Baharı çağıralım mı, ne dersiniz? İki bardak demli çayın buğusunda...
Şerefine şair, şerefine. Çağıl çağıl coşmuş dere Köpürür sevdalar üzere Öylesine atik ki, Kaya üzerinde kertenkele, Donatmış bahar coşkusu. Çiçeklerini meze. Yudum yudum demlenmek gerek. Şiiri bu akşam. Şerefine şair şerefine.
Şerefine şair şerefine, Şerefine yudumluyorum, Baharı bu akşam. Cıvıl cıvıl kuş sesleri Berrak bir gökyüzü Çapaları sırtında Yorgun köylü kadınları geçiyor, Kapımın önünden. Çapalamışlar umutlarını. Yüzlerinde yorgun bir tebessüm. Onların da şerefine
Çoban, Salmıştı anaç koyunlarını Karşı yamaya Kuzuları vermiş memeye Aman ne çoşku Şerefine çoban şerefine
Ak gürgen yıkadı saçlarını Coşkuyla çağlayan Sevdalarını sürükleyen Nülüfer çayında Hazırlandı sanki Sevgiliye. Mavi ladin, Kaldırmış başını göğe Tutunacak sanki yıldızlara Meşe çıkarmamış henüz Kışlık urbasını, Cemreler de düştü ama, Mart kırağısından mı korkar ne
Çuha, sararmışta sararmış Boyun bükmüş mor menekşe Sanki, Bencileyin efkarlılar, Bencileyin hüzün yüklüler Ama, anladım, Ormanın türküsünden almışlar, Efkarı, gamı, kederi Yapraklarından belli Çisil çisil Göz yaşları...
Baharı yudumluyorum bu akşam Şiir niyetine Şerefinize dostlar şerefinize Şerefinize yudumluyorum Baharı bu akşam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şerefinize Dostlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şerefinize Dostlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem!..Sıcacık bahar bahar kokan bir şiir...Adeta cemreler misali yürek ısıtıyor.Kaleminiz hiç susmasın güzellikler adına değerli şairim.Saygılarım sonsuz...
Bahar betimlemleriyle çok güzeldi. baharın kokusu burnuza geldi demekki,hele şu kar örtüsü bir kalksın baharın çiçekleri yavaşça uzatırlar başlarını güneşe..
Çok sevdim şiiri. Tesadüfen çayımı yudumlayarak okuyordum, şerefe, güzel baharlara..
Avatarınız da hoş... O çay, simit ve de peynir olsa gerek. Şöyle körfezde, masa falan istemem, bir kayalığın üzerinde martı çığlıklarının ritmiyle ... düşünüyorum da...
Beğenilerinizi kazanmak güzel bir duygu, Teşekkürlerim gönülden. Gün eksilmesin pencerenizden.
BİZİM BURALAR (aYVALIK-SARIMSAKLI) HALEN KARA KIŞ, Bahara hasretiz...Size bu harika şiiri yazma ilhamını veren baharlara bir AN ÖNCE KAVUŞMAK DİLEĞİYLE...SAYGILAR.