(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşündürücü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşündürücü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaa oakunmazken de arada kısılsa diyorum. Üst katta birileri var, 24 saat aynı müzği dinliyolar (dinletiyolar) Hayatımda öyle berbat bi müzik duymadım. :) Sanrım sabrımı deniyolar...
zaten bu haldir bizi bitiren dost Allah yolundan başka yol aramamız.Bakırköy'de her saat başı çan çalıyor bundan hiç rahatsız olmuyorlar elit tabakadakiler, ama müslüman bir ülkede ezan sesini duyunca bırak müziği kısmayı ezan-ı muhammediyeyi susturmak için e elerinden geleni yapıyorlar ve bunları yapanlarda müslümanım-Türküm diye geçiniyor ne acı değilmi.Tebrikler dost çok iyi bir yere değinmişsin saygı ve dua ile
ALEMDAR MİRZA tarafından 1/7/2011 6:39:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değil mi? Eyvallah.Sadece Ezan'a mı? Turizm bölgesinde yaşayan ve turizmde çalışan biri olarak bizden daha saygılı oldukları şeyleri saymaya kalksam sayfalar sürer.Yolda pazardan aldıkları muzu yediklerinde kabuğunu bir çöp kovası bulana kadar gerekirse saatlerce ellerinde gezdirirler meselâ.Çok klâsik bir söz ama.Eğitim şart. Kutlarım bu kadar az sözcükle çok şeyi düşündürebilen duyarlı yüreğinizi. Selam vd Sevgiyle.
cetiner07 tarafından 1/7/2011 5:47:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
temele jony sormuş bir gün: içki içermisin temel evet içerum demiş pavyona gidermisin evet giderum demiş kumar oynarmısın evet oynarum demiş müslümanmısın demiş elhamdurullah müslümanım demiş jony de eee ozaman bende müslümanım demiş ozaman bu sorunu cevabı basit onlar müslüman ;) hee
"Sabahtan uyandım,ezan sesi var Ezan da sesi değil yar yar,burçak yası var Aman da kızlar ne zor imiş,burçak yolması Burçak tarlasında yar yar,gelin olması"
Bizde ezan sesine karşı duyarlı olup, elimizden gelen saygıyı gösterip müzik sesinini kısmalı, ezan bitene kadar onu huşû içerisinde dinlemeliyiz. Ezana saygı Allah'a saygıdır. Sevgilerimle.
Hanımefendi,çok ince bir konuyu mükemmel anlatmışsınız yine.İnançlara tabiki saygılı olmak her insanın öncelikli insanlık değeri olmalıdır.Gayrimüslimin duyduğu saygıyı en azından müslümanın duyması önce insana sonra da Allah'a saygıdır. Tebrik eder saygılar sunarım.
Ezan okunurken kesinlikle, okunmazken asla...