(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL RENGİ SAÇLARIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL RENGİ SAÇLARIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahar gibi geldin, kış gibi gitme Beni hasretine, hep mahkum etme Beklemedi diye, bana kahretme Beklerim her gece, resmi öperek
Yüzümün rengisin, hiç solma sakın Dudaklarım sana, benden de yakın Bu aşkta bir busen, elbette hakkın....bir buse olarak değişirse.mana bütünlenir fikrine kapıldım. Öperim her gece, saçın örerek Çıtası düşük bir şiir gibi geldi bana.Sanırım işin hakkını vermek yerine anlaşılmayı hedefliyorsunuz kardeş.Fakat.Kuyumcu bakır satmaya başlarsa İflas kaçınılmaz olur. Sevgi ve selam.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu şiiri bestelenmesi için yazmıştım. Bir proje vardı. Normalde üç kıtaydı. başlangıçta ,,bir buse'' şekildeydi; dediğinize katılıyorum. Son şiirlerimde biraz daha sade bir dil ve anlam koymaya çalıştım, bestelenmesi amacıyla.
İkinci baharda, açan en son gülsün Aşkıma konulmuş, gerçek ödülsün Gül rengi saçların, suya dökülsün Toplarım her gece, tel tel öperek
Gamzelerin beni, içine çeksin Yasemin misâli, kokan çiçeksin Mevlâ tohumunu, tâ çöle eksin Sularım her gece, nemli öperek
Bahar gibi geldin, kış gibi gitme Beni hasretine, hep mahkum etme Beklemedi diye, bana kahretme Beklerim her gece, resmi öperek
Yüzümün rengisin, hiç solma sakın Dudaklarım sana, benden de yakın Bu aşkta bir busen, elbette hakkın Öperim her gece, saçın örerek
yasemenler kadar güzel şiirini candan kutlarım usta kalem.Kalem size siz kaleme eş olmuşsunuz.Emekelerin değer görsün,bahtın daim güzel olsun can dost sevgilerimle
Sevgili filozof. Sen kelimelerin efendisisin, derin bilgiye sahipsin, şair liktede uz sun. Ben sadece hakkının hakkını hakkıya verdim! Ve veriyorum.. Sende değer birensin. benim acizane yorumumada değer verdiğin için sevindim, çok teşekkür ederim. Sevgiler Selamlar. DUA larımdasın. Teyzen...
DUA BEKLİYORUM SENDEN...BİR SÜRE YOKUM..
SLM VE SEVGİYLE KAL...
ESRA