(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZAMİ ŞEVKİN KONUĞU, AŞK. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZAMİ ŞEVKİN KONUĞU, AŞK. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne denir ki böyle ustaca yazılmış ve yürek dolusu emek verilmiş harika bir şiire......Aşk kadar anlatımı zor bir kavramı bu şiirinizde öyle güzel işlemişsiniz ki ,sanki güzel kokulu çiçekler eşliğinde,eski zamanlarda yaşanmış tüm aşk hikayeleri gözlerimin önünde bir film şeridi gibi canlandı...........................................................Bulvarda hicret yokuşu, eşiğinde sonsuza azat ahu, Dilim suskulu, kalemim tutkulu, yüreğim duygulu,,Bedenimde ve ruhumda mayalanma. Egemenlik; aşk buyruğu....ve şiirin bitiminde bu denli güzel sözler takılınca dilime güzel bir ney sesi kulaklarımda yankılandı...Yüreğinize sağlık....SEVGİ,MUHABBET,SAYGI VE TEBESÜMLE KALINIZ.Allah'a emanet olunuz...
Yorumunuza bigane kalmak mümkün değil. Sağolasınız. Sıcak ve teşvik edici yorumlarınızla taçlanan sayfamda iyi ki varsınız. Teşekkürümü ve saygımı edipçe alır mıydınız.
bir muhammed kardeşim vardı ne zamandır meydanlar boş kaldı serzenişime muhatap şair kere şair. bugün görüyorum ki artık meydanlar boş değil,şiir siyah ve beyaz değil. mutluyum,-çile- ve -safahat-ları rafa kaldırtacak bir şair daha tanıdım. ne saadet drahşan bir kalem tanıdım.
muhteşem bir anlatım. aşk bu işte.en güzel tareifide bu en temiz yürekte bu Kurdelanın yakıştığı şiirde bu Şairimiz yürekten kutluyorum süpersin saygılarımla...
Azami şevkin kafesiydi aşk, Ve ahengin şuh kelebeği. Azami şevkin kostümüydü aşk, Ve ahengin şekerimsi keyfi…
harika bir şiirdi....
Şiir yağmurları gönül bahçenizden eksik olmasın...
Ayrıca Dün Akşam adlı şiirime yapmış olduğunuz bana göre çok özel ve çok şairane yorumunuza ayrıca teşekkürler... Biz bu şiir yolunda ham olup pişmeye çalışanlardanız...
şiirin konuştuğu bir derya dilin susması gereken lal bir ziyaretteyim . destansı yürek anlayacaktır bazen susmak çok şey söylemektir. ********tebrikler saygılar *************
Necip Fazıl üstad sanki mezarından çıktı, bu kalemden akan yürek kaç satıra sığabilir ki yada hangi kitabın yüzü suyu hürmetine bu şiirin ayetleri, gönül pınarınızdan iki yudum aldık hakkınız helal ediniz.
o güzel yorumdan sonra böyle mükemmel ve ilginç bir anlatımla karşılaşmaktan şaşkınlık duymamalıydım. ama hayretler içinde kaldım. çok hoştu haketmiş bunca güzel yorumu ve beyaz kurdeleyi. başarılarınızın devamı dileğiyle.
şiire tekrar döndüm ve çok mutlu oldum şimdi hepsini görebilme fırsatı bulmuşum.. dediğimde yanılmamışım..mükemmeldi mısralar.. yüreğinize sağlık.. kurdele de pek yakışmış:) saygılarımla..
Azami şevkin kokusuydu, aşk. Ve aşk, ahengin şahika kaosu.:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Aşka getirdiğiniz bu taımlamaya takıldım.Etkilendim .döndüm bir kez daha okudum soluksuz. Yüreğinize sağlık KUTLUYORUM. SAYGILAR ŞİİRLE VE SEVGİYLE KALIN:
Bulvarda hicret yokuşu, eşiğinde sonsuza azat ahu, Dilim suskulu, kalemim tutkulu, yüreğim duygulu, Bedenimde ve ruhumda mayalanma. Egemenlik; aşk buyruğu. ______________
bana yaptığınız yorumda farkı fark ettim. iyiki gelmişsiniz kaçıracaktım bu eserinizi kendi adıma yazık olacaktı şair kutlarım... bir takipçiniz var artık
Bulvarda hicret yokuşu, eşiğinde sonsuza azat ahu, Dilim suskulu, kalemim tutkulu, yüreğim duygulu, Bedenimde ve ruhumda mayalanma. Egemenlik; aşk buyruğu. ne güzel ne hoş bu saatte aşk aşk ve aşk çok harika bir anlatım .içime mutluluk doldu şöyle okurken ohh dedim..yürek derya işte yazdırıyor...saygılar hocam
Tüllenen cemre düşünce gönüle; bir sevda fısıltısı, Sarmalar sultanca bedeni. Hülya tütsüler senistanı. Durak durak molalanır nazenin tende bahar ışısı. ************************************************************* emekli şiirinizi okumak için alt yapı gerekiyor.Doğrusu gıpta ile okudum ve çok cesurca buldum.************************
Tekerleme gibi mi desem, ne olduğunu çözümleyemedim inanın. Oku oku..Girdap gibi. döndüm durdum düştüm de içine. Çıkış yolu bulamadım. Hay Allah' Önemli olan fark yaratmak. Bravo! Yaratmışsınız fazlasıyla... Kutluyorum...
Azami şevkin kafesiydi aşk, Ve ahengin şuh kelebeği. Azami şevkin kostümüydü aşk, Ve ahengin şekerimsi keyfi…
Aşk, yüreklerden gökyüzüne uzanan ateşten merdiven.Ne canavarlar yutar onu ne de okyanuslar boğar.Aşk çok eski ama hala yepyeni kalabilen güzel bir masal.Yüreğinize sağlık.Kutlarım.
Aşk iğnesiyle dikilince bir dikiş kıyamete kadar sökülmez imiş Aşk ile insan elbet güneşe benzer ve aşksız gönül taşa benzer Aşksız bahar dallarını kuru bir ayaz boğar Aşk kayıp giderse dünyadan ebed kıyamet olur sevgisizlik gelir dünya cehennem olur
Kutlarım..anlam içeren dizelerdi yüregine kalemine saglık esenlik dileklerimle mutlu kal
Sevginin eniklemesi güzeller güzeli bir olguda TULALARA sahip çıkabilecek vede onlara erdemlerimizi öğretecek unsurların alt yapısı varmıdır acaba gönüllerde..
Güzeldi düşündürücü vede etkileyici bir eserdi okudum haz aldım Teşekkürler vede TEBRİKLER..
Bulvarda hicret yokuşu, eşiğinde sonsuza azat ahu, Dilim suskulu, kalemim tutkulu, yüreğim duygulu, Bedenimde ve ruhumda mayalanma. Egemenlik; aşk buyruğu.
İyiki sayfanıza geldim ve geldiğime değdi muhteşem bir eser okumak nasip oldu Yürekden berrak su gibi dökülen bu dizeleri can gönülden tebrik ediyorum selam ve sevgimle
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
Sevgili Edip Bey Biz sevdanın eşkalini tarif etmek için şiir yazanlardanız...çünkü aslını gören yok, taklitleri fink atıyor, şiir okuyanlar da ' sevda buymuş işte ' diyor.... şiirini okudum ve ' sevda buymuş' dedim...kutluyorum:)
ve son mısra günüme damgasını vurmuştur... saygılarımla...