Bir kimsenin beni yüzüme karşı methetmeye hakkı olursa, yüzüme karşı beni tenkit etmeye de hakkı olması lazımdır. BISMARK [Paylaş]
E-mail: Şifre: Facebook ile bağlan Üye ol | Şifremi Unuttum
Türkiye Şiir Platformu
ANASAYFA ŞİİRLER Edebiyat Defteri YAZILAR Edebiyat Defteri FORUM Edebiyat Defteri ETKİNLİKLER Edebiyat Defteri NEDİR? Edebiyat Defteri Kitap KİTAP  Edebiyat Defteri Tv TİVİ Edebiyat Defteri Sesli Şiirler MÜZİK Edebiyat Defteri BLOG Edebiyat Defteri Atölyeler ATÖLYE  Edebiyat Defteri BİCÜMLE Edebiyat Defteri ARAMA Edebiyat Defteri İLETİŞİM

arkadaşım, sevgilim olsa ... !!!


Ahmet Emre ATALAY (akem_005)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


 Yorumlar
 MELİSA
 
25 Ocak 2007 Perşembe 13:18:43
benle aynı olayı yaşıyorsunuz sonucu ne olcak bilmiyorum ama kaybetmekten korkuyorum unutmsı çok zor geliyo.
sevgilerimle kalın
 serserikız
 
05 Temmuz 2006 Çarşamba 08:10:38
unutmak okadar kolay deyil kolay olsayd1 mecnun leylalar olmazdI zaman her_eyin ilac1 bence zamana b1rak kib
 akem_005
 
05 Temmuz 2006 Çarşamba 08:07:23
haklısın .. ben karagözlümü unutmak için gönlümü oyaladım belkide .. ama olmuyor işte.. yarası büyük kapanmıyor ... ne yapacağımı bend bilmiyorum.. daha unutmadım ama unutmak istiyorum ...
 serserikız
 
29 Haziran 2006 Perşembe 17:34:16
korktun cünkü onu kara gözlünü unutmadın ve bi aşka sıyınmak istedin onu gördün sonrası saten geldi durmadan kendini kandırdın ben onu seviyorum diye kara gözlünüde unuttum diye hep kandırdın şimdi ise...?koca bi soru işareti oldu şimdi ne yapıcan cok merak ediyorum...?????????????
 serserikız
 
29 Haziran 2006 Perşembe 11:26:28
YAŞAMADIYIN BİŞEY HAKKINDA BENCE BÖYLE DÜŞÜNME SEN YAŞADIM SANDIN AMA HAYIR :))) :(((
 serserikız
 
27 Haziran 2006 Salı 19:55:12
İNSAN AŞIK OLDUMU SANAL DİNLEMEZ DOKUNMAYLA ÖPMEYLE AŞK OLMAZ YAAA Bİ İNSANI SEVMEK İÇİN KONUŞMA TARZI YA NE BİLİYİM BAZEN Bİ İNSANI Bİ SÖZCÜK ÖYLE Bİ ETKİLERKİ GÖZÜ KÖR OLUR KİMSEYİ GÖREMEZ ONDAN BAŞKA ÖNEMLİ OLAN KENDİNİ KARŞIYA DÜZGÜN ADAM GİBİ YANSITMAK ONDAN SONRASI SATEN KOLAY YA KIZ GELİR YAAAA ERKEK SADECE KENDİN OL DÜRÜST OL (BUDA BENDEN SANA TAVSİYE)......KİB BY TABİ SENİN HAYATIN
 akem_005
 
24 Haziran 2006 Cumartesi 17:54:28
SANAL AŞK DİYE BİRŞEY YOKTUR BUNU UNUTMA::: SANAL AŞKLARA KANMA BENDEN sana TAVSİYEE ............
 serserikız
 
11 Haziran 2006 Pazar 17:10:05
BENCE DAHA BAŞTASIN EN KÜCÜK ŞEYDE KIZA BIRAKMA EYER GERCEKTEN SEVİYORSAN CÜNKÜ SEN DEDİN AY VARDİYE AYI ORTADAN KALDIRMADAN KIZA BIRAKMA AMA SEN BİLİRSİN...................................................................................................................
 akem_005
 
11 Haziran 2006 Pazar 17:07:22
yanisi bilmiyorum.. zaman gösterecek.. ben bu konuları açmayacağım.. ondan bir ışık yakmasını bekleyeceğim.. yeterince çaba harcadım ben.. ama o anlamazlıktan geliyor.. şimdi sıra onda.. hamle sırasın onda..
 serserikız
 
11 Haziran 2006 Pazar 17:04:05
YANİ
 akem_005
 
11 Haziran 2006 Pazar 17:02:36
beni görmezden gelmesi bana yardımcı olmaması ve benim bu konuları konuşmamı stememesi ve bana sürekli arkadaşım demesi üzerine daha ne kadar savaşa bilirim ... bana arkadaşım diyen biri bana nasıl sevgili der ... bu konuu kapatmak zorundayım.. demiştinya daha önceki yorumunda ya söyle ya bitir.. ben söyledim ve bitiriyorum .. oysaki yorumumda söyleyemem ve bitiremem demiştim .. olaylar bukadar değişti...
 serserikız
 
11 Haziran 2006 Pazar 16:30:15
BENCE KABUL ETME AYIN ONUN KAFASINI KARIŞTIRMASINA İZİN VERME Bİ RAZ SAVAŞ AYIN ONUN AKLINA GİRMESİNE İZİN VERME OKY KİB BY....:)))))))))
 akem_005
 
11 Haziran 2006 Pazar 16:24:30
dediğini yaptım.. konuştum anlattım .. bir kısa hikaye ile özetledi durumu..

" güneş dünya aşık olmuş. ancak yaklaşamıyormuş. yaklaşsa düünya eriyecek ve güneşin secdiği yok olacakmış. dünyada ayı seviyor ve ay dünyanın aklını karıştırıyormuş. güneşte bu sevgiyi içine atıp kendi kendini yakmaya karar vermiş. "
 akem_005
 
11 Haziran 2006 Pazar 14:41:27
haklısın.. ama nasıl diyeyim benim geçmişimi bir anda değiştirdi. kaç yıldıır sevdiğim bir kızı karşıma çıkarak bir anda unutturdu. onun sayesinde onu unuttum ve ondan soğudum.. şimdi aklıma gelen biri varsa sadece o ... bunları söylesem ne der ki.. sanırım karagözlü den haberi var.. nasıl anlatırım ki ona .. onun için ben en iyisi susayım.. hiç birşey belli etmeyeyim.. kendi kendime seveyim.. olurya bir gün o anlar belki ... o bir adım atmak ister. Allahtan ümit kesilmez ...
 serserikız
 
11 Haziran 2006 Pazar 14:37:06
ŞEY SENİN İŞİNE KARIŞMAK GİBİ OLMASIN AMA SEN 1 2 HAFTA ÖNCE KARA GÖZLÜM DİYE BİRİNE AŞIKTIN O KIZ BUNUDA BİLİYOMU BİLİYOSA BİRAZ AZALIYO ŞANSIN AMA SEN BİLİRSİN OKY SENİN HAYATIN BENCE CARESİZ KALMA SÖYLE HİÇDEYİLSE HİSSETTİR SENİN İÇİN KIZDA ANLAR SEVERSE YAKLAŞIR SEVMİYORSA ARKADAŞ KALALIM DER AMA DEDİMYA SEN
BİLİRSİN...OK
 akem_005
 
11 Haziran 2006 Pazar 14:30:01
yakında değil uzakta... saçma gelebilir ama internette tanıdım.. bir iki kere nur yüzünü gördüm.. ama hayatımda ilk defa böyle bir düşünce böyle bir içine girdim. damdan düşer gibi aşık oldum.. oysa ki aşık olmayalı o kadar çok zaman oldu ki ... yani ne yapmam gerek bilmiyorum.. internette tanıdığın birine bağladığın sevgi nasıl olur.. ben sevgimden eminim ancak o ne düşünür.. saçma olarak bakabilir .. böyle şey olur mu hiç ! diyebilir.. onun için ne yapmam gerek gerçekten bilmiyorum.. çaresizim.. :( bildirmek ve bitirmek hangisi doğru bilemiyorum.. hem bildiremem hemde bitiremem :(
 serserikız
 
11 Haziran 2006 Pazar 14:21:03
ŞİİRRİN GERCEKTEN GÜZEL O NA YAKLAŞMAYI DENESENE BELKİ O DA SANA BİŞEYLER HİSSEDİYODUR
YAKININDA İSE TL AL YANİ GENEL OLARAK HEP YANINDA OL BENCE BÖYLE UZAKTAN SEVMEK VEYA HOŞLANMAK COK SACMA YA BİLDİR YA BİTİR SONRA COK ACI CEKERSİN BENCE.......
:))))))))))
 akem_005
 
11 Haziran 2006 Pazar 14:07:54
oldu hemde yakın bir zamanda ... tam hayata küsmüş bir haldeyken biri elimi tuttu.. ve hayata küsülmemesi gerektiğini öğretti ... ... böyle bir olay yaşamış olmam beni bir derece üzüyor bir derecede hayata bağlıyor.. yaşamaktan ve ümit etmekten vazgeçmemeyi öğrendim... beğendiğin için teşekkür ederim..
 serserikız
 
11 Haziran 2006 Pazar 14:01:58
SLM COK GÜZEL ... BİŞEY SORUCAM HİC HAYATINDA BÖYLE BİŞEY OLDUMU VEYA KARŞILAŞTINMI??????? DİYER ŞİİRLERİN GİBİ BU DA COK GÜZEL.. :)))))


arkadaşım, sevgilim olsa ... !!! şiirine yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


Üye ol Şifremi Unuttum