iyi ki doğdun ömrüm...
Ömrüm....
Sana en çok ömrüm demeyi seviyorum.Öyle hissetmek seni,hoşuma gidiyor.Ömrüme ömür katıyor.
Ömrüm benim...
Eşim ve herşeyim...
Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.
Varlığın, yıllarca içimde birikip sertleşen bütün korkuları tek tek çözüyor. Siyah olan ne varsa yeryüzünde, seninle beyaza dönüyor.Aklımı, ruhumu, bedenimi teslim alıyorsun.
Bazen, o gözlerine dalıp gidiyorum düş saatlerine... Ömrümün en güzel anlarına şahitlik eden yol arkadaşım, elbette hesapsız bir düş peşindeyim seninle ve hiçbir beklentisi olmadan sevdalanıyor sana aklım.
Gün ışığıyla yıkadığın kalbimin, artık sahibi de sensin, nedeni de… Ne kadar sevebiliyorsan sev çünkü bedenimi de sana sundum ben tüm kalbimle.Sevgiden yaptığın gemilerini gözlerinde yüzdürürken orada olmak istiyorum. Yanaklarına saklanmak, uyumak ve uyanmamak. Gözlerine her baktığımda bizi özlüyorum..
Seni çok seviyorum…
“Her insan bir dünyadır..
Yıldızlar ve onun yörüngesinde dönüp duran gezegenler..
Hepsi birbirlerinin etkisindeler.
Hepsi birbirine bağlı, bir zincir gibi.
İnsanlar da böyleymiş aslında..
Bazıları yıldız; tıpkı Güneş gibi.
Bazıları da gezegen; Dünya gibi..
Eğer ben bir dünya taşıyorsam yüreğimde,
Sen de benim içimin yıldızısın.
Ve eğer sen kayıp gidersen, benim dünyamda yok olur.”
Bu yüzden aşkım...Sen çok değerlisin...Aşk her şeysin sen...İyi ki varsın, iyi ki seni tanıdım...
Ve sevgilim bu satırların yazılış amacı en sona kaldı…
En sonunda vurgulanması daha mı iyi olacak ne?
İyi ki geldin bu dünyaya,
Ve iyi ki “sen” oldun her şeyinle…
Aklının alabileceği her şeyim oldun benim…Sen benim yarımsın…
Bu yüzden de, hem bugünüm hem de yarınımsın…
Ömrüm,
Bu satırları okuduktan sonra sımsıkı sarılmak isterdim sana…
Ama varsayımlar üzerinde durmayayım,Hem bak yalnızca “ben” varım bu satırlarda…
Yanında olamadığım için bağışla…
Seni seviyorum!
Seni aklımda saklıyor, içimde hissediyorum. Doğum günün kutlu olsun sevdiğim! Hiç bıkmadan ve tüketmeden sevdamı, her yeni yaşında yanında olmayı istiyorum. Bu ömrü birlikte bitirelim diye dua ediyorum çünkü seni çok seviyorum.
MELEK GENÇ
10.03.2013