NEDİR?

48.119 terim terim kayıtlı.

Nedirde kısmet arayanlar

Nedirde kısmet arayanlar sizce ne anlama geliyor yada size neyi çağrıştırıyor?
Nedirde kısmet arayanlar terimi E-Robot tarafından 7.2.2008 tarihinde ekledi.
Nedirde kısmet arayanlar şiirleri Nedirde kısmet arayanlar kitabı

Yorumlar
Angie
29 Mayıs 2012 Salı 18:52:36
işte kısmet

http://www.edebiyatdefteri.com/nedir/kismet/

Angie
29 Mayıs 2012 Salı 13:56:46
buldum buldum nedirde kısmet'i buldum.
biriniz link verin ya kopyalayamıyorum.

Angie
29 Mayıs 2012 Salı 13:52:56
ben gidip bi kısmet'i arayayım. bulunca seslenirim.

Azure_
29 Mayıs 2012 Salı 13:48:47
kısmet dediğin bi otobüstür...
evde kalmış ,camdan bakmışların nerdesin dediği..
o otobüsü hiç görmedim..


Harika bir benzetmeydi, kahkaha attırdı:))
Tebrikler
Hazal Karadağ
29 Mayıs 2012 Salı 13:34:02
Hadi canım....


Allam ya....
Angie
29 Mayıs 2012 Salı 13:26:54
nedirde kısmet arayanların karşısına çıksa çıksa nedirde hayal kırıklığı yaşayanlar çıkar.
tüm ciddiyetimle yazdım.:p
sahra
25 Mayıs 2012 Cuma 21:18:50
yaklaşık bir saattir e-robota yazıyorum :)
çağlarım
11 Temmuz 2009 Cumartesi 03:50:18
(bkz:evde kalmışlar)
pastoral_rapsodi
22 Haziran 2009 Pazartesi 19:28:01
Bir keresinde elimi yemyeşil dalları olan bir ağaca uzatmıştım..kurumuştu..o zaman seni hocaya götürelim demişlerdi...
bu üfleme olayına uyuz olurum...fakat üfletenler de oluyormuş kanımca...var mı aranızfa..nasıl bir duygudur?
hiPoKoNdRiyAk!
18 Haziran 2009 Perşembe 17:56:03
ayşegül abla fena mı taşlamış bana mı öyle geldi :)
ehh karşıdaki ben olsam şapkamı alır nedirden yavaş yavaş uzaklaşırdım =)
hiPoKoNdRiyAk!
18 Haziran 2009 Perşembe 10:35:24
uzaklaşırdım :))
hiPoKoNdRiyAk!
18 Haziran 2009 Perşembe 10:34:13
böyle bir grup olsa heralde nedirden kaçabildiğim kadar uzaklaşırdın.. :))
pastoral_rapsodi
18 Haziran 2009 Perşembe 02:10:05
kısmet dediğin bi otobüstür...
evde kalmış ,camdan bakmışların nerdesin dediği..
o otobüsü hiç görmedim..
aysegulguncan
18 Haziran 2009 Perşembe 01:39:50
allahım bunu en rezil duruma yazmak alzım
sanki ciddi ciddi koca arıyormuşum duygusu sardı benliğimi:(
oysa ben imkansız aşklarının kadınıyım:)
yok abicim
kısmet mısmet istemiyorum
hele nedir de hiç
bir ömür boyu bir şeyleri yorumlamaya çalışan bir koca çekebileceğimi sanmıyorum:)
imitasyon düşler
18 Haziran 2009 Perşembe 01:35:28
Kıyamam, keşke abim filan olsaydı da ne-nedir'de yazsaydı..
Sonra seni ansızın'dan isterdik, keyifli olurdu (:
aysegulguncan
18 Haziran 2009 Perşembe 01:24:31
:S
hayır yağmur
beni güzle sözlerle kandırma
yok burada kısmet falan
oysa sloganım bile belliydi
NEFES ALSIN YETER...
ama yok işte
imitasyon düşler
18 Haziran 2009 Perşembe 01:21:55
Yakındır diyorum sevgili aysegülgüncan (:
aysegulguncan
18 Haziran 2009 Perşembe 01:09:33
ama şunu sölim
ben bu kadar nedirde takılıyorum
kaç terimi en çok tıklananlara sokmuşluğu olan nadide bir üyeyeim
ben bulamadıysam pek çok kişiye de bu bağlamda şans tanımıyorum:))))))
yok burda kısmet mısmet
dağılalım
aysegulguncan
18 Haziran 2009 Perşembe 01:05:32
bu olayın gerçekleşmesi için nedire çok sayıda erkek üye yönlendirmemiz lazım sanırım
ama göründüğü kadarıyla hep bayanlar takılıyor
çarpık ilişkilerin çoğalmasında artış görünmesin:)
aysegulguncan
18 Haziran 2009 Perşembe 01:03:19
:S
olsa süper olur
kısmetler birbirlerini bulur
ansızın da nikah şahidi olur:)
' su '
21 Şubat 2009 Cumartesi 01:34:18
Benim çok şükür sevgilim ve de sevdiğim biri var. Almim.
kıyam
8 Ocak 2009 Perşembe 20:10:09
bkz : Mağara adamı

ve yahut eğer var ise

bkz: Mağara kadını

:))))))))
aysegulguncan
8 Ocak 2009 Perşembe 16:22:02
bu terimi kim ekledi acaba?
ona sormak laızm gerçekte var mı böyle bir kitle
alope
8 Ocak 2009 Perşembe 16:20:15
:))
demek ki var..
bi arkadaşımın dediği gibi ; ilgüünnççç..
aysegulguncan
8 Ocak 2009 Perşembe 16:14:51
var mı böyle bir grup?
cidden yani?
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.