- 448 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beðeni
EÐÝTÝME VE ÖÐRETÝM..
2023_2024_EÐÝTÝM.VE ÖÐRETÝM YILI TÜM ÖÐRENCÝLERÝMÝZE VE TÜM ÖÐTERMENLERÝMÝZE HAYIRLI OLSUN
GELECEÐ VE GEÇMÝÞTEKÝ YETÝÞTÝRDÝKLERÝ BÝZ ÖÐRENCÝLERÝ OLARAK TÜM ÖÐRETMENLERÝMÝZÝ
SAYGI VE HÜRMETLE SELAMLIYORUM
____VAHAP ÜNSAL___
YARATAN RABBÝNÝN ADIYLA OKU!
O, ÝNSANI ALAKTAN (ASILIP TUTULAN ZÝGOTTAN) YARATMIÞTIR.
OKU! KALEMLE(YAZMAYI) ÖÐRETEN, (BÖYLECE) ÝNSANA BÝLMEDÝÐÝNÝ BÝLDÝREN RABBÝN SONSUZ KEREM SAHÝBÝDÝR
(ALAK SURESÝ 1-5 AYET TEVSÝRÝ
BU AYET HZ MUHAMMET (SAV )HÝRA DAÐINDA GELEN ÝLK AYETTÝR...)
-"ÖÐRETÝN, KOLAYLAÞTIRIN ZORLAÞTIRMAYIN, ÖFKELENDÝÐÝNÝZ ZAMAN SUSUN!
ÖFKELENDÝÐÝNÝZ ZAMAN SUSUN! SÖZÜNÜ ÜÇ KEZ SÖYLEMÝÞTÝR...
(HZ MUHAMMET( SAV)
-BANA BÝR HARF ÖÐRETENÝN 40 YIL KÖLESÝ OLURUM...
(HZ ALÝ)
-HAYATTA EN HAKÝKÝ MÜRÞÝT ÝLÝMDÝR!
M.K.ATATÜRK
-MÝLLETLERÝ KURTARANLAR YANLIZ VE ANCAK ÖÐRETMENLERDÝR.ÖÐRETMENDEN VE EÐÝTÝCÝDEN YOKSUN BÝR MÝLLET HENÜZ MÝLLET ADINI ALMAK KABÝLÝYETÝNÝ KAZANMAMIÞTIR. ONA BASÝT BÝR KÝTLE DENÝR, MÝLLET DENEMEZ. BÝR KÝTLE MÝLLET OLABÝLMEK ÝÇÝN MUTLAKA EÐÝTÝCÝLERE, ÖÐRETMENLERE MUHTAÇTIR...
M.K.ATATÜRK
-GELECEÐÝN GÜVENCESÝ SAÐLAM TEMELLERE DAYALI EÐÝTÝME, EÐÝTÝM ÝSE ÖÐRETMENE DAYALIDIR...
M.K.ATATÜRK
-ÖÐRETMENLER YENÝ NESÝL SÝZÝN ESERÝNÝZ OLACAKTIR...
M.K.ATATÜRK
-ÖÐRETMENLER HER FIRSATTAN YARARLANARAK HALKA KOÞMALI, HALK ÝLE BERABER OLMALI VE HALK, ÖÐRETMENÝN ÇOCUÐA YANLIZ ALFABE OKUTAN BÝR VARLIKTAN ÝBARET OLMAYACAÐINI ANLAMALIDIR...
M.K.ATATÜRK
- EN BÜYÜK SAVAÞ CAHÝLLÝÐE YAPILAN SAVAÞTIR...
M.K.ATATÜRK
- MÝLLÝ EÐÝTÝM ’ÝN GAYESÝ YANLIZ HÜKÜMETE MEMUR YETÝÞTÝRMEK DEÐÝL DAHA ÇOK MEMLEKETE AHLAKLI, KARAKTERLÝ, CUMHURÝYETÇÝ, ÝNKILAPÇI, OLUMLU, ATILGAN, BAÞLADIÐI ÝÞLERÝ BAÞARABÝLECEK KABÝLÝYETTE, DÜRÜST, DÜÞÜNCELÝ, ÝRADELÝ, HAYATTA RASTLADIÐI ENGELLERÝ AÞMAYA KUDRETLÝ, KARAKTER SAHÝBÝ GENÇ YETÝÞTÝRMEKTÝR. BUNUN ÝÇÝN DE ÖÐRETÝM PROGRAMLARI VE SÝSTEMLERÝ ONA GÖRE DÜZENLENMELÝDÝR...
M.K.ATATÜRK
- EÐÝTÝMDÝR KÝ, BÝR ULUSU YA HÜR, BAÐIMSIZ, ÞANLI, YÜKSEK BÝR TOPLUM HALÝNDE YAÞATIR, YA DA BÝR ULUSU ESARET VE SEFALETE TERKEDER...
M.K.ATATÜRK...
YORUMLAR
Henüz yorum yapýlmamýþ.