun Atlama atlayışı olarak 8-9 Metrelik atlayışı Birincilikle almıştır. Masa tenisi turnuvası olarakta 1. Olmuştur. Antalya’da düzenlenen Özel sporcular Atletzm alanında ikinci 400 Metrelik Koşuda 1. Olarak Üç dört Altın Madalya alır. Kırıkkale ’De Şampiyonluk Olarak gittiği Yarışmada Atletzm 800 Mt. Koşuda 1. Olmaya gündem oldu. Ve Batman’a gelerek Valilikten ödül Almıştır. 11. Madalyasınıda GSB’de İl müdürlükte Almıştır. Ve Beşinci kez Mersin’e Koşuya gitmiştir. Atletzm Bölgeler Yarışı Engelsiz maraton Koşusuna 800 Mt 2 Tur koşarak Güneydoğu’da Bölgenin En başarılı Mili Sporcusu seçilir. Samsun 19 Mayıs Basketbol yarışmasına Katılarak 13-14 .Altın Madalyasını Hak eder. Mehmet Sait Kaya’nın Bu başarısı herkes tarafından konuşuldu. Toplamda 25 Madalya kazanmıştır. Ressamlık alanında Okuldayken Yaptığı tuval çalışmasında manzaralı ressimler yaparak sergide satarak halk tarafından alkış aldı. Özel Eğitim uygulama okulundayken Yılın En Başarılı Başkanı olarak . Tebrik ettiler. Çeşitli Korolara katılarak şarkı söylüyordu. Bağlama Öğrendiği Halk Eğitim Merkezinde 2-3 yıl Bağlama dersi gördü. İki buçuk Yılda Öğretmeninden öğrenmişti. Mehmet Sait Kaya Çok kitap okumaya özen gösterdi. Çeşitli şiirler 11 Yıldır yazmaya özen göstermişti. Mehmet Sait Kaya Yılın En başarılı okuyucusu Seçilmişti. Batman Şehit Şenay Aybüke Yalçın Kütüphanesinde Belgeseli çekilmişti.
MEHMET SAİT KAYA ’NIN RÖPÖRTAJI
_ Mehmet Sait Kaya, Batman’da genel olarak bir şairdir. Yani yedi yıldır Şiir yazmakta 11. Yıldır BATMAN ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA MERKEZİ’inde okumaktadır. Ayrıca Mehmet Sait Kaya Halkının SIRA DIŞI OKURU ilk Otizm Yazarıdır. Çeşitli dergilerde şiirlerini yayımlamaktadır. Örneğim Dünya Kötüye Gidiyor Diyorlar ,şiirim tüm herkes tarafından beğenileceğine inanıyorum. Mehmet Sait Kaya işte budur yani.
_ Okumak Bana İnsanlığı Kazandırdı! Dostluğu kazandırdı yani En büyük değeri kazandırdı. Ben insanlığımı sevgimle andım Saygıyla anlatım. Bize dediler ki Bir bilgi öğrenmek çok emek göstermektir. Burdan tüm yazarlara sesleniyorum. Okumak Kadar güzel bir Şey yoktur. Gelin kitaplarınızı okuyun Ama Engelli insanlarla dalga geçmeyin onlarında bir kusuru yoktur. Onlara kitap verin okumayan dostlarımız kalmasın. Örneğim Peygamber Efendimizin hikayesinide okuyabilirsin. Örneğim Mesnevi yani ne söyleyim. Ailerinize Anne ve Babalarınıza Masal anlatabilirsiniz. Son Sözüm Tüm Batman Halkımızı il Halk Kütüphanesine davvet ediyorum.
ESERLERİ: GÖNÜLDEN GELEN DOSTLUK ,GÖNÜL YAĞMURU
Söyleşi : MEHMET SAİT KAYA
SANAT ESERLERİ: Türk Halk Müziği Sanatçısı
MEHMET SAİT KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.